Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja google er din venn som det har blitt så populært å si her

 

men prøv denne du

 

http://www.gamesmania.ro/download.php?opti...wnload&did=2061

 

en 700mb download som inneholder "alt" CS DOD HL osv...

 

 

når det er sagt, så kan jeg ikke si jeg har hatt nevneverdige problemer med steam den siste uka iallefall...

 

Jeg har ingen patch til counter strike utenom den som fulgte med på cd,n den gan jeg kjøpte spillet i lag med half life.... Jeg vil legge inn alle patcher til CS, hvor finner jeg dem og hvilke må jeg laste ned ?

 

et spørsmål til slutt: På denne siden http://www.gamesmania.ro/download.php?opti...wnload&did=2061

 

Hva er steam ?

Lenke til kommentar

les deg gjennom denne tråden for å finne ut hva steam er

 

når det er sagt. Du kan ikke bruke/patche den gamle versjonen av hL/CS til 1.6, du er nødt til å laste ned den nye versjonen i sin helhet...det kan gjøres gjennom den 700mb downloaden jeg linka til...

 

steam er forresten et content distribution system, så vell som det nye auth. systemet som skal erstatte WONID om noen uker....(eller nå snart siden det var "om noen uker" for noen uker siden, jeg veit ikke)

Lenke til kommentar

at man skal måtte betale for å bruke steam er en sannhet med mange og store modifikasjoner

 

ja, man kan abonnere på spill, eller på content i spill...dvs. at man kan kjøpe en HL2 subscription, og betale litt i mnd. men da vil man kunne laste ned alle addons og slikt "gratis"...folk som ikke abonnerer må gå å kjøpe i butikken, slik som i gamledager...tror det vil fungere greit det...

 

nei, der er IKKE snakk om at man skal måtte betale for å spille f.eks HL1/CS... jeg fatter ikke heller hvor alle får dette fra...

Lenke til kommentar

cs 1.6 kan/og må du laste ned gjennom steam eller i en steam installer fil som den jeg har linket til tidligere (som inneholder alle filene du trenger for å spille CS, dod, HL, TF, ricoshet, osv...)

 

det eneste du sannsynligvis trenger fra tildigere er CD key'en fra CS retail...det er IKKE mulig å patche CS retail 1.5 til 1.6, sånn som jeg har forstått det...(mulig at hvis du har det installert, så sjekker den om noen av de filene du har kan brukes i steam og ikke downloader dem, men da må du installere steam separat og laste ned Cs...

Lenke til kommentar

Okey til slutt..

Jeg og en kompis skal spille CS.

Vi har 1 maskin hver.

Vi bruker en rød twista kabel.

Vi harke tilgang på Internett eller noe likn.

Lasta ned en patch på 115 MB da fikk jeg v 46 1.0.0.5 !

Her kommer spørsmålet:

Hva må vi gjøre for å få spilt den nyeste versjonen av CS ?

Lenke til kommentar
Okey til slutt..

Jeg og en kompis skal spille CS.

Vi har 1 maskin hver.

Vi bruker en rød twista kabel.

Vi harke tilgang på Internett eller noe likn.

Lasta ned en patch på 115 MB da fikk jeg v 46 1.0.0.5 !

Her kommer spørsmålet:

Hva må vi gjøre for å få spilt den nyeste versjonen av CS ?

 

Du må ha nett tilgang når du ska spilla. Uansett.

Lenke til kommentar
Du må ha nett tilgang når du ska spilla. Uansett.

 

Nei? med 1.5 kunne du hvertfall "create" et lan game og det er jeg ganske sikker på du kan med 1.6 og.

 

nope... ihvertfall ikke med det første kan du det, du må ha internett da... Men jeg har hørt at det og skal fikses på...

Lenke til kommentar
hva menes med: // This file is overwritten whenever you change your user settings in the game.

// Add custom configurations to the file "userconfig.cfg".

 

skal jeg lage en ny config som heter userconfig.cfg?

 

savner muligheten til å tweake småting som ikke er i cs gui'en

 

Jeg og lurer på dette... Søkte rundt etter en fil med navn "userconfig.cfg" og fant ingenting.. Men er meninga at du skal legge en fil med det navnet i cstrike mappen?

Lenke til kommentar

ja

 

kopier gjerne all innhold i config.cfg filen inn i en ny fil som heter userconfig.cfg, og endre de instillinger du vil i den nye filen...deriblandt alle key bindings og scripts...for det fungerer ikke å kjøre cfg filer i console...det går kanskje 10 sec. så rebinder den seg til innholdet i userconfig.cfg filen...deter grønnhjævlig irriterende...men man må bare få til en bra userconfig.cfg fil i starten, som man kan bruke...så er det vel ikke såå mye stress...men det er litt stress å få den til i starten ja...iallefall hvis man skal begynne å bruke RzE's CS helper...jeg måtte skifte tastatur oppsett til amerikansk for å få til bindinga skikkelig...så måtte jeg editere userconfig for å være sikker på at den inneholdt de riktige knappene....det faktum at "normal norsk" keyboard fungerer i console i Steam, men ikke ingame (da er det engelsk/amerikansk) er skikkelig, utrolig, helt sykt irriterende.

 

 

når det gjelder LAN spilling...du er nødt til å få logga på steam for å få starta spillet (CS)...det sier seg selv at du er nødt til å ha internett tilkobling for å spille LAN da...det er immari idiotisk av Valve å gjøre det på denne måten, og jeg mener at de burde fikse på det ja, men jeg har ennå ikke sett noen offisielle kilder som sier at de kommer til å gjøre det (som jeg husker iallefall)...hvis noen vil komme med en kilde og link, plz do so...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...