Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er latterlig å lese alle de som setter seg selv så mye høyere enn deltakerne. Jeg synes det er bra at vi har folk i det landet her som ikke er redd for å eksponere seg litt og som har selvtilliten til å gjøre det. Nå er det uheldigvis slik at janteloven ofte sluker disse.

 

Hadde sterke fordommer mot PH første sesong selv, så så jeg et par episoder i seson 2 på trass, har sett alt siden. Gøy å se hvordan mennesker reagerer i ulike situasjoner hvor uforventede ting skjer. Det taktiske spillet er også veldig underholdene.

 

Når du nevner at du kjenner til en deltager så er du såpass heldig at det er en av de mest oppegående der (av hva vi har sett iallefall.) Det er faktisk enkelte som klarer å komme ut av det med stoltheten i behold.

Lenke til kommentar

Ristet oppgitt på hodet når gruppen prøvde å presse Erik til å kline med Louis, for så å bli sur på han når han ikke ville. Herregud, man bestemmer selv hvem man vil kline med, og jeg tror det ikke er hverdagskost for de fleste å måtte kline med en transe, ikke bare for bygdegutter. Skjønner at det kan være avskremmende å måtte kline med en mann i dameklær, så det får han nå bestemme selv.

 

Har ingenting imot homofile eller transeksuelle SÅ LENGE de ikke prøver å presse seg på andre som ikke deler samme legning.

 

Kunne ikke vært mer enig. Kan ikke folk bare respektere andres grense. Alle har en grense et sted. Drit i det å gå videre. Tina og gjengen som skal sitte å lage drama bak andres rygg. Så sykt teit.

 

Greit at Tina sier meningene sine, men hun overdriver jo alt hun sier. Fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar

Tina er definisjonen på Hore i min bok.

 

Edit: Ekstra irriterende når hun poster dritt som dette her: https://www.facebook...&type=1

 

Her flommer det over med fjortiser som drøsser henne med komplimenter, jeg håper så inderlig at hun vet hvor utrolig mange av de voksne paradise seerne som hater henne, men tviler på at hun klarer å finne frem til forum som diskusjon og kvinneguiden, og Jazzgeir sin blogg. Så hun blir vel sittende der i sin forvridde virkelighet hvor hun tror at brorparten av den norske befolkningen elsker henne.

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig. Kan ikke folk bare respektere andres grense. Alle har en grense et sted. Drit i det å gå videre. Tina og gjengen som skal sitte å lage drama bak andres rygg. Så sykt teit.

 

Greit at Tina sier meningene sine, men hun overdriver jo alt hun sier. Fryktelig irriterende.

 

Helt enig, stakkars Eirik :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uansett om leiken er til for å utfordre sin egen og andres grenser er det som Erik sa: Jeg vet hvor grensa mi går og den tråkker jeg ikke over. Han har vært med på alt hittil så at han sier nei og står for egen mening i denne situasjonen er intet annet enn helt greit. Det skal ikke mange slike gruppepress episoder til før hele konseptet blir avviklet. Krangling og tildels slåssing er noe man lar passere, men er det snakk om å presse mennesker til å gjøre noe de absolutt ikke vil, er det mange som reagerer. Det handler om respekt for medmennesker og kan i verste fall være i strid med menneskerettigheter, selv om det er et spill.

Lenke til kommentar

Tina er definisjonen på Hore i min bok.

 

Edit: Ekstra irriterende når hun poster dritt som dette her: https://www.facebook...&type=1

 

Her flommer det over med fjortiser som drøsser henne med komplimenter, jeg håper så inderlig at hun vet hvor utrolig mange av de voksne paradise seerne som hater henne, men tviler på at hun klarer å finne frem til forum som diskusjon og kvinneguiden, og Jazzgeir sin blogg. Så hun blir vel sittende der i sin forvridde virkelighet hvor hun tror at brorparten av den norske befolkningen elsker henne.

Er ikke hun som skrev det:)

Lenke til kommentar

Er ikke hun som skrev det:)

 

Hvordan vet du det? Ganske sikker på at hun styrer veldig mye (om ikke alt) på den siden selv. Poster flere innlegg til bloggen sin, pluss at dette står under beskrivelsen av siden:

 

"Woah! Dette er den offisielle siden min! Så du må nok bare trykke "LIKER" knappen ♥ hihi! :)

- Tina"

 

Hun virker ganske aktiv på nett, så er 99% sikker på at det er hun, med mindre en venninne eller noe kanskje poster i blant.

Lenke til kommentar

Noen her som vet hvilken sang som ble brukt rett før parseremonien i kveldens episode, etter scena med Erik i dusjen? Syns den høres så veldig kjent ut fra en eller annen film. :p

Fengende melodi, første gang jg hørte den tenkte jeg tilbake på min barndom, kanskje er det fra en animasjonsfilm?

Lenke til kommentar

Hadde et håp, men ikke regna med at noen her visste det. Har forøvrig sendt en mail til Tv3 og spurt, så satser på at de kommer med et svar etterhvert. :)

 

Ellers, angående episoden, så var det forsåvidt greit at Erik røk ut. Flere andre irriterende folk jeg heller ville hatt ut, men de står foreløpig for sterkt. At vimsen Erik nå er ute ser jeg egentlig bare på som et tegn på at nå er det virkelige spillet i gang, siden den personen som alle lett kunne manipulere, nå ikke lenger er en brikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...