Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Men du spiller vel locker 64 HC meatgrinder 24/7 du da eller?

Hørtes mye mer morsomt ut.

Domination mode funker bra på alle kart. Perfekt balansert. Ellers fungerer alle maps i siste DLC også veldig bra. Og at du sitter og plukker fly med tank skulle jeg gjerne likt å se film av.

 

Eg tar ned eitt fly (og mange helikopeter) med tanks i denne videoen min

 

https://www.youtube.com/watch?v=SZaLUUAbuwU&list=UUixy6dALiRYrAOu6Ya9XD9g

 

:-P

Endret av BlastyTrasty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Info som kanskje kan være til nytte for xb1-eier der ute.

 

Jeg kjøpte ikke xb1 før lansering i forrige uke. Fikk overført stats osv fra 360, men ikke premium. Etter MYE chat og diskusjon med xbox og EA support viste det seg at muligheten for dette utløp i juni altså FØR mesteparten av verden hadde xb1 tilgjengelig. Til slutt traff jeg på en fyr hos EA som kjente problemet og informerte om at man likevel kunne få overført premium dersom man kjøpte dette til 360 før 30. mai i år. Fikk til og med en kupong på 15% discount hos origin store som jeg ikke aner hva jeg skal med. Si fra hvis noen vil ha den.

 

Nå har jeg ikke fått aktivert premium enda, så skal ikke si at dette ordner seg 100%, men to stykker har nå garantert at det skal løse seg.

 

Tenkte det var greit å nevne... Premium koster jo utrolig nok MER nå en ved lansering... men man kan ihvertfall slippe unna med 200 for bf4 pga EA access...

 

Update: der var det fikset gitt! Flink EA. På den annen side; skullenåfaenmegbaremangle...

Endret av GHADBANDIT
Lenke til kommentar

Når en av sidene eller begge faller på hainan resort, så blir det slik mega lagg i 30sek eller noe, dårlig lagd spill tenker jeg vi heller kaller det og det er ikke bare hos meg det skjer.

Det skjer aldri meg - får litt lavere fps når alle partiklene er i lufta på siege, men aldri på hainan - regner med det er litt server-spesifikt også - at noen servere er kraftigere enn andre.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Når en av sidene eller begge faller på hainan resort, så blir det slik mega lagg i 30sek eller noe, dårlig lagd spill tenker jeg vi heller kaller det og det er ikke bare hos meg det skjer.

For dårlig cpu :)

 

stock 3770k vs 4700mhz 4960x 6 kjerner var som natt og sag forskjell når f.eks skyskeaperen faller ned på "sjang hai" Min fps er på over 100fps på ultrasettings. Var kanskje nede i 70 med 3770k stock

Lenke til kommentar

Hmm.. Railgun i BF4: Final Stand. One-hit-kill på infanteri og 2-3 treff på heli/fly pluss at det har autoaim og vanvittig høy hastighet..

 

Kommer vel ikke til å bli noe gnåling på det?

Den har ikke auto-aim. - Riktignok "locker den" på målet, men det er bare kosmetisk - du må holde den stille og faktisk også tracke målet etter lock hvis det beveger seg siden det er forsinkelse på avfyringen.

 

-Ser ikke at det er så mye verre enn de .50cal sniperne som ligger rundt som pick-up i dag når det kommer til infanteri. - Men kanskje brukbart for å få ned den j. littlebirden.

Lenke til kommentar

 

Hmm.. Railgun i BF4: Final Stand. One-hit-kill på infanteri og 2-3 treff på heli/fly pluss at det har autoaim og vanvittig høy hastighet..

 

Kommer vel ikke til å bli noe gnåling på det?

Den har ikke auto-aim. - Riktignok "locker den" på målet, men det er bare kosmetisk - du må holde den stille og faktisk også tracke målet etter lock hvis det beveger seg siden det er forsinkelse på avfyringen.

 

-Ser ikke at det er så mye verre enn de .50cal sniperne som ligger rundt som pick-up i dag når det kommer til infanteri. - Men kanskje brukbart for å få ned den j. littlebirden.

 

 

Aha. Eneste fordelen den har over 50cal pick-up er da hastigheten og at den kan skyte ned heli/fly?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...