Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan ikke si jeg la merke til noen spesiell endring i våpenfølelsen.

Merket egentlig ikke noe forskjell jeg heller. Var akkurat det samme som BF4 bare med andre våpen og kjøretøy. Den eneste forskjellen må være at det var andre game modes, som jeg syntes var nitrist. Hadde håpet på litt mere bank raning å sånne ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvordan var våpenfølelsen sammenlignet med BF4? Ut ifra videoene som liggerp å youtube så klarer jeg ikke å se noen forskjell. Synes spillet ser spennende ut, men har ingen planer om å kjøpe det dersom det ikke skiller seg mye fra BF4, slik at man i prinisppet betaler fullpris for noen nye brett og gamemodes.

 

Som sagt, ser ganske likt ut, føles annerleds. Vanskelig å beskrive, man må bare prøve selv. Blir vel muligheter etterhvert på en åpen beta som skal komme.

Lenke til kommentar

 

Kan ikke si jeg la merke til noen spesiell endring i våpenfølelsen.

Merket egentlig ikke noe forskjell jeg heller. Var akkurat det samme som BF4 bare med andre våpen og kjøretøy. Den eneste forskjellen må være at det var andre game modes, som jeg syntes var nitrist. Hadde håpet på litt mere bank raning å sånne ting.

 

 

 

Syns våpnene i hardline virket mer pinglete enn i bf4 men de har sikkert så og si samme damage model.

 

Da spørs det om det ikke blir Far cry 4 og GTA5 istedet når de omsider kommer ut.

Lenke til kommentar

Nå ja, ikke stol på meg, syns alle våpen siden BF2/BC2/BF3 virker mega pinglete, minner mer om vannpistoler enn "ordentlige" våpen, men hardline blir vel greit nok for de som likte betaen og slikt, for min egen del tviler jeg på at jeg kommer til å bruke penger på noe slikt, da skal det ihvertfall droppe kraftig i pris, men det er så mange spill som slår ihjel hvrandre idag at har du spilt ett har du spilt alle.

Syns liksom ikke farcry har sett ut som det har vært verdt det etter FC2 og GTA, tja, GTA 3 var kult, men etter det så syns jeg det blei mindre gøy med det også, pluss at man egentlig måtte ha en konsoll for å spille GTA for det meste.

Litt artig egentlig med tanke på at de to første GTA spillene kom jo bare til PC, ikke at det var så rart, men litt artig at de nesten helt kutta ut PC delen, sånn inntil nylig da 4 og nå 5 kommer til PC.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

FC4 har jeg lyst på. Dog er jeg usikker på hvor mye nytt det bringer, motoren er jo samme som i 3, forsåvidt en god motor. Det blir nok ikke det helt store MP spillet, Coop var derimot helt OK på 3. GTA har jeg gitt opp. Shitstar har blitt for griske og de har pisset på PC-gamere. Dette kommer fra en som har spilt GTA siden versjon 1, spilte det på naboen sin Pentium 90, deretter kjøpte det selv.

Tviler på at noen av disse titlene kan hamle opp med MP BF, massive warfare er temmelig givende.

Lenke til kommentar

FC4 har jeg lyst på. Dog er jeg usikker på hvor mye nytt det bringer, motoren er jo samme som i 3, forsåvidt en god motor. Det blir nok ikke det helt store MP spillet, Coop var derimot helt OK på 3. GTA har jeg gitt opp. Shitstar har blitt for griske og de har pisset på PC-gamere. Dette kommer fra en som har spilt GTA siden versjon 1, spilte det på naboen sin Pentium 90, deretter kjøpte det selv.

Tviler på at noen av disse titlene kan hamle opp med MP BF, massive warfare er temmelig givende.

 

Har tenkt det samme selv. FC4 ser ganske likt ut som 3'ern, med mange av de samme animasjonene og temaene (ta outposts, side quests og fly rundt og følge main quest på dedikerte områder, det ser også ut som at de har lagt inn noe av det samme konseptet med radiotårn), men dersom historien holder like høyt nivå så er det verdt det synes jeg.

