Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med bedre samarbeid så er det ikke vanskelig å ta ut helikopter. To tre med stinger og en eller to med ammo eller flere om nødvendig, så er den saken ute av verden. Men problemet er ofte at folk ikke samarbeider og da blir det fritt frem for heli and jet.

 

Det er allikevl et problem dersom helikopterpiloten er god, og "vi" ikke har noen som kan ta ham ut fra lufta - da blir det jo en hel del som blir opptatt med å holde han på bakken hele tiden ...

Lenke til kommentar

Kjenner jeg også blir imponert over at jeg må laste ned ny plugin med IE istedenfor å laste ned med firefox, dette blei jo da fucka for 1-2 plugins siden, rimelig sært og det er ikke bare jeg som har det problemet.

Det står allow battlelog to run plugin og det har jeg jo gjort, så jada.

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever SUAV black screen buggen?

Passe plagsomt, vist jeg trykker E eller jeg blir drept mens jeg styrer SUAV, så blir skjermen helt svart, jeg ser kun map, og alle pilene som viser flagg, fiender, friends osv... På respawn screen så fungerer alt, til og med minicam for å se hvor du spawner, men alt er svart igjen ved respawn, eneste fiks er quit.

 

Neida, blir spennende med September patchen nå, nærmer seg vell.

Lenke til kommentar

Neida, blir spennende med September patchen nå, nærmer seg vell.

Spennende og spennende. Høres helt på trynet ut dersom de skal begynne å justere eksplosiver nå helt mot end-of-life av BF4 bare fordi det blir spammet ekstremt mye på maps som er laget for å være komplette clusterfucks uansett.

Lenke til kommentar

Nå er det nok andre justeringer fra CTE som er mer spennende en eksplosiver som også blir med i patchen som jeg ser frem til.

Dessuten er bf4 langt i fra "end-of-life" det er ikke noe Bad company eller BF5 som kommer, heller en spin off cops vs thief av et annet selskap som garantert ikke tar over eller knekken på BF4 men nok heller vil virke som et avbrekk evt supplement for flere.

Lenke til kommentar

Med bedre samarbeid så er det ikke vanskelig å ta ut helikopter. To tre med stinger og en eller to med ammo eller flere om nødvendig, så er den saken ute av verden. Men problemet er ofte at folk ikke samarbeider og da blir det fritt frem for heli and jet.

 

Da kan man jo snu på det og spørre: hva med at helikopteret kun tok 1 treff med igla/stinger og måtte samarbeidet med infanteri for å ta ut AA på bakken?

 

Eller at passasjerene tok massiv skade av å bli beskutt av igla/stinger (noe som ikke er helt usannsynlig i et delvis åpent helikopter), slik at man måtte hatt en medic om bord? Eller en support for å mate helikopteret med ammo, eventuelt at stinger/igla regenererte ammo også?

 

BF2 hadde en enkel løsning på dette ved at heli måtte returnerere til base for å få ammo i stedet for å autoregenerere i lufta. Til gjengjeld så var AA veldig begrenset.

Lenke til kommentar

 

Med bedre samarbeid så er det ikke vanskelig å ta ut helikopter. To tre med stinger og en eller to med ammo eller flere om nødvendig, så er den saken ute av verden. Men problemet er ofte at folk ikke samarbeider og da blir det fritt frem for heli and jet.

 

Da kan man jo snu på det og spørre: hva med at helikopteret kun tok 1 treff med igla/stinger og måtte samarbeidet med infanteri for å ta ut AA på bakken?

 

Eller at passasjerene tok massiv skade av å bli beskutt av igla/stinger (noe som ikke er helt usannsynlig i et delvis åpent helikopter), slik at man måtte hatt en medic om bord? Eller en support for å mate helikopteret med ammo, eventuelt at stinger/igla regenererte ammo også?

 

BF2 hadde en enkel løsning på dette ved at heli måtte returnerere til base for å få ammo i stedet for å autoregenerere i lufta. Til gjengjeld så var AA veldig begrenset.

 

 

I BF2 så kunne du også bare sveve over en supply crate, det er genialt i en match hvor man må ha lockdown på mainbasen med heli, så man slipper å reise langt tilbake for så å bli skutt ned å tape matchen, man kunne også spille med en engineer og en supporter som droppa ammo og reppa når heli stod på bakken.

