Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

glocken er iallefall mye bedre ja...fikk 3! kills på en runde :D

 

ok, kan ha vært noe med folka jeg spillte med, men kills med 4 treff med glock måtte du være heldig for å få til før.. ;)

 

skjoldet er også gøy...å angripe...

 

som en annen person sa, det er bare å hoppe på siden av dem å spraye..så blir de så forvirra at de dauer..

 

ganske morro å ha en 1minutts standoff med en med skjold også da...så kommer det en T bakfra mens jeg ser på ;)

Lenke til kommentar
Anyways, kor spille folka på HW.no Gamer.no, whaterver....

 

Awp har blitt sykt mye bedre :o

 

Personlig spiller jeg mye på Wazelin, 32 person server, kjører de_inferno, de_cbble, de_dust2, de_piratnesi (usikker på det navnet, liker ikke det mappet noe særlig) og de_aztec..

 

Er ofte admin inne, så du får en fin flyt i gameplayet..

 

Det ser ut som det er noen problemer med hitboxene, så derfor kan det virke som awm er mye bedre siden du treffer nesten uansett bare du sikter i nærheten av fyren..

Lenke til kommentar
Anyways, kor spille folka på HW.no Gamer.no, whaterver....

 

Awp har blitt sykt mye bedre :o

 

Personlig spiller jeg mye på Wazelin, 32 person server, kjører de_inferno, de_cbble, de_dust2, de_piratnesi (usikker på det navnet, liker ikke det mappet noe særlig) og de_aztec..

 

Er ofte admin inne, så du får en fin flyt i gameplayet..

 

Det ser ut som det er noen problemer med hitboxene, så derfor kan det virke som awm er mye bedre siden du treffer nesten uansett bare du sikter i nærheten av fyren..

 

de_piranesi :yes: elsker det mappet

Lenke til kommentar

jeg fant forresten ut hvordan man bruker custom skins og sprites i CS 1.6...

det er bare å opprette samme katalog struktur under cstrike mappa i steam CS som det er i Cstrike mappa...dvs. f.eks. "models" mappe for custom skins til våpen.

 

du trenger ikke bytte ut alle modellene, og hvis du legger noe inni her, overskrives ikke originalen, CS bare bruker den andre modellen istedet..

 

det er foreløpig ikke funnet ut (av meg) hvordan man bruker "p" modellene, bare "w" og "v"...

 

samme prinsippet gjelder sprites og lyder..

Lenke til kommentar
"]Er det noen som har Hercules 9700 PRO og at FPS går fra 100 til 40-30.?

 

Er det noen som vet hvordan jeg fikser dette?

 

sitter her med riggen i siggen ( :p )

og jeg merker også ekstreme fps dropp i det nye CS 1.6...kanskje jeg må sette ati_subdiv. og slikt i config igjen, jeg er ikke sikker?

Lenke til kommentar

STEAM'n min har klikka for 111. gang! (Det dukker opp "#STEAMROOT" ett eller annet på alle knappene og den klarer heller ikke å connecte til servere... )

Begynner å bli ganske lei nå!

:-?

 

De fleste opplever vel problemer?! :p

 

Btw. liker å spille her : - 213.187.168.47:27015

- 129.241.126.119:27015

Lenke til kommentar
hei alle sammen

 

hvor finne jeg skins til cs laster ned csv15full nå ?? noe annent jeg trenger ? helsen newbie cs mann..

 

du må laste ned steam fra www.steampowered.com

 

da laster du ned CS 1.6 automatisk (eller rettere, den finner download locations for deg)

 

skins finner du mange av rundt om på nettet...

 

 

 

og til siste poster før meg...hvis du ikke har noe positivt, eller informativt å si, hold det for deg selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...