Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, den klassiske, de får finne seg ett anna spill eller lage sitt eget, hahahahahahahaha, den blir aldri gammel.

 

Litt butthurt for dine følelser for DICE eller noe?

nei.. men hvorfor skal folk grine over et dataspill så ekstremt mye? Har de ingenting annet i livet de kan foreta seg? Er spillet såå viktig for dem?

Greit nok at det er småunger, men voks opp en dag da? :)

 

Om spillet er så dårlig som de skal ha det til, så synes jeg det er et greit tips at de kan finne seg noe annet..gjør ikke du?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må bare få lufte litt frustrasjon her inne nå. Er det ingen andre som irriterer seg grønne over all slags målsøkende panservernvåpen som SOFLAM, Javelin osv. Mange av de større kampene ender jo opp i en discoorgie av laser, røyk og alarm-techno. Hva var galt med de trådstyrte våpnene fra BF2 der man faktisk måtte gjøre en innsats?

Lenke til kommentar

De er vel der for å gjøre det litt mere noob friendly. Ikke opplevd så ofte at folk bruker Soflam, så for meg har det ikke vært et problem. De kunne gjerne fjernet stinger fra spillet å beholdt igla som du faktisk må holde sikte på målet til den treffer. Da har man faktisk en liten sjangse til å søke cover når man er i heli. Eller de kunne kanskje endret på stinger sånn at du kun kan locke på jets med den å gitt den kortere lock on å lengere range. Fanten umulig å spille på en server visst det kommer en god jetpilot inn.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Hadde vært artig om det her stemme.

 

Hvilke maps ville du hatt med?

Personlig ville jeg hatt Grand Bazaar, Strike at Karkand, Markaz Monolih og Epicenter

Hadde vært kjempedigg. Epicenter og Bazaar er helt klare men først og fremst hadde Ziba Tower vært enormt! Aldri har BF vært mer intenst enn det! Siste mappet kunne vært hvilket som helst annet fra Aftermath eller Close Quarters men kanskje Alborz kunne blitt bra? Der kunne man ha litt intens CloseQuarters på toppen av fjellet samtidig som kjøretøy og fly kunne gjøre sitt i utkantene. Er faktisk endel bra å velge fra BF3 i motsetning til BF4. Om BF5 hadde kommet ut som en remake av BF3 med alle maps (inkl. DLC) hadde jeg kjøpt det på rappen.

Lenke til kommentar

 

De kunne gjerne fjernet stinger fra spillet å beholdt igla som du faktisk må holde sikte på målet til den treffer. Da har man faktisk en liten sjangse til å søke cover når man er i heli.

Tips til heli: Flare!. Garantert å unslippe. Som vanlig.

 

Enkelte maps er det utrolig vanskelig å unnslippe når flere står med stinger, AA, Jet å alskens ting som kan locke på deg. Lancang Dam er et skrekk eksempel hvor du kan stå med spawn å skyte ned alt med AA. Er kun et map jeg setter meg i førersetet på heli å det er Siege hvor du kan gjemme deg bak bygninger. Savner below radar fra BF3 hvor du hadde mulighet for å holde helien flygende i mere enn 3 minutter.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Enkelte maps er det utrolig vanskelig å unnslippe når flere står med stinger, AA, Jet å alskens ting som kan locke på deg. Lancang Dam er et skrekk eksempel hvor du kan stå med spawn å skyte ned alt med AA. Er kun et map jeg setter meg i førersetet på heli å det er Siege hvor du kan gjemme deg bak bygninger. Savner below radar fra BF3 hvor du hadde mulighet for å holde helien flygende i mere enn 3 minutter.

Så tom. når flere går sammen og samarbeider med stingers så skal man automagisk kunne slippe unna?.. :no:
Lenke til kommentar

 

Enkelte maps er det utrolig vanskelig å unnslippe når flere står med stinger, AA, Jet å alskens ting som kan locke på deg. Lancang Dam er et skrekk eksempel hvor du kan stå med spawn å skyte ned alt med AA. Er kun et map jeg setter meg i førersetet på heli å det er Siege hvor du kan gjemme deg bak bygninger. Savner below radar fra BF3 hvor du hadde mulighet for å holde helien flygende i mere enn 3 minutter.

Så tom. når flere går sammen og samarbeider med stingers så skal man automagisk kunne slippe unna?.. :no:

 

Ikke det jeg sier. Mener bare at man skal ha mulighet for å slippe unna. Funka fett med below radar i BF3, så hvorfor de ikke har videreført det til BF4 skjønner jeg ikke. På mange map blir du locket på så fort du forlater spawn.

Lenke til kommentar

Ikke det jeg sier. Mener bare at man skal ha mulighet for å slippe unna. Funka fett med below radar i BF3, så hvorfor de ikke har videreført det til BF4 skjønner jeg ikke. På mange map blir du locket på så fort du forlater spawn.

Er jo akkurat det du sier. Hvis én locker på deg så kan du enkelt flare ut, som vanlig, og unslippe. Hvis flere locker på deg så skal du altså ha muligheten til å flare deg ut og i tillegg bruke "below radar" slik at du garantert slipper unna. Eneste måten å ikke slippe unna på da er dersom man ikke bruker de automagiske triksene.
Lenke til kommentar

Litt sånn angående "maks retards" tidligere her i tråden. Her er dagens DICE nyhet:

Players that have chosen to install the latest 64-bit version of Google Chrome will not currently be able to play Battlefield via Battlelog on PC. We are working to fix this problem. In the meantime, we are encouraging affected users to downgrade to the 32-bit version of Google Chrome or use another web browser. We are sorry for the inconvenience.

 

Lenke til kommentar

 

Ikke det jeg sier. Mener bare at man skal ha mulighet for å slippe unna. Funka fett med below radar i BF3, så hvorfor de ikke har videreført det til BF4 skjønner jeg ikke. På mange map blir du locket på så fort du forlater spawn.

Er jo akkurat det du sier. Hvis én locker på deg så kan du enkelt flare ut, som vanlig, og unslippe. Hvis flere locker på deg så skal du altså ha muligheten til å flare deg ut og i tillegg bruke "below radar" slik at du garantert slipper unna. Eneste måten å ikke slippe unna på da er dersom man ikke bruker de automagiske triksene.

 

Er jo absolutt ikke garantert at man slipper unna selv om man har below radar, er risky buisness å fly så lavt over bakken + at man fremdeles er utsatt for Jet angrep og AA.

Lenke til kommentar

Hadde vært artig om det her stemme.

 

Hvilke maps ville du hatt med?

Personlig ville jeg hatt Grand Bazaar, Strike at Karkand, Markaz Monolih og Epicenter

Ser det ikke som usannsynlig at det kommer flere DLCer til BF4, siden "årets" spill er Hardline - og jeg tror neppe at flesteparten som nå spiller BF4 kommer til å flytte over til hardline, så BF4 lever nok godt ett år til.

 

Av personline favorittbrett jeg kunne tenke meg å se fra tidligere brett er; Arica og White pass fra BC2, Bazaar og Epicenter fra BF3, og Kandahar Marketplace fra MoH.

Lenke til kommentar

BC2 hadde usansynlig godt designede maps. Men det blir nok bare en drøm å se de på nytt siden de konsekvent har valgt å ikke ta med maps derfra i hverken BF3 eller BF4. Valparaiso, Nelson Bay, Arica Harbour, Laguna Presa og forsåvidt også Port Valdez fra betaen var alle kule maps.

 

Edit: Mapsa i Dragons Teeth har forsåvidt vært gode. Beste expansion og map-pack sålangt imo.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...