Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Watch Dogs Patch (6/18/14)

Hello all,

 

Good news! We now have more information on the patches that will be deployed on WD. We apologize if you were affected by any of these issues, but we greatly appreciated your patience while we got this sorted.

 

A new patch for the game is coming on all platforms. The patch will be available for download on the PlayStation 4 in the next few hours. PlayStation 3 will be available shortly. For PC, the patch will be available in the coming days. For Xbox One and Xbox 360, the patch will be released within the next week. We’ll keep you updated on all progress.

 

You’ll find the details below. If you have questions, please ask them in this thread and we’ll try to be a specific as possible with our answers.

 

MAJOR GAME FIXES

• Automatically reconstructed corrupted save files which prevented loading to go further than 90%. Some collectibles may remain unrecoverable.

• Fixed the issue preventing players from using hacks in game.

 

GAMEPLAY FIXES

• Fixed several mission-breaking bugs.

• Fixed minor mission and item-related issues.

• Fixed the issue that caused the empty weapon-wheel.

 

MULTIPLAYER FIXES

• Fixed several minor respawn issues.

• Fixed some connection and session joining issues.

 

PC SPECIFIC FIXES

• Fixed graphical glitches on Low & Medium settings.

• Fixed some crashes on SLI configurations.

• Implemented several performance improvements.

• Implemented a few control improvements.

• Fixed issues causing infinite messaging and timing-out when trying to access the Online Shop from the Extras Menu while Uplay is set to Offline mode.

• Fixed issues connecting to a Multiplayer game.

• Implemented several mouse modifications.

• Fixed “Drinking Game” control issue where wrong information was displayed when played with a gamepad.

• Fixed “Chess Game” control issue.

• Fixed bug where the invasion setting was never saved.

• Fixed graphical issues during cut scenes and cinematics.

• Fixed several graphical and texture bugs.

• Removed Vista OS check to prevent false positives.

• Added game version in main menu.

 

 

 

Love,

The WD Team

 

 

http://forums.ubi.com/showthread.php/892700-Watch-Dogs-Patch-%286-18-14%29?p=10052409#post10052409

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens tips: Grav dere ned enn å fortsett med Watch_Dogs.

De fleste som har vært innom noen av trådene hvor Watch Dogs er nevnt har vel for lenge siden skjønt at du ikke liker spillet. Er det ikke litt lavmål å fortsette å henge rundt og poste om ett spill du virker å mislike så sterkt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Den eneste forskjellen jeg har merka etter patchen er at jeg blir invadert ofte igjen. Den siste uka har jeg toppen blitt invadert én gang per 15-20 ganger jeg har invadert andre. Etter patchen blir jeg stort sett invadert etter å ha gjort det et par ganger selv. Bortsett fra det har jeg ikke merka noen forskjell fra eller til, og jeg må fortsatt sette teksturer på medium for å unngå stuttering.

Lenke til kommentar

Den eneste forskjellen jeg har merka etter patchen er at jeg blir invadert ofte igjen. Den siste uka har jeg toppen blitt invadert én gang per 15-20 ganger jeg har invadert andre. Etter patchen blir jeg stort sett invadert etter å ha gjort det et par ganger selv. Bortsett fra det har jeg ikke merka noen forskjell fra eller til, og jeg må fortsatt sette teksturer på medium for å unngå stuttering.

 

Man trenger ikkje patch for å fikse stuttering i Watchdogs, man trenger bedre hardware. ;)

 

Stuttering kommer ofte fra for lite V-ram. På gtx 670 og 680 er det bare 2GB minne. Noe som forsvinner veldig fort i WD.

Lenke til kommentar

Joda, men jeg synes nå det burde være mulig å ha teksturer på high om man har et 2GB-kort (som de også anbefaler). Faktum er at spillet hos meg bruker 2GB på medium, og da ser jo mange teksturer forferdelige ut. Menmen, det blir som med GTA IV, som også krevde latterlig mye. Det krevde vel 1.5 GB, og såvidt jeg husker fantes det ingen kort med mer enn 1 gig på den tida. Spillet så i praksis ut som en dass og kjørte som en utedass.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Har en aldrende i7 920 + GTX 670, som fungerte ok før patchen.

 

Det kan jo være at grafikken er satt opp et hakk, siden folk begynnte å grine over at spillet ikkje så ut som i promovideoen til spillet. Nå griner sikkert de samme folka over at spillet krever for mye. :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...