Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må de bare få ut Lois, Tina & magne og få inn litt ordentlige folk, så er vi på rett spor.

 

Edit:

Håper Birger vinner hele driten, selv om jeg antar Charlotta kommer til å skvise han ut før den tid.

 

Tror de klippa hvor Charlotta sier "jeg vil sende birger hjem" er fra da hu nettop sjekket inn igjen. Slik at de skaper litt spenning rundt det. Så forhåpentligvis så er det ikke "ekte"

Lenke til kommentar

Jeg misliker faktisk Louis. Veldig.

 

En9. Likte henne godt i starten. (Ja, jeg kaller henne det siden det er det hun foretrekker, er virkelig ikke så butthurt som andre (Latias) at jeg skal gå rundt å irritere meg over sånt småtteri.) Hun virket som en smart og reflektert person som ikke lot seg lure av gruppa, hun var også ganske ydmyk og forståelsefull, dessverre har hun virkelig falt. Særlig måten hun ruller med øynene og har sånne overlegne "rykninger" hver gang noen gjør noe hun ikke liker og at hver lille bevegelse skal være så overdrevent feminin, må liksom slenge med håret hvert femte sekund. I tillegg, som en kompis av meg nevnte, så er hun tross alt 26 år; forventer litt mer innsikt og kunnskap av deltakerne som er så pass oppi åra.

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Startet ganske kjedelig syntes jeg, men det har vært veldig underholdene de siste ukene :).

 

Bare jeg som tror at enten Tina eller Charlotta ryker den kommende uka? MTP "Neste uke på paradise" hvor begge to gråter.

Endret av bmw1502
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg gleder meg til dagens episode. Har tro på at alliansen til KR mister noen i dag. Det virker bare sånn ut ifra det vi har sett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...