Kunne tildels det med AA også, siden AA i BF2 hadde 2 plasser, ikke bare 1.

Men de fleste som fløy fly og heli i BF2 fløy som regel som medics, for da kunne du se hvor folk døde, for da fikk du opp ett symbol på minimapet om at folk trengte revive osv så da var det jo bare å fly inn, drepe det du fant også tusle bort til neste flagg.

Men som vi alle vet, BF2 var jo superior til alt anna BF som kom etterpå.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Med bedre samarbeid så er det ikke vanskelig å ta ut helikopter. To tre med stinger og en eller to med ammo eller flere om nødvendig, så er den saken ute av verden. Men problemet er ofte at folk ikke samarbeider og da blir det fritt frem for heli and jet.

 

Da kan man jo snu på det og spørre: hva med at helikopteret kun tok 1 treff med igla/stinger og måtte samarbeidet med infanteri for å ta ut AA på bakken?

 

Eller at passasjerene tok massiv skade av å bli beskutt av igla/stinger (noe som ikke er helt usannsynlig i et delvis åpent helikopter), slik at man måtte hatt en medic om bord? Eller en support for å mate helikopteret med ammo, eventuelt at stinger/igla regenererte ammo også?

 

BF2 hadde en enkel løsning på dette ved at heli måtte returnerere til base for å få ammo i stedet for å autoregenerere i lufta. Til gjengjeld så var AA veldig begrenset.

 

 

I BF2 så kunne du også bare sveve over en supply crate, det er genialt i en match hvor man må ha lockdown på mainbasen med heli, så man slipper å reise langt tilbake for så å bli skutt ned å tape matchen, man kunne også spille med en engineer og en supporter som droppa ammo og reppa når heli stod på bakken.

Kunne tildels det med AA også, siden AA i BF2 hadde 2 plasser, ikke bare 1.

Men de fleste som fløy fly og heli i BF2 fløy som regel som medics, for da kunne du se hvor folk døde, for da fikk du opp ett symbol på minimapet om at folk trengte revive osv så da var det jo bare å fly inn, drepe det du fant også tusle bort til neste flagg.

Men som vi alle vet, BF2 var jo superior til alt anna BF som kom etterpå.

 

 

Jeg synes faktisk BF2 var bedre på mange måter. Mye av det som er kult med BF4 (og BF3) er i mine øyne bare kule effekter og et hav av forskjellige rekylløse våpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Med bedre samarbeid så er det ikke vanskelig å ta ut helikopter. To tre med stinger og en eller to med ammo eller flere om nødvendig, så er den saken ute av verden. Men problemet er ofte at folk ikke samarbeider og da blir det fritt frem for heli and jet.

 

Da kan man jo snu på det og spørre: hva med at helikopteret kun tok 1 treff med igla/stinger og måtte samarbeidet med infanteri for å ta ut AA på bakken?

 

Eller at passasjerene tok massiv skade av å bli beskutt av igla/stinger (noe som ikke er helt usannsynlig i et delvis åpent helikopter), slik at man måtte hatt en medic om bord? Eller en support for å mate helikopteret med ammo, eventuelt at stinger/igla regenererte ammo også?

 

BF2 hadde en enkel løsning på dette ved at heli måtte returnerere til base for å få ammo i stedet for å autoregenerere i lufta. Til gjengjeld så var AA veldig begrenset.

 

BF2 var/er konge!

Lenke til kommentar

 

 

Med bedre samarbeid så er det ikke vanskelig å ta ut helikopter. To tre med stinger og en eller to med ammo eller flere om nødvendig, så er den saken ute av verden. Men problemet er ofte at folk ikke samarbeider og da blir det fritt frem for heli and jet.

 

Da kan man jo snu på det og spørre: hva med at helikopteret kun tok 1 treff med igla/stinger og måtte samarbeidet med infanteri for å ta ut AA på bakken?

