Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok dessverre feil, hver enkelt må ned i rommet og få buen selv.

Altså finne en dogtag - finne 3 andre venner med phantom camo og dogtag + chip dogtag (alle må være ulike)

 

Jeg har brukt over 3 timer på å finne en av disse dogtagene, så joinet jeg en Giants runde, gikk til første spot jeg så på reddit kartet, å der lå dogtaggen, super heldig, etter dette måtte jeg jo finne en server for å komme ned i heisen, dette er nesten umulig, fordi alle serveren som er "ment" for dette så joiner 10-20 + folk heisen å du dør.

 

Fant en random russisk dude jeg la til på battlelog, så la han til noen flere, å da var det endelig dukket for at vi kom oss ned på en nesten tom server.

 

Veldig episke, når man tar buen så begynner Batlefield theme sangen i bakgrunnen.

Bare husk å få med deg det arket oppå "servern" inni rommet så du låser opp det siste Phantom programmet.

 

Tenker meg det blir vanskelig å få tak i buen når alt roer seg å ingen er interessert i og prøve og få den lenger, så best å unlocke den mens det enda er "hot"

Lenke til kommentar

Brukte den i går kveld faktisk, plukket opp av en som døde. Så han hadde buen og tenkte WTF og spurte hvordan han fikk den. Da sa noen andre at koden var blitt funnet, dette var visstnok bare 30 minutter før denne hendelsen den var blitt funnet. Mangler en del selv på å få den så spørs hvor mye jeg gidder å legge ned av arbeid i det. Er kult selvsagt å bruke den. Noe sånn spesielt bra er den vel ikke karakterisert som, og man må gi slipp på primary.

Lenke til kommentar

Den assignmenten for å få buen var litt vel drøy. Greit at man må få så og så mange kills med et våpen for å unlocke den, men det her var jo hinsides vanskelige krav. Først finne ditt og datt spredd rund om på brettet, så ta heisen ned å 4stk må ha forskjellige dog tags på seg + en spesiell camo for så å punche inn en kode :realmad::wallbash:

Lenke til kommentar

Det var ikke akkurat verken lett eller kjekt, men det var en veldig kul følelse når jeg fikk dratt den buen i land!

 

Den er jo virkelig ikke spesielt god, med tanke på at man kanskje møter mer en 1 fiende om gangen, men den er utrolig kul og bruke likevel, å den gjør MYE damage i close quarter.

 

Kjør på folkens, det tar tid, men det er verdt det :thumbup:

Lenke til kommentar

Høres ut som et våpen som kommer til å bli bannet fra servere..

Vel, den er ikke akkurat sterkt representert i killfeeden for tiden. Er nok ikke så mange som har unlocket den heller. De som bruker den er nok mer som et trofe.

Er bare å bruke Defensive så blir du ikke oneshotta i brystet i close quarter.

Lenke til kommentar

I så fall er det bare å banne alle bolt action med det samme, et mye bedre valg av våpen en bowen, som egentlig er kul å ikke så mye mer.

Ban pump action shotgun også med det samme forsovet.

 

Not really.

 

Edit: er heller ikke mye tid til slurv, da man må "stramme buen" får å ta noe insta shoot, så enten camper du klar eller så vet du at noen kommer, umulig å ta noen rundt hjørnet uten at buen er klar gjort til noe skudd.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

I så fall er det bare å banne alle bolt action med det samme, et mye bedre valg av våpen en bowen, som egentlig er kul å ikke så mye mer.

Ban pump action shotgun også med det samme forsovet.

 

Not really.

 

Edit: er heller ikke mye tid til slurv, da man må "stramme buen" får å ta noe insta shoot, så enten camper du klar eller så vet du at noen kommer, umulig å ta noen rundt hjørnet uten at buen er klar gjort til noe skudd.

Når det er eksplosiver så er det jo som oftest splash damage i motsetning til bolt rifle og hagle, men jeg har aldri prøvd den selv eller er serveradmin så man må bare vente å se hvordan det utvikler seg.

Lenke til kommentar

 

Forsvinner de for andre spillere etter at du plukker dem opp?

 

Stemmer det, den forsvinner og dukker opp på et nytt spawn point, tror det er ca. 20 spawn points på hvert brett, så det er litt ork og lete etter dem!

 

EDIT: Når du skulle være så heldig og finne denne LILLE boksen, så "knifer" du den før du for muligheten for å trykke "E" for og få den.

Skyter du den så sprenges den og går i stykker, boksen er jo selvfølgelig som regel hvit vist den ligger i snøen å mørk vist den er inne, så de er ikke alltid lete å se.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...