Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd å prøvd, men jeg klarer ikke å bli kvitt den forbanna akselerasjonen i musa i cs 1.6! Hvordan får jeg skrudd den av?!

Last ned "Clock in tray" det har faktisk mulighet for å disable mus axx 110%!! Funka fet for meg iallefall ;) Har du logitech mus forresten ?

Jeg fant ikke url'en til å downloade her i farta, er på jobb.

Men skal finne den til deg når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Jeg er nå DRITT lei av steam. Jeg synes programmet er greit, men det har vært så jævli mye problemer og errors og whatever....

(1,6 synes jeg er bra, though)

Nå har jeg fått en melding om at purchasing of Half Life Platinum blablablabla...

Noen som har fått den, etter å ha skrevet inn cd-key og sånn?

Blir så jævli sur!

Har samme problem, hver gang jeg starter steam kommer det opp feil mld. og jeg må trykke inn cdkeyen på ny :(

Utrolig kjipt....nei får heller spille wolfenstein ET...

Lenke til kommentar

hvordan avslutter dere steam når dere gjør det? for hvis dere har det kjørende når dere skrur av PC'en, bøger det..bl.a. med utvidet disk sjekking neste gang dere starter (2-4minutter med intens HD jobbing), kanskje dette er problemet? prøve å avslutte steam manuellt en gang, slik at det får lagra alt?

Lenke til kommentar

haha, er noen latterlige folk på skolen min nå. De har startet en klan, og sitter hver eneste time av dagen å spiller klan kamper. I tillegg sitter de konstant inne på klasserommet eller i kantinaen med papirer over hvert eneste map i 2d. De bruker de til å "studere" mapene, og diskutere taktikker, og prate cs som om de nettopp hadde slått SK. :lol:

Lenke til kommentar
hvordan avslutter dere steam når dere gjør det? for hvis dere har det kjørende når dere skrur av PC'en, bøger det..bl.a. med utvidet disk sjekking neste gang dere starter (2-4minutter med intens HD jobbing), kanskje dette er problemet? prøve å avslutte steam manuellt en gang, slik at det får lagra alt?

Har som regel steam'en bare kjørende til jeg skrur av pcen ja, men av og til slår jeg av steamen og starter den igjen litt senere, og har dette problemet da også :(

Lenke til kommentar
Steam har ikke funket hos meg de siste to ukene. Når jeg starter CS finner steam ingen servere. Har reinstallert utallige ganger uten resultat. Blir snart gal! :grin:

Samme her.. Ingen servere :gretten:

 

Latterlige Steam

Add på favorits:

 

80.86.140.179:27015

80.86.140.179:27016

80.86.140.179:27017

 

Esports.no serverne.

Lenke til kommentar
' date='09/11/2003 : 21:19'] Noen som opplever at CS lagger i h******.

 

Linja mi er på 786/128 kbps og jeg får altid høy ping 100 og oppover.

Linja funker som bare det, men aldri når jeg spiller CS.

Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld.

Lenke til kommentar
,09/11/2003 : 21:19] Noen som opplever at CS lagger i h******.

 

Linja mi er på 786/128 kbps og jeg får altid høy ping 100 og oppover.

Linja funker som bare det, men aldri når jeg spiller CS.

Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld.

Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld.

 

Dette er jo alt for høyt dette og, jeg har 2000/640 fra nextgentel og likker på 20-30 i ping. Har en kamerat som har 804/384 og han ligger på akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...