Gå til innhold

[Løst] Slette sin konto på akam.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har meldt meg ut 2 ganger men er inne nå med mitt 3 nick navn.og det på en periode fra 2003 til nå.

vet at alle mine gamle innlegg både på kamera forumet og data delen er her inne fremdeles men men bytter nick og innlegsangasjemang har en grei virkning.

Lenke til kommentar

Jeg har meldt meg ut 2 ganger men er inne nå med mitt 3 nick navn.og det på en periode fra 2003 til nå.

vet at alle mine gamle innlegg både på kamera forumet og data delen er her inne fremdeles men men bytter nick og innlegsangasjemang har en grei virkning.

 

Nå tror jeg fanatikerne som ikke tåler fakta snart ville finne ut av det , jeg ofrer ikke meninger fordi om "fantomet" gjemmer seg bak en pc skjerm .

Lenke til kommentar

Å slette innlegg tilknyttet en bruker blir bare vas, derfor er det ofte retningslinjer på forum for å dekke inn den situasjonen. Har ikke giddet å sjekke her på forumet, men denne teksten er typisk:

Som innmeldt medlem aksepterer/godkjenner man også at skrevne innlegg er permanente

og blir ikke fjernet om et medlem ønsker å melde seg ut av forumet på et senere tidspunkt.

Årsaken er at skrevne innlegg ligger i en logisk & historisk rekkefølge og har som regel har en kommunikativ betydning.

Lenke til kommentar

Det er mulig å "slette" alt og kødde til slik at få gidder å bruke de trådene du har startet, men det tar lang tid(avhengig av hvor mange tråder og poster du har). Hver eneste post du har skrevet har en redigerings knapp(du får dessverre ikke slettet quoter med din tekst).

Under kontroll panel - forum har du noe som heter administrer vedlegg, der kan du slette alt av vedlegg du har postet. Du kan også ignorere brukere i forumet, du kan slippe å se postene til de som er med i den såkalte "forumsmafian".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og du ser ingen problemer rundt at alle innleggene til et enkeltmedlem slettes? Jeg er litt redd for å skrive her nå, om man ikke er 100% enig i det du mener så risikerer man nok å havne i kategorien "forumsmafian" bare for det. Ja, om man da ikke allerede er satt i den båsen. Jeg har vel fått en par innlegg i min reting fra deg jeg også tidligere.

 

På meg så virker det som du tenker at dine bidrag her inne er gullet på forumet, og at du vil straffe "forumsmafian" ved å slette alt. Jeg kan dog forsikre deg om at folk nok stort sett gir blaffen i om du forsvinner eller ikke, og det samme om innleggene. Men det er min mening, og om jeg blir satt i bås pga det så er det egentlig litt ubetydelig. Jeg tror heller ikke at du klarer å holde deg unna forumet, du er nok litt for glad i å fortelle verden at du finns. :devil:

 

Tja din holdning skisserer du jo rimelig godt selv :)

Om du føler deg som en av dem får du finne ut av selv, mulig det er derfor du hinter i andre tråder ang klaging på nikon :p

Nei mine innlegg er ikke verdt mere enn andres,så der tar du skammelig feil og at folk flest ikke bryr seg om jeg eller du eller andre forsvinner herfra er jeg fullt klar over, og nei jeg trenger ikke akam for å fortelle at jeg finnes , jeg har levd alfor lenge til det .

Om jeg er på forumet så er det for å belyse ting jeg synest er viktig, men at du setter meg i din bås er jo opp til deg , at det så ikke blir akseptert at man skriver ting som er negativt er jo beklagelig, for jeg har ment og mener at negative ting rundt ethvert produkt er viktigere for en bruker å vite enn at 10-12 personer sitter å pjatter side opp og side ned om hvor deilig produktet er å holde i, alikevel kan jeg ikke tenke meg å bryte inn i tråden å sutre å anngripe de som gjør det .

 

Ha en fortreffelig aften :)

 

Mvh: Snekker`n

Endret av Boralis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er mulig å "slette" alt og kødde til slik at få gidder å bruke de trådene du har startet, men det tar lang tid(avhengig av hvor mange tråder og poster du har). Hver eneste post du har skrevet har en redigerings knapp(du får dessverre ikke slettet quoter med din tekst).

