Gå til innhold

Er iphone blitt en jentetelefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slikt har man alltid i skapet. Godt forslag :thumbup:

 

Jeg gleder meg til nebrewfoz skal komme på besøk å lære meg "hvordan omfavne sine feminine" sider. Vi eldre kan være litt konservative men vi henger med i tiden ved å kjøpe iPhones og Androids og sånn.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg ler nok både utvendig og innvendig og det blir jo bare mer komisk av kommentarer som dette. Klovneriet tilhører de som faktisk tar dette seriøst fremfor billig underholdning ;) Vi kan i grunn utnevne hele fadesen til et klovneri.

 

Det er vel neppe så mange som tar tråden seriøst. Knakende festlig tråd. Derimot de som gidder å forsvare og forsvare femobilen sin tar nok tråden seriøst ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som jeg sa rimelig tidlig, det er underholdningsverdien som er stor her, ikke den redaksjonelle verdien. Ja, du har selvsagt helt rett.

Du minner litt om en politimann som står og dirigerer trafikken forbi en brennende fyrverkerifabrikk:

"Move along! Nothing to see here! Move along!"

 

Og: Din feminine side har du først for alvor omfavnet når du kan smile av tråder som denne uten først å gå i forsvarsposisjon ...

Lenke til kommentar

Forsvarsposisjonen må være rimelig slapp. Den hadde ikke vært duganes til mye om denne deltakelsen skulle representert noe slik. Jeg både smiler og ler av "jentetelefon" debatten på amobil.no om det er beroligende.

 

For det er jo virkelig komisk å forsøke å knytte kjønnsroller til en liten smarttelefon.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Absolutt alle jenter i klassen vår + svært mange gutter har iphone.

 

Når vi har tentamen eller eksamen i klasserommet må vi ta fram telefonene våres og sette de ved tavla, og 9/10 er iphoner og resten Android eller telefoner som folk bruker, fordi de har mistet iPhonen sin.

Dette viser jo bare hvor 'in' iPhone er og ingenting annet. Det vi vet er at det er en dyrere tlf enn andre og med mindre valg (som ikke må brukes). Den er ikke bedre i HW f.eks, for man får forgjengeren til samme pris som f.eks samsungs toppmodell med bedre HW. Det er ingen spesifikk grunn annet en trend (in) som tilsier at så mange sitter med iPhone (eller annen spesifikk tlf)

 

Man kunne jo tro det er pga iMessenger (som er en bra ting med iOS), men idag selges det så mange pakketilbud med f.eks 5000 sms i pakketilbud, så der forsvinner mye av iMessenger argumentet for å velge iPhone.

 

Edit: Se igjen på de 3 respektive trådene jeg nevnte tidligere i denne tråden, så ser man hva jentene velger ... så ja, jeg har inntrykk av at det er jentetlf - likt når de går på do - alle følger med :)

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

For det er jo virkelig komisk å forsøke å knytte kjønnsroller til en liten smarttelefon.

 

Ja er det virkelig det? Jenter liker i større grad enn menn skinnende, kostbare ting (Tim Cook: jewel)

Og det at den er en liten smarttelefon som du sier, gjør den jo enda mere perfekt for de som bruker hansker str 7 og nedover.

 

Så iPhone er i utgangspunktet som skapt for våre søte venninner med sine flotte små håndvesker :)

Jepp, vi snakker om passform og utseende til en vaskeekte jentemobil (og for gutter som ikke har vokst fingrene ferdige ennå, og som dermed også har "unge" begreper om hva status er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...