Lenke til kommentar

 

FC4 har jeg lyst på. Dog er jeg usikker på hvor mye nytt det bringer, motoren er jo samme som i 3, forsåvidt en god motor. Det blir nok ikke det helt store MP spillet, Coop var derimot helt OK på 3. GTA har jeg gitt opp. Shitstar har blitt for griske og de har pisset på PC-gamere. Dette kommer fra en som har spilt GTA siden versjon 1, spilte det på naboen sin Pentium 90, deretter kjøpte det selv.

Tviler på at noen av disse titlene kan hamle opp med MP BF, massive warfare er temmelig givende.

 

Har tenkt det samme selv. FC4 ser ganske likt ut som 3'ern, med mange av de samme animasjonene og temaene (ta outposts, side quests og fly rundt og følge main quest på dedikerte områder, det ser også ut som at de har lagt inn noe av det samme konseptet med radiotårn), men dersom historien holder like høyt nivå så er det verdt det synes jeg.

 

Støtter deg her, Blir fc4 fremfor Hardline uansett. Far cry 3 min mening er en av de beste sp spillene der ute.. Om du liker den sjangeren såklart :)

Lenke til kommentar

 

Har tenkt det samme selv. FC4 ser ganske likt ut som 3'ern, med mange av de samme animasjonene og temaene (ta outposts, side quests og fly rundt og følge main quest på dedikerte områder, det ser også ut som at de har lagt inn noe av det samme konseptet med radiotårn), men dersom historien holder like høyt nivå så er det verdt det synes jeg.

 

Tviler på at 4 blir bedre enn 3-ern. Den tok serien opp til et gammelt, høyt nivå etter den ganske svake 2-ern.

De legger bare til mer ting og en annen verden, pluss en lam historie så selger de samme spillet på nytt, bare at det er dårligere.

Ri på en elefant og fly et lite helikopter, og at man kunne være aktivere cloaking. Day one DLC er også nevnt. Syns det går i feil retning.

Lenke til kommentar

 

 

Har tenkt det samme selv. FC4 ser ganske likt ut som 3'ern, med mange av de samme animasjonene og temaene (ta outposts, side quests og fly rundt og følge main quest på dedikerte områder, det ser også ut som at de har lagt inn noe av det samme konseptet med radiotårn), men dersom historien holder like høyt nivå så er det verdt det synes jeg.

 

Tviler på at 4 blir bedre enn 3-ern. Den tok serien opp til et gammelt, høyt nivå etter den ganske svake 2-ern.

De legger bare til mer ting og en annen verden, pluss en lam historie så selger de samme spillet på nytt, bare at det er dårligere.

Ri på en elefant og fly et lite helikopter, og at man kunne være aktivere cloaking. Day one DLC er også nevnt. Syns det går i feil retning.

 

 

Ja, det er mye som er brukt før. 2'ern synes jeg ikke var så ille forresten ( no pun intended).

Lenke til kommentar

Oppdragene var alltid de samme. Kjør helt til andre siden av mapet gjennom 10 lyskryss med patruljer, drep en gjeng med folk, stjel en ting, tilbake igjen dit du kom fra.

Og de hersens malariapillene som hele tiden gikk tom. Som shooter var den kanskje grei med mekanikk osv, historie og gameplay var bob-bob.

Lenke til kommentar

Legit? http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/77nocamping/stats/398233016/pc/

Her er en rapport:

 

 

 

Også typisk med slike spillere:

-korte runder, kommer inn ca 10 minutter midt i, sprayer ned alle og får sykt med kills

-forandrer navn svært ofte

 

Sendt inn 2 rapporter på vedkommende, tviler på om det blir tatt til følge.

Var litt mistenkelig mye headshots. Er du i tvil så kan du sjekke ut her om personen cheater eller ikke.

Han bruker garantert aimbot når man ser statsene hannes http://bf4db.com/players/9967146

 

Han er nok av typen som sprayer litt her og der, sånn at han ikke skal få mistenkelig høy accuracy.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Skulle vært sånn at man må registrere seg med telefonnummeret sitt, sånn at man ikke bare kan kjøpe ny account å fortsette i det evige. Er nok av folk med masse penger i lomma å BF4 får man tak i rimelig billig visst man leter litt på nett. DICE tjener vel for mye på at folk bare kjøper ny account til at dette noen gang blir innført :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...