Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått noenting, verken kniven eller noen battlepacks, men mulig man må spille først før man får den, har ikke spilt BF på 2-3 dager nå, kanskje det som gjør det, eller at jeg må logge av og på igjen med origin og jeg er over level 100 så rart jeg ikke har fått, Le knife, men men.

Kanskje de battlepacksene bare er for premium folk, hadde ikke overraska meg egentlig, men rart at folk da får forskjellig antall packs.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

I følge flere bruker på reddit så er det battlepacks man skulle fått ved oppnådd service stars.

 

Q:I just logged into my battlelog page finding there are 81 gold battle packs.. wtf is going on here? any know?

 

A:Fixing an issue for battlepacks which weren't delivered when a player got a service star.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Var andre våpen som var mye bedre long range enn M416 i BF3. AN-94 med 3,4x scope var et supert våpen long range som jeg faktisk savner siden det ikke finnes en god erstatning for den i BF4. Alle de andre våpnene har jo like gode erstatninger. M16A3 = ACE 23, G3A3 = SCAR-H osv.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...