Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

 

Er det noen som har klart å få til det ball-trylle mini gamet? Faen har prøvd hundre ganger nå men blir halvumulig etter tre runder også tror jeg man må klare 6 runder for å få bilen/våpenet eller hva det var?

Mulig jeg er ekstremt sløv men det er i overkant vrient å henge med syntes jeg, noen som har noen tips/triks?

 

Jeg gjorde det ganske bra. Du legger vel merke til at han bytter kopp? Han dytter ballen over i en annen kopp.

 

 

Ja da er det vel bare meg som er sløv :p følte at de andre mini gamesa gikk så veldig greit i forhold at jeg trodde kanskje jeg gjorde noe gærnt. Man kan vel faktisk bruke fokus også når det drar seg til, burde vel hjelpe bra å få det i sakte film :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Da var jeg gjennom historien og har dermed fullført spillet 100%. Har ikke kost meg så mye siden Far Cry 3. 1 vs 1 multiplayer, minus et par ting som kan fikses, er det eneste jeg virkelig har likt online på mange, mange år.

 

 

Du er den ene personen som liker det? :p

 

 

Nope, vi er ihvertfall to :)

Lenke til kommentar

Synes faktisk ikke innholdet i spillet var så mye å skryte av. Spilt i rundt tyve timer. Ferdig med alt av side oppdrag, story og hotspots. Online racing er umulig å spille med en frame drops hele tiden, xbox one. Å prøve å forfølge folk kan være moro hvis motstanderen ikke stikker så fort han finner ut at han ikke kan finne deg. Var ferdig med spillet relativt fort.

Lenke til kommentar

 

 

Da var jeg gjennom historien og har dermed fullført spillet 100%. Har ikke kost meg så mye siden Far Cry 3. 1 vs 1 multiplayer, minus et par ting som kan fikses, er det eneste jeg virkelig har likt online på mange, mange år.

 

 

Du er den ene personen som liker det? :p

 

 

Nope, vi er ihvertfall to :)

 

Vi er vel, til og med, minst 3 ;)

Lenke til kommentar

Har fullført historien og 87% av spillet.

 

 

Vil først starte med å si at jeg liker konseptet, men...

 

Jo flere timer man har med dette spillet innser man mer og mer manglene ved det.

Først vil jeg starte med å fortelle om selve spiller og historien:

Historien i spillet er ikke akkurat topp, den virker til tider som å ikke ha noen sammenheng og i tillegg så er enkelte av oppdragene så korte at det er vanskelig å si hvorfor det har blitt dedikert til et eget oppdrag. Enkelte oppdrag er kun å hacke seg inn, så det tar maks 1-2 minutter - og jeg mener at det ikke burde kvalifisere til et eget oppdrag. Historien er ikke særlig lang heller - det er som med Assassins Creed - sideoppdrag etc. som tar tid. Litt kjedelig egentlig.

 

Når man er inne på sideoppdrag så må jeg si at jeg hater, rett og slett hater, at jeg må gjøre div shit for å få til alt. At jeg må løse 10 sjakknøtter for å få fult fokus, at jeg må vinne i poker for å få en sykkel og ikke minst, det drikkespillet er bare latterlig. Det endte med at jeg fant en video på hvordan man fullfører sjakknøttene. De to andre har jeg ikke orket og gjort, rett og slett på grunn av at det er dritt kjedelig. Jeg kan forstå at det kan telle på antall prosent innad i spillet, men ikke at det skal hindre meg å få en hagle og en motorsykkel. Idioti rett og slett.

 

Så har man selve in-game opplevelsen. Kjøringen har vel folk hørt nok om så jeg lar den være. Skytingen er god, og det er deilig å bruke våpen. Jeg elsker også å bruke Colbin (?) rifla med lyddemper og skyte et skudd i hodet på alle så stille som mulig ved hjelp av fokus. Det jeg derimot har irritert meg kraftig over (mulig GTA har preget min holdning) er at man ikke kan skyte fra bilen. Et spill der man har oppdrag hvor man skal nøytralisere andre biler også er det kun ved å enten kræsje de inn i noe eller ved å hacke trafikklys, damprør etc. Det er faktisk en så stor mangel i min bok at det ødelegger for spillopplevelsen.

 

Til slutt har man nett-spillingen. Den synes jeg faktisk er totalt uinteressant og derav ikke orket å bruke mer tid på enn å kun prøve et par ganger for å sjekke ut hva det var for noe.

