Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Litt greiere å lage buyscripts nå.

 

Her e mitt for Ak/Colt.

 

bind "f1" "m4a1; ak47; primammo; defuser; vest; vesthelm; hegren; flash; flash; smoke"

Funket fett det :D Takker! Ser at "m4a1" og "ak47" er betegnelsen på de representative våpnene. Logisk nok. Men hva er betegnelsen på Desert Eagle (prøvde deagle og DesertEagle, funket ikke), Steyr Aug (prøvde aug, funket ikke) og AWM (prøvde awm og ArcticWarfareMagnum, funket heller ikke)? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man kan sette limit på downloadhastigheten når steam oppdateres?

 

Skulle spille litt cs, men det lagget intenst pga at DoD på død og liv måtte oppdateres (skjedde automatisk uten min samtykke :gretten: )

 

På steam monitoren står det både "limit network usage to: velge hastighet" og "pause all updates" men det går ikke an å trykke på de. Hva skal jeg gjøre?

 

Takker forøvrig for god hjelp på andre ting her på forumet :yes:

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke en eneste server på lista i steam. Vet jeg ikke er den eneste med problemet. Jeg har ngt og netopiarouter. Noen som kan hjelpe?

Prøv å logg av stem, og logg på igjen, det var det jeg gjorde for å få det fixet ;)

Har prøvd det. Har holdt på å slitt med problemet i en måned nå. har prøvd det meste.

Endret av rottert
Lenke til kommentar

Vet ikke om det bare skjer hos meg, men når jeg spiller cs og dør, så tar det ikke 0,000000001 sekund engang før jeg er svitsja over til å spectate en fyr. Jeg ser såvidt at jeg dauer, og så blir jeg fort som f**** skifta over til spec...er det en slags ny stygg oppgraderings greie?

Lenke til kommentar

Server is enforcing file consistency for models/player/guerilla/guerilla.mdl

Bad file Server is enforcing file consistency for models/player/guerilla/guerilla.mdl

 

Hvorfor skal alltid jeg plages med meldinger, så jeg aldri får spilt CS? Er det rart jeg suger, når jeg aldri skal få trent?

 

Ellers så plages jeg med svc_bad elns.

 

Dette skjer uten at jeg har gjort noe... Er det mulig å skrivebeskytte alle filene? (Ikke configen, den forandrer jeg på ganske ofte så.). Men er vel kanskje mulig jeg ikke får oppdatert CS med skrivebeskyttede filer? Men ser ikke noen annen løsning for å bli kvitt disse problemene...

Lenke til kommentar

One question:

 

Har hørt at man kan senke pingen ved å stille inn riktige konfigurasjoner i consol. Noe med "cmd" og sånn. Noen som vet hva slags kommandoer dette er, eller hvordan det funker?

 

Har grei ping liksom (30) men hvem vil vel ikke ha så lite som mulig :p

 

Sitter på en 700 kbps linje...

 

Noen som vet om denne konfigurasjonen i consoll for å få lavere ping?

Lenke til kommentar

Med det samme vi er inne på det med ping ja, noen som vet hva jeg bør ha for lavest ping med ei Catch SDSL-linje på 2048kbps? Bør ha lavere ping enn jeg har. F.eks. på Catch sine egne servere, så har jeg mellom 10 og 20 vanligvis. Det er brukbart, men folk med samme linje ligger konstant på 10, uansett om de bor lengre vekk. Kan det være routeren som vil screwe up alt sammen?

 

OBS: Er uvant til å være oppe i denne tiden, så er veldig trøtt o.l. Så ikke legg noe bry i skrivefeil og ufortåelige setninger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...