Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Det er gøy med skjold. Utrolig kjipt vis andre har det mot deg.

 

Men tenk på en annen måte:

En gruppe terrorsiter skal sprenge slottet (f.eks), anti-terror styrkene settes inn (med skjold :D) Tror du da terroristene tenker:" Fy ****** så urettferdig. Anti-terror folka bruker skjold. Kick dem. Jeg gidder ikke slåss mot lamere.

 

n1 :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er gøy med skjold. Utrolig kjipt vis andre har det mot deg.

 

Men tenk på en annen måte:

En gruppe terrorsiter skal sprenge slottet (f.eks), anti-terror styrkene settes inn (med skjold :D) Tror du da terroristene tenker:" Fy ****** så urettferdig. Anti-terror folka bruker skjold. Kick dem. Jeg gidder ikke slåss mot lamere.

 

n1 :lol:

 

:lol:

Lenke til kommentar

Nå er jeg jævli lei av steam her.. ikke kom å si at jeg skal gi den en sjanse for de jeg har gitt den TRE de siste timene.. sitti å reinstalert det tre ganger, men problemet er det fortsatt! Jeg prøver å conecte en server men på halveis stopper den.. etter en liten stund får jeg denne feilmeldingen... hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg fikk samme feilen her i dag... Det varte ca 30min etter at jeg hadde valgt brukerid / passord. Bare forsøkte igjen i kveld, og alt funker PERFEKT! litt uvant dette steamgreiene, men har faktisk et ganske bra inntrykk etter kun et par runders spill. litt tøft med skjold egentlig :wink:

 

[bat]

Lenke til kommentar
BTW, er det bare hos meg at HD jobber noe SYKT i over 2 minutter når steam startes? (asså, når steam starter opp, ikke når jeg f.eks går inn i CS eller DoD)

 

Ja er akkurat likedan hos meg, sinnsykt irriterende. HD står jobber 4-5 minutter. Prøvd lete på nettet men finner ingen løsninger. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Kanskje et litt dumt spm... men hvordan får jeg "aktivert" PODBots etter jeg har kjørt installen? må jeg remove NNBots? Eller hva? Kjører CS 1.6... Men har bare basic knowledge om consolen.. som feks add, kick, osv...

 

Du kan ikkje kjøre podbot på cs 1.6 enda. Det har noko å gjera med at podbota ikkje får skikkelig steamid og crasher serveren. Det kommer nok snart ein update som tillater bots og skikkelig lanplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...