Under kontroll panel - forum har du noe som heter administrer vedlegg, der kan du slette alt av vedlegg du har postet. Du kan også ignorere brukere i forumet, du kan slippe å se postene til de som er med i den såkalte "forumsmafian".

 

Du får uansett ikke slettet innlegg quoted i andres innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

..

Om du føler deg som en av dem får du finne ut av selv, mulig det er derfor du hinter i andre tråder ang klaging på nikon :p

..

Ja, vet du.. det var nettopp deg jeg tenkte på da jeg linket til artikkelen med bilen i chattetråden. Tenkte med en gang jeg så det at det nok ville vært løsningen din. Hvorfor?

Jo, da jeg leste om de nye objektivene fra Nikon og du presterte å komme med "Lekker de også olje". Det var da jeg tenkte at "denne mannen må jo være helt besatt av å fortelle om de oljeproblemene sine." I begynnelsen syns jeg synd på deg, etterhvert ble det litt kjedelig.

 

Men igjen. Det er bare min mening. Og ikke er jeg Nikonbruker heller, liker bare lese om forskjellige merker, også om feil. Men ikke om den samme feilen i hver eneste tråd der navnet Nikon nevnes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er mulig å "slette" alt og kødde til slik at få gidder å bruke de trådene du har startet, men det tar lang tid(avhengig av hvor mange tråder og poster du har). Hver eneste post du har skrevet har en redigerings knapp(du får dessverre ikke slettet quoter med din tekst).

Under kontroll panel - forum har du noe som heter administrer vedlegg, der kan du slette alt av vedlegg du har postet.

Å gjøre disse tingene strider mot forumets retningslinjer, og i grove tilfeller (hvilket det vil være i tilfellet Snekker'n) så blir ofte innleggene hentet opp igjen fra databasen, og brukeren utestengt. Det er mulighet for å anonymisere seg, gjerne med hjelp fra forum-medarbeidere, men å slette innlegg er ikke tillatt.

 

Brukere slettes heller ikke av admins, men de er behjelpelige med anonymisering for de som ønsker det.

Lenke til kommentar

Ja, vet du.. det var nettopp deg jeg tenkte på da jeg linket til artikkelen med bilen i chattetråden. Tenkte med en gang jeg så det at det nok ville vært løsningen din. Hvorfor?

Jo, da jeg leste om de nye objektivene fra Nikon og du presterte å komme med "Lekker de også olje". Det var da jeg tenkte at "denne mannen må jo være helt besatt av å fortelle om de oljeproblemene sine." I begynnelsen syns jeg synd på deg, etterhvert ble det litt kjedelig.

 

Men igjen. Det er bare min mening. Og ikke er jeg Nikonbruker heller, liker bare lese om forskjellige merker, også om feil. Men ikke om den samme feilen i hver eneste tråd der navnet Nikon nevnes.

Ja det viser jo bare din totale mangel på humor , Lada var en gang synonymt med det dårligste du kunne få av en bil, i dag er ikke det tilfelle.Alikevel lever ladavitsene i beste velgående . Akkurat det samme var tanken min, altså en humoristisk tanke siden D600 og D800 lekker olje , men detsverre satt det fanatikere som ikke er istand til å se det humoristiske,men har fokusert på å finne detalljer hos enkelte medlemmer som de kan lage sak av .

Gratulerer du betod med glans :)

 

 

PS: Må vel skyte inn at jeg ikke synest Nikon er dårlig, bare så det ikke blir en ny sak av det :tease:

Endret av Boralis
Lenke til kommentar

Det at avskjedssøknaden nå har passert 35 innlegg må vel kalles å avslutte med ett flau bris eller.no

 

Sier du det ?

jeg spurt hvordan slette sin konto da jeg vurderer å avslutte for godt , dette har jeg fått flere svar på + en del "svar" som er en del "off topic" , jeg tar ikke av av den grunn , men gjør som jeg alltid har gjordt , nemmelig å prøve å svare flest mulig både på godt og vondt og ser ingen problemer med det .

Men om oppdatering trengst så har jeg sendt henvendelse til forumsledelsen og avventer svar på den, så får vi se hva reultatet blir .

Inntil da iallefall får du nok slite med at jeg er her :)

 

Mvh. Snekker`n

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...