 

Eller at passasjerene tok massiv skade av å bli beskutt av igla/stinger (noe som ikke er helt usannsynlig i et delvis åpent helikopter), slik at man måtte hatt en medic om bord? Eller en support for å mate helikopteret med ammo, eventuelt at stinger/igla regenererte ammo også?

 

BF2 hadde en enkel løsning på dette ved at heli måtte returnerere til base for å få ammo i stedet for å autoregenerere i lufta. Til gjengjeld så var AA veldig begrenset.

 

BF2 var/er konge!

 

Var desverre, Punkbuster er jo nå lagt ned :/

Lenke til kommentar

Vel, du kan vel fortsatt spille BF2 nå idag, men om du ikke gjorde det jeg ikke visste jeg kunne, før det var for seint riktig nok, så må du begynne å rank 0 eller hva man skal kalle det, ikke at stats har noe å si, men er jo litt artig nå som jeg har blitt stats hore etter at BC2 osv kom.

Det er ikke punkbuster som er lagt ned, det er gamespy.

 

 


 

Jeg synes faktisk BF2 var bedre på mange måter. Mye av det som er kult med BF4 (og BF3) er i mine øyne bare kule effekter og et hav av forskjellige rekylløse våpen.

 

 

Ville vel ikke kalt de rekylløse, men er enig, dvs var jo ikke så mye "kule" effekter i BF3, de fantes vel, men etter en stund så driter du i det også bare spiller man, BF3 var også mye bedre enn BF4, jeg for min del trodde BF3 var en slags BF4 beta, men ser mer ut som BF4 er en slags beta til noe annet.

Men BF3 var noe bedre med tanke på at du ikke hadde ekstremt mange våpen attachments, i BF3 så var det rimelig enkelt å velge seg våpen og ett par attachments også bar det i vei på drepingens smale vei.

BF2 var bedre på alle måter, hitboxen var skjit, men den er ikke bedre idag, den var bedre i BF3 enn i BF4 og det sier jo sitt, at man går bakover i, tja, kan vel ikke kalle det utvikling, men ja, det har gått bakover.

De burde ha gitt seg med/etter at BF3 kom ut og det har jeg ment siden dag 1.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Har spilt temmelig mye 4. Og så prøvde jeg å spille 3 også noen timer. Spillet føles veldig godt og hurtig for all del. Det som ødelegger ALT for min del er grafikken der det ser ut som du ser alt gjennom en gassmaske. Alt flyter sammen når du blir beskutt eller har lav helse. Og sol og flashlight er jævla OP. Jeg gidder bare ikke å spille når alt av grafikk flyter sammen på den måten. Der er 4 mye bedre.

Lenke til kommentar

Er jo mye bedre med glusterfuck grafikken i BF4, not, flashlighten i BF3 er jo ikke på langt nær så ille som den var i starten, men den er vel "bedre"(lyser mer) enn den er i BF4, i BF4 ser det ut som scope glint på en sniper eller noe.

 

Btw, du opplever ikke mye suppression ifra innsiden av en tank eller jet som jeg brukte mesteparten av tiden på i BF3.

Men suppression i BF3, joda, den var ikke en artig feature, men ser nå ikke det store problemet, ting blei litt blury, so what.

Du blir jo suppressa som bare faen av en sniper rifle i BF4 og om du bruker assault rifle eller carbine så suppressor du nesten ingenting så sniper kan bare stå der å suppresse deg til du dør men hvis du prøver å skyte tilbake så går dine skudd i hytt og pine, mens sniper kan være 100% accurate uansett hvor mye du skyter mot ham, så ja, bra spill.

I BF3 så var jo strengt tatt suppression lik for all våpen, men lmg hadde vel ett lite overtak med mange flere skudd enn en vanlig assault rifle.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Etter å ha lagt ned over 500 timer i spillet, har jeg nå avinstallert BF4. Jeg er helt overbevist over at hitreg har blitt enda dårligere de siste ukene, og for en som meg som bare spilte Domination ble dette til slutt helt uutholdelig. Jeg var nede i én runde per dag som ikke gjorde annet enn å gjøre meg sint.

 

Stortrives nå med DayZ Epoch og Insurgency. Sistnevnte føles som en blanding mellom Counter Strike, ARMA og BF4 Domination og kan anbefales på det varmeste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...