 

TL;DR: Jeg liker konseptet, men jeg liker ikke hvordan UBISOFT har fått frem dette i Watch_Dogs. Det er for mange mangler og langt i fra ferdig. Grafikken er helt ok, men om man vil så ser dette faktisk dårligere ut enn GTA V på PS3. Spillet er også komplett døvt etter man er ferdig med historien. Det er synd det ikke er noe "spillbarhet" igjen. Vel, jeg hopper på samme vogn som mange andre og takker Rockstar Games for at de kommer til å lansere GTA V på PS4 i høst.

 

Jeg må også føye til at jeg har tro på et evt. Watch_Dogs to, men da må manglene jeg har poengtert fikses og verdenen må være større.

 

 

Lenke til kommentar

 

 

 

Da var jeg gjennom historien og har dermed fullført spillet 100%. Har ikke kost meg så mye siden Far Cry 3. 1 vs 1 multiplayer, minus et par ting som kan fikses, er det eneste jeg virkelig har likt online på mange, mange år.

 

 

Du er den ene personen som liker det? :p

 

 

Nope, vi er ihvertfall to :)

 

Vi er vel, til og med, minst 3 ;)

 

4 nå ;)

Lenke til kommentar

Når man er inne på sideoppdrag så må jeg si at jeg hater, rett og slett hater, at jeg må gjøre div shit for å få til alt. At jeg må løse 10 sjakknøtter for å få fult fokus, at jeg må vinne i poker for å få en sykkel og ikke minst, det drikkespillet er bare latterlig. Det endte med at jeg fant en video på hvordan man fullfører sjakknøttene. De to andre har jeg ikke orket og gjort, rett og slett på grunn av at det er dritt kjedelig. Jeg kan forstå at det kan telle på antall prosent innad i spillet, men ikke at det skal hindre meg å få en hagle og en motorsykkel. Idioti rett og slett.

 

Så har man selve in-game opplevelsen. Kjøringen har vel folk hørt nok om så jeg lar den være. Skytingen er god, og det er deilig å bruke våpen. Jeg elsker også å bruke Colbin (?) rifla med lyddemper og skyte et skudd i hodet på alle så stille som mulig ved hjelp av fokus. Det jeg derimot har irritert meg kraftig over (mulig GTA har preget min holdning) er at man ikke kan skyte fra bilen. Et spill der man har oppdrag hvor man skal nøytralisere andre biler også er det kun ved å enten kræsje de inn i noe eller ved å hacke trafikklys, damprør etc. Det er faktisk en så stor mangel i min bok at det ødelegger for spillopplevelsen.

 

Til slutt har man nett-spillingen. Den synes jeg faktisk er totalt uinteressant og derav ikke orket å bruke mer tid på enn å kun prøve et par ganger for å sjekke ut hva det var for noe.

 

Jeg liker at man får belønninger for å fullføre ting. Det dummeste jeg veit er å gjøre noe som ikke gir noen belønning, men det får man her. Dessuten er det ikke sånn at du ikke klarer deg uten de tinga om du ikke gidder å legge inn en innsats for å låse dem opp.

 

At man ikke kan skyte fra bilen synes jeg er positivt. Det er så urealistisk at det ikke passer i noe annet enn spill som er langt mer useriøse enn Watch Dogs.

 

1v1 på nett er det friskeste jeg har prøvd på mange år. Stealth for en gangs skyld!

 

Generelt høres det ut som du egentlig vil ha et GTA-spill, men da er det jo mer logisk å kjøpe nettopp det. Watch Dogs hverken er eller prøver å være GTA. Det har slik jeg ser det mer til felles med f.eks. Splinter Cell enn GTA. Større verden ser jeg overhodet ikke noe poeng i. Byen er stor, men ikke så stor at den blir distraherende eller fylt med luft. Det er nok å bli kjent med som det er mtp. at multiplayer krever at man er lommekjent.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Du forutsetter at et åpent spill skal være sånn eller sånn, og det blir litt som å være veldig opptatt av genre innen musikk. Man blir så opptatt av å putte ting i bås at om noe avviker litt fra normen fortjener knapt å assosieres med den vanlige merkelappen (i dette tilfellet åpen verden). For all del, Watch Dogs er ikke perfekt, men jeg er uenig i de fleste poengene dine. Det er mye lurere å se hvert enkelt spill for det de prøver å være, ikke hva andre spill prøver å være eller hva man er vant til.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...