Gå til innhold

[Løst] Slette sin konto på akam.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Han skal ikke slutte. Han skal bare ha oppmerksomhet og sympati.

 

Min første tanke også!! :) Men det er en dårlig strategi å skal plutselig avslutte sin brukerkonto kl 0130 natt til en fredag.. vanligvis så suser det det andre ting rundt i kroppen enn sunt vett på den tiden av døgnet.. :p Men jeg blir vel satt i båsen «forum-mafiaen» ved å si meg enig med pybalto her.. hvis jeg ikke allerede er plassert i den båsen pga 2 stk innlegg hvor jeg sier fra om at man blir litt lei av maset.. hvorpå den ene av innleggene blir slettet?!?! Bare så det er sagt så sitter jeg med en følelse av at ikke alle i «forum-rådet» har tunga rett i munnen når de er ute med saksa si.. :)

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Min første tanke også!! :) Men det er en dårlig strategi å skal plutselig avslutte sin brukerkonto kl 0130 natt til en fredag.. vanligvis så suser det det andre ting rundt i kroppen enn sunt vett på den tiden av døgnet.. :p Men jeg blir vel satt i båsen «forum-mafiaen» ved å si meg enig med pybalto her.. hvis jeg ikke allerede er plassert i den båsen pga 2 stk innlegg hvor jeg sier fra om at man blir litt lei av maset.. hvorpå den ene av innleggene blir slettet?!?! Bare så det er sagt så sitter jeg med en følelse av at ikke alle i «forum-rådet» har tunga rett i munnen når de er ute med saksa si.. :)

 

Velkommen til klubben...

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1484809

Lenke til kommentar

Min første tanke også!! :) Men det er en dårlig strategi å skal plutselig avslutte sin brukerkonto kl 0130 natt til en fredag.. vanligvis så suser det det andre ting rundt i kroppen enn sunt vett på den tiden av døgnet.. :p Men jeg blir vel satt i båsen «forum-mafiaen» ved å si meg enig med pybalto her.. hvis jeg ikke allerede er plassert i den båsen pga 2 stk innlegg hvor jeg sier fra om at man blir litt lei av maset.. hvorpå den ene av innleggene blir slettet?!?! Bare så det er sagt så sitter jeg med en følelse av at ikke alle i «forum-rådet» har tunga rett i munnen når de er ute med saksa si.. :)

 

De som står i den båsen du viser til er nok rimelig klar over det selv , så det trenger ingen lufte å lure på her i tråden :)

Det er ingen som blir fornermet om en person sier fra om at en blir litt lei , men det er jo pussig da at det kunn gjelder når noen tar opp "negativ" fakta i en tråd som omhandler produktet og når samme tråd omhandler masse pjatt frem og tilbake om hvor bra kamea er ,det virker som det er greit når alt er positivt og da får man ikke særlig inntrykk av hvordan realitetene er om alle som opplever problemer skal sables ned . men den diskusjonen hører ikke hjemme her .

når det så gjelder tidspunktet tråden var skrevet på så kan du ta det helt med ro , jeg drikker ikke :)

 

Mvh. Snekker`n

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil da si at denne saken er løst og at man ikke har mulighet for å slette innhold eller brukerkonto som jeg spurte om i post 1

 

http://wiki.diskusjo...ndex.php/Bruker

 

 

Hvordan sletter jeg brukerkontoen?

Av databasehensyn er det ikke mulig å slette en brukerkonto. Om man ikke lengre har interesse av å benytte forumtilbudet er det enkleste å bare la være å logge inn med brukerkontoen sin. Men dersom man ønsker kontoen sin avsluttet slik at den ikke lengre kan benyttes, kan man sende en PM/melding til en administrator. I tilfeller hvor man ikke lengre ønsker at kontoen skal kunne knyttes til seg selv som person kan man også be om å få endret brukernavnet på kontoen. Registrert informasjon på kontoen (e-post o.l.) vil bli slettet om ønskelig, ved slike tilfeller send en henvendelse til administrator.

 

Kan jeg slette innleggene mine?

 

Nei. Normalt har man ikke lov til å redigere innleggene sine i den grad at de ødelegger forløpet i en tråd. Ønsker du et innlegg slettet så bruk <a href="http://wiki.diskusjon.no/index.php/Rapportering" title="Rapportering">rapporter-funksjonen og det vil bli vurdert av en moderator. Ved dobbeltposting o.l. så setter vi pris på om du rapporterer det, slik at vi får ryddet opp. Det kan nevnes at en bruker i utgangspunktet ikke har krav på å få fjernet sine innlegg, noe det også er slått fast i Personvernnemda at man ikke har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Fikk du snekkern vite i 2001 at alt du ville produsere her inne, så ville du i det øyeblikket du trykket send, miste opphavsretten til det? Har du fått noen mail med endring av brukerrettighetene fra 2001?

Lenke til kommentar

Fikk du snekkern vite i 2001 at alt du ville produsere her inne, så ville du i det øyeblikket du trykket send, miste opphavsretten til det? Har du fått noen mail med endring av brukerrettighetene fra 2001?

 

nei fikk ingen beskjed om det da , i den tiden var jeg jo aktiv på hardwaredelen, spesielt med testing av maskiner, bygging av maskiner (PCer) der jeg bygget kabinetter fikk sponset utstyr fra bla Netshop for titalls tusen som ble vannkjølt .

Det var jo faktisk en periode det ble jobbet med å få meg inn som mod også :green: PS, jeg takket nei .

Ja så tidene forandrer seg for å si det pent :grin: :grin:

Endret av Boralis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...