Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer jo ikke.

Hvem var i såfall førstevalget til Isabelle da siden hun måtte stille seg hos Patrik da liksom?

 

Er heller det at de som skal velge må skrive hvem de ville valgt før parsermonien.

 

Det er nok slika t den som blir plasert sist står fritt til å velge mellom sitt første eller andre valg da?

Lenke til kommentar

Trodde aldri jeg skulle høre meg selv si dette, men Erik har faktisk grodd litt på meg. Han er i hvert fall ikke like ille som før.

 

Enig! Håper han blir lenge :) Jeg ler så jævlig av denne fyren her altså, men ser ihvertfall ut som om han nå ha skjønt litt mere hva som skal til for å overleve der inne. Hadde vært gledelig om nettopp han kunne tatt rotta på enten Magne eller Kristian :)

Lenke til kommentar

Dette er et dritt program, og han birger fyren er faen ikke noe kul type. Nok en gang feiler produsentene med å personfokusere for mye på en spesifikk person. Man blir dritt lei, han var morsom i 5 minutter den første perioden nå er det så langdrygt og hun isabell kjerringa som er 8 år i huet. Ikke noe å samle på i det hele tatt.

 

Hvor vanskelig kan det være å lage en ny Big brother med forskjellige kule personligheter og aldre. Da blir det krangling, fyll og sex... Paradise handler jo kun om partner bytte og sex, helt meningsløst..

Lenke til kommentar

Oooooog takk til Centy88 for et veldig innsiktsfullt og oppvekkende innlegg.

 

Synes det er bare greit at de fokuserer på Birger og Isabell, jeg. De er jo åpenbart de mest lettlikte personene på hotellet, sammen Kristian Rene og Louis imo. Hadde programmet feks. fokusert på Magne og Tina hele tiden hadde jeg blitt helt sprø.

 

Er det ikke bare å se på Big Brother i stedet, da? Paradise prøver å ikke å være Big Brother, selv om det er mange paralleller mellom programmene. Den nye BB-sesongen var jo helt skrekkens forferdelig. Slo til og med Fristet ned i støvlene.

Enig i at Paradise helt meningløst, men Big Brother kan da umulig være så mye mer givende? Krangling, fyll og sex. Er ikke det AKKURAT det samme som i PH, bortsett fra partnerbytte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke med alle dere andre, men jeg hadde utnyttet tiden etter paradise til det fulle!

Det er også den eneste grunnen til at jeg noen gang hadde vurdert å drite seg ut på tv! :w00t:

 

(men, hadde nok aldri vært med på noe som Paradise uansett)

Endret av Kjetil_90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...