Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står på CS Nation at dette er final, bare se her:

 

CS Nation.

 

Der står det:

 

In case you haven't noticed, Counter-Strike 1.6 is indeed final. Final in that leagues and everyone else will now be using it. It may be updated, however, which is one of the major features of Steam. The developers at VALVe will be able to balance the game's major changes without doing another major release
Lenke til kommentar
F*** jeg HATER Steam og 1.6!!! :evil:

Forbanna skjold spill med dritt våpen og stgge baner! ^ÅÅÅÅÅÅÅÅ

 

4EVER CS 1.5! REST IN PeAcE :cry:

 

PS: Valve fjerner om 2 uker elns WONID Nettverket så alle serverne er snart bare for 1.6 :cry::evil:

 

Jeg elsker Steam høyere enn alt på denne jord. :D

Ta deg i sammen! Stygge baner? Har du prøvd CS 1,6. De er helt like.

RIP=Du kan jo enda spille 1,5 på LAN. :yes:

Lenke til kommentar

laste ned cs1.6 bruk en av disse. Sparer deg for masse bry

 

http://www.filemirrors.com/search.src?file...&size=397857244

 

personlig har jeg avslutta cs. Spiller lite egentlig, cs var omtrent det eneste jeg spilte bortsett fra å arbeide. Gidder ikke sette meg inn i nye spill. Pg var en fast bruker av superserver.no og badass. men nå er det slutt. Var et fint miljø der, voksne spillere som hadde det morro. Men denne dritten gidder jeg ikke. Funker jo aldri heller. Man kan ikke spille når man vil men når steam finner det for godt å fungere. De har jo gjort om på våpnene, noe som er greit, men nå er jo ****** ikke ak så presis mere heller. Og får en råtten følelse av å spille ett java spill. Så cs blir liggende på hylla. Beholder 1.5 install filene for kanskje å mimre engang.

 

Speedy Gonzales signing off.

 

Og for den som skal slenge dritt om fjortisser og "finn dere ett annet spill" dra til HELVETE. spiller ikke cs for cs, men folka som er der. og jeg er 22!

 

Adios

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...