Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Eg tar ned eitt fly (og mange helikopeter) med tanks i denne videoen min

:-P

Uhh, ja? Er ingen som har sagt at det er helt umulig å ta ut fly og heli med tanks? Tok ut et fly engang selv med sveiseapparatet, men det var ikke særlig effektivt...

 

Har du vondt nokon stad? Eg hevda aldri at nokon hadde sagt det var umogleg. Det var ei noko skamlaus sjølv-promotering. Slapp av...

Lenke til kommentar

 

Når en av sidene eller begge faller på hainan resort, så blir det slik mega lagg i 30sek eller noe, dårlig lagd spill tenker jeg vi heller kaller det og det er ikke bare hos meg det skjer.

For dårlig cpu :)

 

stock 3770k vs 4700mhz 4960x 6 kjerner var som natt og sag forskjell når f.eks skyskeaperen faller ned på "sjang hai" Min fps er på over 100fps på ultrasettings. Var kanskje nede i 70 med 3770k stock

 

Ligger jevnt på 120fps på alle brett som regel med 3570K, så må jo være server relatert når hele squaden min plutselig faller ned til 10fps når bygningen raser ned. Er ikke alle servere jeg opplever det på.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

 

Når en av sidene eller begge faller på hainan resort, så blir det slik mega lagg i 30sek eller noe, dårlig lagd spill tenker jeg vi heller kaller det og det er ikke bare hos meg det skjer.

For dårlig cpu :)

 

stock 3770k vs 4700mhz 4960x 6 kjerner var som natt og sag forskjell når f.eks skyskeaperen faller ned på "sjang hai" Min fps er på over 100fps på ultrasettings. Var kanskje nede i 70 med 3770k stock

 

 

Det skjer BARE på hainan, på alt anna levolution ting så skjer det aldri.

Skjer med de jeg spiller med også og mange skriver også i chatten om at det lagger når hainan bygget faller.

Har ingen problemer med swanghai byggningen.

 

 

Aha. Eneste fordelen den har over 50cal pick-up er da hastigheten og at den kan skyte ned heli/fly?

.50cal pickup kan også brukes mot fly/kjøretøy. - De gjør 110dmg, mens denne gjør 150 (i test) - Så den største forskjellen er 0 drop-off, mens så har den som sagt forsinkelse på avfyringen.

 

 

Men 50cal gjør jo ikke 110 damage på fly/helis, den gjør mye skade, men ikke så mye skade, men mot inf så gjør den 110 damage på alle avstander.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Pay 2 win eller hva?

 

FDnUCSJ.png

 

Ok så det er en del penger å spare her skjønner jeg. Tror kanskje jeg går til invistering av dette så snart kjæresten er bortreist. Er det noen som vet om det er planlagt noen flere DLC/Expansion-packs etter Final Stand?

Ligger litt i navnet, tviler sterkt.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

 

Pay 2 win eller hva?

 

FDnUCSJ.png

 

 

Vil ikke kalle det pay 2 win akkurat. De gold greiene inneholder som regel bare xp boost og decaler som du kan customize emblemet med.

 

 

Og kamo :)

 

Hva er egentlig vitsen med å ha ca 100 forskjellige kamotyper, både til person, våpen og kjøretøy. De er jo *nesten* like mange av dem.

Lenke til kommentar

 

Det har gått noen rykter om en hemmelig DLC. Hvorvidt dette blir noe av er vel høyst usikkert.

Spurte en jeg kjenner hos DICE ang det. Fikk vel egentlig bare spørsmål om hvor jeg hadde hørt det, og evt link. :p

Sitter nok bak teite NDA'er. Tiden vil vises uansett. =)

 

 

Det ble vell nevnt i en video av levelcap og Matimio evt bare Matimio, de hadde blitt spurt av DICE ansatte om hva de syntes det hadde vært om remake av tidligere BF maps og evt hvilken de hadde likt å sett.

 

Så litt hinting om at noe kanksje var på gang i følge disse youtuberene.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...