Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm..steam bruker avogtil laaang tid,og noen ganger går det kjapt.

Spiller nesten ikke 1.6,alle skal jo være CT og lame med skjold public :\

Hehe, sorry men det er nok ikke sånn at alle vil være ct med skjold. Og de som joiner ct gjør det ikke fordi de vil ha skjold

Snakker ihvertfall utifra min erfaring,har opplevd mange ganger at alle CTene bruker skjold..og at CT stadig er i overtall,og svært få vil bytte fra CT til T.Min erfaring,mange andre kan nok fortelle noe helt annet,men dette er altså min erfaring,det finnes alltid noen som har erfart noe annet ;)

Lenke til kommentar

Kan noen si meg hva detta betyr?

 

Når jeg skal logge meg inn på en server så kommer denna meldingen opp.

 

 

Disconnected

 

You have been disconnected from the sever.

Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket (34)

 

Sånn er det hver gang jeg skal logge meg på en server.

Lenke til kommentar

CS er jo UTROLIG gammel spill da! hva forventet dere egentlig av 1.6?

 

best å ikke ha noe forventning for da kan man i alle fall ikke bli skuffa *grin*

 

har ikke testa 1.6 selv da men. gjør vel det en gang jeg kjeder meg noe sinnsykt.

 

BTW, hvor får man tak i 1.6 ? er ikke så gira på CS så jeg har ikke lett. så hvis noen hadde en fin link så slipper jeg det :D

Lenke til kommentar
Det vil med andre ord si at de prøver å få slutt på at folk spiller cs på LAN

Og hva med oss som fremdeles sitter med 56k modem uten mulighet til asdl, skal ikke vi i det minste få spille mot naboene i lokalt nettverk?

 

Hvem gidder å ha en versjon som du kan bruke på nettet når du fra tid til annen er på plasser med bredbånd, samtidig som du må ha en foreldet versjon som aldri blir oppdatert for å spille på LAN.

 

Jeg tipper CS vil få en nedtur med steam.

Du kan fremdeles spille det på LAN, men du må ha en internett oppkobling for å autentisere WON_ID'en din mot deres server før du får spille?

 

Er selv kjempefornøyd med 1.6, og har ikke hatt 1(ett) eneste problem ed installering eller spilling ennå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...