Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, skjønte det da... Men... Whatever... Spiller ikke noen rolle.

 

Det er vel Steam og CS 1.6 vi snakker om?

Uansett, i server.cfg, skriv "exec FILNAVN.cfg".

Lag filen "FILNAVN.cfg" i samme mappen som server.cfg, så legger du inn kommandoene i den nye filen.

 

F.eks.

mp_startmoney 16000

mp_freezetime 5

sv_gravity 200

 

Det bør funke.

 

EDIT: Skriveleif

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Begynner å bli en stund siden jeg spilte cs. Har helt glemt hvordan jeg skifter cdkey. Noen som kan hjelpe en stakkar? :blush: Det er 1.6 det er snakk om.

Registrerer deg på nytt?

 

Haha, tilfeldig at jeg svarer med en gang, sjekket akkurat e-posten, skulle til å stikke nå så. Snakkes. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hørt at det fins en kommando for 1.6 som gjør at 1.6 takler ATI baserte kort mye bedre. Som f.eks jeg har:

Sapphire radeon 9800 PRO

Geil pc3200 512mb ddr ram

amd xp 2600+

 

Men likevel er ikke fpsen på 99.

For eksempel på climb maps, de er store og krever "mye". Selv med radeon 9800 pro ligger fpsen på 50.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

i cs 1.5 kunne man bruke kommandoen r_drawviewmodel 0 for å fjerne våpenmodellene (så det blir litt større synsvinkel) kall det gjerne litt sært om du vil; men dette virker ikke i 1.6. da stiller det seg tilbake igjen til default som er 1 når du går ut av consollet? finnes det noen måter å få dette til på i 1.6?

Lenke til kommentar
i cs 1.5 kunne man bruke kommandoen r_drawviewmodel 0 for å fjerne våpenmodellene (så det blir litt større synsvinkel) kall det gjerne litt sært om du vil; men dette virker ikke i 1.6. da stiller det seg tilbake igjen til default som er 1 når du går ut av consollet? finnes det noen måter å få dette til på i 1.6?

ja

skrive kommandoen inn i config filen din og sette den på skrive beskyttet

Lenke til kommentar
Men et spm: Hvorfor er cs så inmarig sensitivt? Det laster jo bare ned på 6kBps men hvis jeg laster ned på 20kBps med noe annet, så lagger det??

 

EDIT: Orka ikke lese igjennom allle postene så håper ikke at noen har spørt om akkurat dette før....

Det er ikke CS som er sensitivt, det er ADSL linjen din ;)

Med en SDSL linje kan du laste ned mens du spiller.

Lenke til kommentar
Men et spm: Hvorfor er cs så inmarig sensitivt? Det laster jo bare ned på 6kBps men hvis jeg laster ned på 20kBps med noe annet, så lagger det??

 

EDIT: Orka ikke lese igjennom allle postene så håper ikke at noen har spørt om akkurat dette før....

Det er ikke CS som er sensitivt, det er ADSL linjen din ;)

Med en SDSL linje kan du laste ned mens du spiller.

SDSL POWAH. :D

 

Er bare helt digg med SDSL. Prisen doesnt matter. ;)

Lenke til kommentar
Men et spm: Hvorfor er cs så inmarig sensitivt? Det laster jo bare ned på 6kBps men hvis jeg laster ned på 20kBps med noe annet, så lagger det??

 

EDIT: Orka ikke lese igjennom allle postene så håper ikke at noen har spørt om akkurat dette før....

Det er ikke CS som er sensitivt, det er ADSL linjen din ;)

Med en SDSL linje kan du laste ned mens du spiller.

jepp det er nok ADSL linja di...

 

når det er sagt, jeg har Bravo fra NGT (1000/384) og laster opp/ned på ca 20/15 konstant, og jeg har ingen ping problemer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...