Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viser hvor sinnsykt feilbalansert LittleBird er. Noe er vanvittig galt når et helikopter kan kjøre inni bygninger og bare "bounce" av veggene når rotor eller noen deler av heli treffer dem. Latterlig. Om "september patchen" trenger én eneste ting så er det normalisering av Little Bird.

Lenke til kommentar

Littlebird er jo rimelig enkel å ta ut, Jet derimot kunne trengt en kraftig nerf. Møter man på en god pilot er det like greit å bare trykke quit, for han kommer til å ta ut alt av kjøretøy å man har ingenting som kan touche h*n.

Er rimelig borte i natta at en Jet skal ha like kort reload tid på flares som et helikopter har.

Lenke til kommentar

Luft vil ALLTID dominere bakke uansett hva dere mener om det.

 

Men stealth jeten er jo piss dårlig til å ta ut kjøretøy og attack jeten har ikke afterburner og den har mye verre fly egenskaper enn stealth jeten, så hvis du har en som ikke kan å fly stealth jeten, som det bare er SÅ easy å ta ned attack jeten med, vel da suger han, ikke mye å gjøre med det enn at han må lære seg å fly.

Men kanonen på attack jeten er jo kanskje noe kraftig, men alt det andre den har er egentlig dårlig i forhold, rocket podsene er ikke som i BF3 og de lock on missilene gjør maks 60 damage, TV missilen har jeg egentlig ikke prøvd noe særlig.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Littlebird er jo rimelig enkel å ta ut, Jet derimot kunne trengt en kraftig nerf. Møter man på en god pilot er det like greit å bare trykke quit, for han kommer til å ta ut alt av kjøretøy å man har ingenting som kan touche h*n.

Er rimelig borte i natta at en Jet skal ha like kort reload tid på flares som et helikopter har.

LittleBird kan man ikke ta ut når den søker dekning mellom og inne i bygninger slik videoen var et perfekt eksempel på. Jet er helt latterlig, men jeg har ikke giddet å spille kart med jet på flere måneder pga. nevnte problem. Om folk i det hele tatt gidder å spille søppelmaps lenger som er fullstendig feilbalanserte så får det være deres problem..

Lenke til kommentar

Akkurat som om jets i BF3 var fryktelig mye mer balansert, jaja.

Det er verre å være pilot i BF4 enn i BF3, mye verre og jetsene var egentlig bedre i BF3 også, pluss at man ikke hadde det der APS greiene på kjøretøyene i BF3 heller.

Kjører mye tank på golmud, eneste jeg har relativt store problemer med er gunship når ingen gidder å prøve å ta det ut, men noen jet piloter gir jo litt motstand heldigvis.

 

Men du spiller vel locker 64 HC meatgrinder 24/7 du da eller?

Hørtes mye mer morsomt ut.

 

Lurer på hva salgs mlgcpluberleet servere folk finner, i 90% av tilfellene så er folk public i svime, det jeg plages mest av i kjøretøy er enten engineer med rockets eller jihad jeeps(c4 bil).

 

Men dette bevitner vel at dere enten er kliss nye i BF serien eller aldri overhode har prøvd å spille med vehicles/air vehicles i noen av BF spillene så langt, luft vil alltid dominere bakke, om ikke de på bakken prøver ekstremt hardt eller han i lufta suger hardt så klart.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hva salgs mlgcpluberleet servere folk finner, i 90% av tilfellene så er folk public i svime, det jeg plages mest av i kjøretøy er enten engineer med rockets eller jihad jeeps(c4 bil).

 

Men dette bevitner vel at dere enten er kliss nye i BF serien eller aldri overhode har prøvd å spille med vehicles/air vehicles i noen av BF spillene så langt, luft vil alltid dominere bakke, om ikke de på bakken prøver ekstremt hardt eller han i lufta suger hardt så klart.

mlgcpluberleet - eg anar ikkje kva det er for noko, men når eg omsider klarte å uttale det byrja eg le så kaffien spruta på kontoret! :rofl:

 

Golmud og tanks er blandt det kjekkaste eg gjer!

