Primer4 Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Carl facerapet ei jeg gikk på barneskole med etter hun hadde stukket fra hotellrommet hans og glemt å logge ut ifra pc'n hans. Snakk om Ca. 2 år siden, er ikke det win vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Ikke overrasket over at Carl løper etter 17-18 åringer, han vakler vel rundt på Tryvann ennå? Mennn helt klart win! Ot: Charlotta er like ille som alltid, ikke noe forandring på den fronten. For en helt jævlig umoden holdning hun hadde etter sexen, det var ikke hennes feil i det helllle tatt; hun er jo ikke noe interessert i Patrik, hun vil stå med Erik som hun synes er kjekk, hun holdt på å sove også kom Patrik inn og nærmest voldtok henne, nei hun er overhode ikke interessert i ha Patrik som partner. Så labber hun seff rundt å fniser som en liten drittunge og det er så latterlig åpenbart at hun har falt pladask for ham. Holdt nesten på å glemme Tina som dekker på bordet til alle "ungene" sine mens hun kjefter på dem. Gawd jeg lurer på hva som skjer inni det hue der. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Lættis når Magne viser hvor lite selvinnsikt han har! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Et fjes jeg vil gjerne se oftere. Er lite som fryder mer enn når det er ett eller annet som ikke går Tina sin vei. 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Hun er så urasjonell. Når Louis uttrykker at hun er usikker på alliansen, så reagerer hun med absolutt sinne. Det er så morsomt å se på. Får jeg ikke vilja mi blir jeg FORBANNA! 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 http://www.seher.no/915905/paradise-paret-avlyser-bryllupet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Haha, det varte ikke lenger nei. Hadde vel heller ikke ventet det skulle vare, men trodde ikke det skulle gå så fort. Jaja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Haha, ler meg ihjel. Kjipt at de ikke rakk å gifte seg før de fant ut at det ikke fungerte. 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Hadde også fått pækkern om jeg så Tina på TV og innså at det er forloveden min. 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Faen så ekkel Oda er. Irriterer meg mer enn Tina snart. Og all vitsinga om hudfargen til Erik var bare pinlig. Ellers var det gøy at Charlotta måtte på date med Birger. At Mats røk ut var litt care, han hadde jo ikke gjort så mye ut av seg så langt. Endret 1. mai 2013 av Nevnarion 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Mats må være den mest anonyme deltakeren som har vært med i PH. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Er Isabell mer blåst i hodet enn Janni eller? Når du har muligheten til å velge om en gutt eller jente skal ut, da skal jo all sunn fornuft tilsi at du sender hjem jenta slik at du selv står trygg på parseremonien. Matematikken på påbygg kan umulig være seriøse greier hvis hun fikk 6'er der. Mats får pluss i boka for å være United-supporter, men ellers var det ikke mye å skrive hjem om. Flott at han glemte å ta med seg Jones-drakta, satser på at jentene fortsetter å bruke den fremover. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Mats må være den mest anonyme deltakeren som har vært med i PH. Syntes likevel han virka som en likanes kar, synd han gikk ut så fort. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Mats får pluss i boka for å være United-supporter, men ellers var det ikke mye å skrive hjem om. Flott at han glemte å ta med seg Jones-drakta, satser på at jentene fortsetter å bruke den fremover. Trokke han glemte den, var vel heller det at Pia satt med den på pandoras Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Syntes likevel han virka som en likanes kar, synd han gikk ut så fort. Virker for å være kanskje den av de som har vært der i år som jeg personlig ville gått best overens med. Ingen typisk PH-deltaker, men kanskje også derfor han ikke ble værende lenger. Endret 2. mai 2013 av Nevnarion Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Virker for å være kanskje den av de som har vært der i år som jeg personlig ville gått best overens med. Ingen typisk PH-deltaker, men kanskje også derfor han ikke ble værende lenger. Ja, han ble for vanlig. Ikke dum nok for paradise kanskje. Likte selvinnsikten hans på slutten, "Nå er det sikkert ingen som kommer til å huske meg..." Om han får tenkt seg litt om er det kanskje ikke noe bommert... Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Han begynte å grine når Isabell valgte Pia.. Flaut. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) *Æ e kjekkere enn Gud!* Endret 2. mai 2013 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Beste episoden sålangt! Digg å se Patrick er i stand til å skjønne spillet. Nå må bare Patrick og Isabell jobbe litt med Erik, mens han er misfornøyd med Magne, så har vi en ny sterk allianse. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Hadde vært så utrolig gøy å sett både magne og christian ryke ut.. Gutta tror de eier hotellet og at det er umulig å sende de ut. Urovekkende hvor morro jeg syntes PH er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg