Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjente jeg mista interessen i det man skulle knife to personer, hadde aldri vunnet uansett så det sparer meg jo for mye tid på å i det hele tatt gidde å prøve, men er sikkert gøy for han som vinner.

Men AMD kunne gjerne ha sendt meg ett nytt 7970 eller tilsvarende, siden mitt er vel, ikke helt i form.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første så må du jo skru på live score tingen, den er default satt som av, men når du også finner en server også klikker deg inn på f.eks der du ser scoreboardet for servern så står det jo hvor mange tickets det er igjen i det du klikka deg inn dit.

 

Den er på mener jeg, men problemet er at det ofte står "live score too busy".

Lenke til kommentar

Av de 2 er det RPK12 som, er den beste. Det er mer en long-range LMG egentlig, litt som M60-E4.

Bruker stort sett M249 selv. Har dog begynt å bruke SKS en del med FLIR, dette fungerer brutalt i kombo med smoke på nevnte bane. Det er dog et dårlig sikte utendørs.

 

Fungerte veldig greit på medium avstand ja.

 

Apropos FLIR, dette fungerer ikke for meg lenger, når jeg setter det på så er det akkurat som å sikte gjennom et vanlig 2x sikte. Dette skjedde først for noen dager siden på en tilfeldig runde og så spilte jeg ikke mer med det inntil jeg prøvde i går, da var det fortsatt slik. Snodig bug.

Lenke til kommentar

Fungerte veldig greit på medium avstand ja.

 

Apropos FLIR, dette fungerer ikke for meg lenger, når jeg setter det på så er det akkurat som å sikte gjennom et vanlig 2x sikte. Dette skjedde først for noen dager siden på en tilfeldig runde og så spilte jeg ikke mer med det inntil jeg prøvde i går, da var det fortsatt slik. Snodig bug.

 

Prøv å bytt til pistol og tilbake igjen. Se om det kommer opp da.

Lenke til kommentar

 

Fungerte veldig greit på medium avstand ja.

 

Apropos FLIR, dette fungerer ikke for meg lenger, når jeg setter det på så er det akkurat som å sikte gjennom et vanlig 2x sikte. Dette skjedde først for noen dager siden på en tilfeldig runde og så spilte jeg ikke mer med det inntil jeg prøvde i går, da var det fortsatt slik. Snodig bug.

 

Prøv å bytt til pistol og tilbake igjen. Se om det kommer opp da.

 

 

Det tror jeg at jeg har gjort mange ganger. En annen ting er jo at bipoden plutselig slutter å virke i løpet av en runde.

Lenke til kommentar

 

Finnes det noen måter og unngå tear på ?

 

Vertical Sync

 

V-Sync har sine ulemper det å. Ville ha lastet ned BF4 settings editor å låst fps til 60 eller 120fps visst du har maskinvare til det. http://battlefield.realmware.co.uk/bf4-settings-editor/downloads

Under console kan du selv velge hvilken fps du vil ha den låst til.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Har begynt å spille mer med ironsights nå, har disse noen fordeler sånn rent utenom at de noenganger dekker mindre av skjermen?

 

Rart med det, omtrent hver gang jeg bestemmer meg for å spille med våpen eller konfigurasjoner jeg ikke bruker ofte, så virker det såre bra. Blir litt sånn "hmm, hvorfor har jeg ikke prøvd det før", og så dabber det av og jeg ender til slutt opp med det jeg bruker 90% av tida fra før.

Lenke til kommentar

Har begynt å spille mer med ironsights nå, har disse noen fordeler sånn rent utenom at de noenganger dekker mindre av skjermen?

 

Rart med det, omtrent hver gang jeg bestemmer meg for å spille med våpen eller konfigurasjoner jeg ikke bruker ofte, så virker det såre bra. Blir litt sånn "hmm, hvorfor har jeg ikke prøvd det før", og så dabber det av og jeg ender til slutt opp med det jeg bruker 90% av tida fra før.

På AEK-971 bruker jeg ironsight og stubby grip. Følte at jeg var mere nøyaktig uten å ha noe sikte på, å det stemte jo da siden siktene hadde visuell recoil pre patch. Kjører fortsatt på med ironsight siden det er det jeg er vant med, men nå er det ikke noe fordel med ironsight lengere.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

 

 

Finnes det noen måter og unngå tear på ?

 

Vertical Sync

 

V-Sync har sine ulemper det å. Ville ha lastet ned BF4 settings editor å låst fps til 60 eller 120fps visst du har maskinvare til det. http://battlefield.realmware.co.uk/bf4-settings-editor/downloads

Under console kan du selv velge hvilken fps du vil ha den låst til.

 

 

Prøvde meg litt frem med og locke på 60 fps, da skjermen min ikke støtter mer. Men da flyttet bare tear'en seg fra toppen av skjermen til og hoppe litt rundt.. V sync gjør det bedre, men fortsatt ikke vekke :(

 

 

 

Har begynt å spille mer med ironsights nå, har disse noen fordeler sånn rent utenom at de noenganger dekker mindre av skjermen?

 

Rart med det, omtrent hver gang jeg bestemmer meg for å spille med våpen eller konfigurasjoner jeg ikke bruker ofte, så virker det såre bra. Blir litt sånn "hmm, hvorfor har jeg ikke prøvd det før", og så dabber det av og jeg ender til slutt opp med det jeg bruker 90% av tida fra før.

På AEK-971 bruker jeg ironsight og stubby grip. Følte at jeg var mere nøyaktig uten å ha noe sikte på, å det stemte jo da siden siktene hadde visuell recoil. Kjører fortsatt på med ironsight siden det er det jeg er vant med, men nå er det ikke noe fordel med ironsight lengere.

 

 

BF3, og ca alle andre spill har alltid hatt visse våpen der jernsiktet uklasserer alle andre siktemidler, men BF4 er jo blitt latterlig, der man praktisk talt må oppgradere. Det vel for at folk skal spille opp våpnene og unlocke og bli bedre, men for min del blir det litt for dumt.

 

AEK i BF3 var jo overlegent pga jernsiktet var op.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...