Lenke til kommentar

Lol, bra noen ler av postene mine, dvs, alle ler vel av de, men på veldig forskjellig grunnlag.

Noen ler, andre humrer mens de rister på hodet mens de tenker, what a retard.

 

Men ja, golmud og tank er gøy, ingenting er som å tøffe rundt i tank å skyte ned fly og heli, de gangene kula blir registrert som en hit da, noe som dessverre ikke alltid skjer, noe som er drit plagsomt.

Jeg er overhodet ikke ekstremt god, bommer mer enn jeg treffer, men det er uansett gøy.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Men du spiller vel locker 64 HC meatgrinder 24/7 du da eller?

Hørtes mye mer morsomt ut.

Domination mode funker bra på alle kart. Perfekt balansert. Ellers fungerer alle maps i siste DLC også veldig bra. Og at du sitter og plukker fly med tank skulle jeg gjerne likt å se film av.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Domination mode funker bra på alle kart. Perfekt balansert. Ellers fungerer alle maps i siste DLC også veldig bra. Og at du sitter og plukker fly med tank skulle jeg gjerne likt å se film av.

I BF3 klarte jeg en gang å skyte ned to fly som kom med få sekunders mellomrom for å ta ut tanksen min. To skudd - to fly. Ganske morsomt å lese chatten etterpå. Tror ikke noen gjør dette på jevnlig basis, da bruker de tanksen feil.

 

Angående domination mode er det tre kart som ikke er med i ESL map pool, og det er fordi de er helt ubrukelige. Det vil si, Flood Zone funker i 16-32p pub mens Hainan Resort og Rogue Transmission ikke funker til noe som helst. Dawnbreaker, Zavod og Golmud er kongekart.

 

EDIT: Av originalkartene altså. Samtlige av China Rising-kartene er horrible og resten tror jeg ikke at jeg har prøvd, forutenom et fra Naval Strike (en ubåt-base?) som var ganske bra.

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at jeg bare plukker fly, jeg skreiv i min siste post at jeg bommer mer enn jeg treffer og jeg går ikke spesifikt etter ting i lufta, men jeg skyter jo etter fly og heli også når sjansen byr seg.

Men jeg står ikke bakerst på mapet for å skyte ned ett fly tvers over mapet, det blir for dumt.

 

Litt usikker hvor du får det ifra at jeg bare bruker tiden min på å ta ned fly og helis, eller plukker, som du sa.

Men de fleste som kjører AA i BF4 er også så feige og dumme at de står i fuckings mainbase å tror de gjør noen nytte, så derfor må jo vi som kjører tank leke AA altfor mange ganger og hvorfor skal jeg ikke skyte ned fly og helis?

Det hjelper jo både meg selv å laget, du bruker ihvertfall tanken feil deluxe om du ikke prøver.

 

Selv de beste tankerne bommer MYE på fly og helis, men de er jo igjen også MYE bedre enn det jeg er til å ta ut heli og fly.

 

Ja, domination på shanghai, kjempe bra balansert, not, bare camp på taket av det kjøpesenteret, garantert win.

Er bedre å bare spille inf på vanlig conquest map, esport "fins" ikke i BF4 og domination er bare TDM med flagg, ingen gidder nesten å cappe noe, de bare står å sanker kills i stede.

Litt usikker på hvorfor de skal putte inn alle disse dritt modene.

 

Våpen balansen i BF4 er bedre enn i BF3 over hele linja, man slipper i det minste disse teite, m16 is to OP cry babyene.

 

Men nå laster jeg ned en patch eller noe sånt, lurer på hva de har ødelagt denne gangen, eller hvilken ny bug som gjør at spillet crasher.

