Gå til innhold

Spillsituasjoner som irriterer


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Faen ja til super edition så lenge spillet funker. Problemet er nå en har 100 timer på en story campaign som varer 6 timer fordi spillet er jææævlig ustabilt. 

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spiller en del Battle Chasers: Nightwar på Switch. Stort sett stortrives jeg, men fiendene har en svært stor tendens til å overleve angrep med noen få hitpoints igjen. Det har lite å si om de har 100 hitpoints eller 1.000 hitpoints. Jeg angriper, de overlever med to, tre hitpoints. Dette skjer sykt ofte, er nesten så jeg begynner å mistenke at det er meningen det skal være sånn. Men spillet er ellers utrolig bra, så er ikke en game breaker eller noe.

 

På den andre siden stakk jeg ned i kloakken for å drepe noen slimklatter. De fleste kom en og en, og ble drept i løpet av en runde. Helt enkelt, med andre ord. Til slutt fant jeg bossen, og jeg ble drept på en runde. WTF? Eller rettere sagt har jeg tre stk på laget. En ble drept, de to andre svært skadet i første runde. Fikk absolutt ingen forvarsel om at bossen var så mye høyere level enn alle de andre fiendene. Hater sånt.

Lenke til kommentar

Ikke en spillsituasjon, men at Platekompaniet kjører ryddesalg men på de nyere spillene har de selvsagt satt ordinær pris opp en hundre lapp før de slenger på rabatten, så tilbudet suger egentlig hest. Hva er vitsen? Det er så lett å gjennomskue. Sett heller en lavere prosentrabatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spill som kommer ut hvert år. Utviklerne gir faen. Prøver å spille Football Manager på mobilen, det er masse dustete bugs der, men SI/Sega tenker vel at de skal fikse det i neste utgave. Der kommer det til å være nye bugs.

 

Det er support et par mnd etter release, og så er det bare tyst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...