Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var andre våpen som var mye bedre long range enn M416 i BF3. AN-94 med 3,4x scope var et supert våpen long range som jeg faktisk savner siden det ikke finnes en god erstatning for den i BF4. Alle de andre våpnene har jo like gode erstatninger. M16A3 = ACE 23, G3A3 = SCAR-H osv.

Sant nok, men G3A3 ser og føles mye kjekkere ut en Scar-H , dessuten hadde vi vell Scar-H/L i bf3 også?

 

ACE er litt vell overbrukt i bf4, vet de skal være veldig gode, men jeg har brukt de minimalt, jeg syntes de ser så forferdelig super kjedelig og stygge ut, så jeg boikotter dem rett å slett:P

 

Tror aldri jeg brukte AN så mye i bf3 eller hmmm, men tar heller den tilbake en M16A3, bringer de M16A3 tilbake uten samme stat som det noob våpnet det var i bf3, så vil jo alle klage og syte alikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ACE23 er jo ikke noe bedre enn andre assault rifles, m416 er like god, alle våpnene i BF4 er så og si identiske i prestasjoner innenfor den klassen de er i, fins noen sære våpen, men nesten alle virker som de har bare kopiert statsene på også har de sluppet spillet.

Slik som de har gjort våpen statsene i BF4 så kunne de klart seg med ett våpen per klasse, ikke mye forskjell å finne egentlig.

 

Og lol sier litt om dere når dere kaller m16a3 for ett noob våpen, altså hvis dere ikke var smarte nok til å bruke det beste våpnet så er jo ikke det noen andre sin feil enn deres egen, men hvis dere også følte dere såpass høytstående hva angår moral, så da får dere bruke de våpnene dere føler for også ikke klage så ekstremt på hva andre bruker, sånn når dere tross alt ikke hadde IQ nok til å skjønne hva som var best å bruke.

Jeg hadde ikke store problemer med å vinne en firefight mot en med m16a3 når jeg brukte ett anna verre våpen, men ikke alle kan være like gode så klart.

Men hadde de brakt det tilbake i BF4 så hadde det fått like universale stats som alle andre våpen innenfor assault klassen, men man hadde sluppet den dritt burst fire moden som er på A4 versjonen.

Lenke til kommentar

M16A3 var definitivt et noob våpen, det var hinsidis kjekt å bruke, hvem liker vell ikke å "eie" folk litt ekstra i et spill av og til?

Men det var langt i fra mitt mest brukte våpen, det ble for lett, kjekkere å bruke noe som krever litt mer, men kanskje gir god utbytte etter brukstid med det.

 

Klart man fint kunne danke ut folk med M16A3, det er jo mange håpløse som spiller alle slaks spill, man kan danke ut folk med aimbot også.

 

A4 er jo faktisk et kjempe våpen i bf4, bursten gjør den jo kjekk, har hatt mye morro med den, men brukte litt tid for å finne rytmen på den.

 

EDIT: Bare for jeg sier det er et noob våpen så raker jeg ikke ned på deg fordi du har brukt hele din tid i bf3 med den:P jeg bruker gledelig "noob" våpen selv, å være "noob" er jo bare artig det av og til, jeg kaller for eksempel MG4 i bf4 også for et noob våpen, men jeg elsker den selv. Jeg skriver / skriker dreimot ikke ut "NOOOOOB" når folk bruker disse våpnene i chatten :wee:

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er gøy å variere litt mellom hvilket våpen man bruker, man klarer som regel å gjøre det bra i en match uansett hvilket våpen man velger (med unntak av hagler som er veldig map spesifikk) så lenge du ikke bare møter på lvl 130 folk. Når jeg tar på tryhard buksa, så er det AEK som gjelder. Den var min favoritt i BF3 å den er fortsatt min favoritt i BF4.

Lenke til kommentar

Leste et eller annet sted at man må finne dog tags rundt omkring i Final Stand som et steg i å unlocke Phantom Bow, noen som vet hvordan det fungerer? Er det slik at disse forsvinner når førstemann har tatt dem?

 

Synes de kunne hatt litt mer teamwork-fokus i enkelte assignments/unlocks, istedet for at folk skal loke rundt på brettet og gjøre mer eller mindre meningsløse ting. Husker f.eks hvordan Operation Firestorm var umulig å spille fordi alle på ene laget skulle holde C og på død og liv klatre opp i tårnet for å snipe og ga faen i resten av kartet.

Lenke til kommentar

All the Final Stand Dogtag Locations (Reddit)

Reddit har svar på det meste innen BF4, virker som de skal respawne etter litt tid, uansett så er det jo tydeligvis mange plasser man kan finne dem, har ikke fått sjekket det ut selv enda :hm: (arbeidshelg)

 

Nice. Man må altså finne disse knøttsmå elementene som er på random plasser og så må man finne 4 av dem. Så må man være 4 stykker med hver sin forskjellige dog tag i heisen.

 

Tipper jeg sitter og spiller BF5 lenge før jeg får denne unlocken ja :)

Lenke til kommentar

Er ikke noe unlock tror jeg, Phanton program 4 er aktivert, men har fysisk hindring er informasjonen vi får, jeg regner med at når de / den første kommer seg inn i rommet til buen, så blir Phantom program nr 4 låst opp for alle, om vi får buen eller må finne noe nytt passord aner jeg ikke.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Old news, derfor jeg sa "jeg regner med at når de / den første kommer seg inn i rommet til buen" siden de ikke har kommet så langt enda.

 

Men ja det er utrolig kult laget av DICE, elsker det, bare synd jeg ikke er med på det selv, må være ganske kult for de første som kommer seg helt inn.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Regner med du vet hva CTE er for noe? vist ikke var det på tide du kom ut av dvale, men uansett så har de funnet et rom fult av "server racks" når man ser rommet fra luften så får man dette:

 

Aha.

Lenke til kommentar

Minner meg litt om zombiekartene på Black Ops (1). Må forresten ha gjort alle de andre phantom assignmentene i tillegg til at alle fire har equippa de 4 heis dogtagsa for å bruke heisen mener jeg.

 

Hadde vært moro å fått det til, men bruker ikke kjøretøy, så ville tatt litt tid å få de andre phantom assignmentene. Har vel 2 av 200 kills med tanks på phantom prospect.

Lenke til kommentar

 

 

DICE CTE

 

Hva i huleste er DICE CTE?

 

 

http://lmgtfy.com/?q=DICE+CTE

 

Troll, gjør litt nytte i det minste, man får ikke opp noe info på det saken faktisk handlet om, DICE CTE skrevet med "objekter" i dette "mystiske rommet"

Tror de fleste vet hva Google er, men du kan jo prøve kvinneforumet, de trenger muligens noen tips.

 

EDIT: Er det forresten mange som spiller CTE her inne? jeg har ikke prøvd CTE etter de startet med "prototype" patchene, + jeg har ikke plass til CTE på SSD, og battlefield tar jo hundre år på vanlig harddisk, for et mareritt for dem som spiller vanlig BF4 på harddisk.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...