Er vel noe sånn som at hvis du trykker W så crasher spillet sikkert.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Du skrev jo selv "ingenting er som å tøffe rundt i tank å skyte ned fly og heli". Dette høres ut som om du plaffer ned fly på jevnlig basis gjennom rundene! Om man treffer et fly skal man ha veldig mye flaks, i den forstand at piloten er helt tulling. Å ta ut fly med en tank hører med til helt spsielle tilfeller og tanks utgjør ingen reell fare for fly.

Lenke til kommentar

Har prøvd noen ganger å ta ut Jet med AA, men det er jaggu ikke mange gangene jeg har lykkes.

Skyter ut to missiler å h*n flarer seg ut å flyr langt utafor reach å når h*n kommer tilbake 30 sekunder etterpå har h*n flares klare igjen. Har man ikke noe man kan ta ut Jet med så er det klart det blir ubalansert. I BF3 var det mye enklere å holde Jet borte når man hadde 3 seter i tanks hvor man kunne bruke Soflam og guided missile for å hvertfall skremme de bort noen sekunder.

Lenke til kommentar

Det er ikke så spesielle tilfeller som kreves. Skjer av og til at man får muligheten til å brenne av et skudd mot heli eller fly. Golmud er jo et kongemap i så måte.

Ja, men da er jetpiloten veldig godt under middels, som nevnt. Heli kan man selvsagt treffe oftere av naturlige årsaker.

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på hvordan de flyr, men jeg har tatt alt ifra de som er 5 meter unna til de som er enda lengre og høyere unna, men så klart, jo rettere og mer forutsigbart de flyr, jo enklere er det.

Men det er overhodet ikke vanskelig å dra med seg ett fly og ett par helis på en golmud runde.

Samtidig som det ikke er enkelt, er det heller ikke vanskelig å skyte ned ting, det er faktisk enklere enn man tror, om man først prøver i stedenfor å avblåse det som tull.

Det er ikke så ekstremt umulig som du får det til å høres ut som, du får det til å høres ut som om det å skyte ned fly er bare flaks man får sånn per 1 million skudd eller noe.

 

Men er jo litt artig at denne "kritikken" kommer ifra en som bare spiller domination, som sjelden eller aldri setter sine ben på en conquest server fordi det er for "ubalansert" og som jeg tror neppe har engang prøvd å satt seg inn i en tank.

Men du skal få tro at det bare er random flaks at en tank kan skyte ned en jet, så det får nå være, litt underholdende er det jo så klart.

 

Men public folk er i svime, som den gangen en mente jeg hadde damage hack på attack jeten min når jeg gang på gang skøyt han ned når han fløy stealth jet, men han var jo ikke så god, så kanskje ikke mer å forvente.

Eller de som mener jeg har aimbot når jeg tracker de med kanonen, som om det er såååå vanskelig på 100 meter, herregud for noen folk.

 

Sjekk ut [VIP] nicz_dk på battlelog eller på youtube, en insane danske i tank, men han også, selv om han er 100 ganger bedre enn alle her til sammen, bommer mye, men så får han til mye insane også.

 

 

Har prøvd noen ganger å ta ut Jet med AA, men det er jaggu ikke mange gangene jeg har lykkes.

Skyter ut to missiler å h*n flarer seg ut å flyr langt utafor reach å når h*n kommer tilbake 30 sekunder etterpå har h*n flares klare igjen. Har man ikke noe man kan ta ut Jet med så er det klart det blir ubalansert. I BF3 var det mye enklere å holde Jet borte når man hadde 3 seter i tanks hvor man kunne bruke Soflam og guided missile for å hvertfall skremme de bort noen sekunder.

 

For å lykkes med en AA så må man pushe ut, så klart man må jo ha ett lag som også er med ut, for en ensom AA dør fort, men man må ut på mapet skal man være effektiv, det er verste er de som runde etter runde sitter i mainbasen å bare skyter active radar missiler.

Så samtidig som man må være litt forsiktig så må AA ut på mapet, det er eneste måten for en AA å kontrollere lufta bedre, men så har du de AA folka som bare jakter inf å aldri ser opp i lufta en eneste gang, det fins en mellomting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...