Gå til innhold

Er iphone blitt en jentetelefon?


Anbefalte innlegg

Kutt ut ovenfra og ned holdningen. Ta med deg den bilanalogien din og se om den virker et annet sted, for her er den virkelig helt på jordet.

Ovenfra og ned holdninger (som jeg forøvrig ikke bedriver) hadde vært helt på sin plass når man leser slike latterligheter i samme kategori. ;) At slike holdninger trekkes frem som redaksjonelt innhold på amobil har helt klart en komisk verdi, men av redaksjonell verdi er det rimelig gjespende og gammelt resirkulert tøv.

 

Man vet ikke hva man skal le mest av. At redaksjonen fronter noe slikt eller kommentarfeltet. Det blir jo rimelig klart hvilken aldersgruppe Amobil nå satser på.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn "én artikkel" som forsøker å rakke ned på iphone og deres kjøpere? Du har sovet under en stein eller stubbe i 10 år?

 

Denne tråden handler om iPhone er jentetelefon, ikke om iPhones brukere er idioter. At du tror iPhone er 10 år gammel, langt på vei bekrefter jo dette.

Lenke til kommentar

Gammalerik: jeg har ikke stor tillit til din evne å utføre prosentregning (selv ift. hypotetisk nonsense) så nei, kan ikke si at det førte til annet enn en god latter i dag :).

 

På vei hjem vurderte jeg å se en komedie i kveld. Men dette gjorde jaggu jobben.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Absolutt alle jenter i klassen vår + svært mange gutter har iphone.

 

Når vi har tentamen eller eksamen i klasserommet må vi ta fram telefonene våres og sette de ved tavla, og 9/10 er iphoner og resten Android eller telefoner som folk bruker, fordi de har mistet iPhonen sin.

 

Og hvordan påvirker dette deg til daglig?

 

Sånn ellers har jo Apple ryddet litt opp innad i sine rekker, så det kan jo faktisk være det blir synlige endringer i iOS i løpet av det neste året eller to. Det hadde ikke skadet med en liten oppfriskning sånn sett.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Denne tråden handler om iPhone er jentetelefon, ikke om iPhones brukere er idioter. At du tror iPhone er 10 år gammel, langt på vei bekrefter jo dette.

Ja, du tror vel jeg tror at iPhone er 10 år gammel? Ah. stop the nonsense. Iphone er ikke mer en jentetelefon enn Android telefoner er en mannfolktelefon, har dere virkelig ikke noe bedre å skrive om (putte på forsiden til amobil)? Endret av Theo343
Lenke til kommentar

iPhone er et helt greit valg på linje med alle android modellene der ute. At man er taper/idiot fra eller til ut ifra hvilken modell man velger så javel, da lurer jeg på hvor mye det er som skal til før folk henger ut hverandre..

 

Holdningen "må ha, selv om jeg ikke nødvendigvis trenger det" er igrunn litt morsom å se på hos folk, og mange velger gjerne samme produkter som venner/familie for å ikke stikke seg helt ut, og går ikke ut etter egne behov i første omgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I min klasse er alle iPhone fantaikere (bortsett fra meg og MTK), og da er det lisom det som er best og alle andre mobiler suger.

En av vennene mine var den første som fikk iPhone i klassen og alle jentene flokket seg rundt han og beundret den som om den var en diamant til flere mill.

 

Det som var så artig var at de sto og skrøyt over hvor skjermen var, da bestemte jeg meg å ta opp min HTC One X å legge ved siden av, skal si det bli stillt :p

 

Dessuten så er egentlig iPhone noe oppskryt dritt, lukket bruker system, overpriset, sier at den er revulosjunerende noe den ikke er osv.

Endret av MhMh
Lenke til kommentar

Gammalerik: jeg har ikke stor tillit til din evne å utføre prosentregning (selv ift. hyptetisk nonsense) så nei, kan ikke si at det førte til annet enn en god latter i dag :).

 

Hehe tall er morsomme, og joda du har rett i det med hypotetisk statistikk-nonsense. Men det er jo bra du ikke ble deprimert iallefall av å ha kjøpt en jentemobil :)

 

Da blir man nesten nødt til å skrive sneversynte og lett diskriminerende (dog underholdende) artikler om at jenter som kjøper iphone er litt mannlige av seg?

 

Logikk? Hvor? Hjelp meg å finne

Edit: Du mente vel "jenter som kjøper android"

Endret av gammalerik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gammaleirik:

Hvis vi skal følge logikken hele denne tråden og den redaksjonelle frontingen er basert på så er jo flertallet av iPhone kjøpere mannlige. Det må jo bety i følge tråddeltakeres resonement at disse kvinnene enten tilhører en *alternativ*seksuell holdning eller muligens har veldig maskuline trekk ved personlighet og fysisk fremtoning?

 

;)

 

Men neida, hele tråden er jo komisk. At mange jenter velger en iPhone gjør den ikke mer feminin.

Mange jenter elsker Golf, Audi A3 eller Volvo v50 uten at de mannlige kjøperne blir mer feminine.

 

Men det er klart, dette kunne kanskje revolusjonert kjønnskifteoperasjoner om så var tilfelle.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Men huff nei jeg må bare sette meg i lattersofaen med godeste Geir :rofl:

Du oppfører deg som en klovn ...

 

Nei, ikke misforstå! Med det mener jeg at du ler utvendig, men inni deg gråter du ...

over at noen synes iPhone'n din er 'jentete'.

(Er det forresten ikke relativt 'jentete' å bruke uttrykket "huff" ?)

 

Jeg tror like gjerne du kan 'omfavne din feminine side' først som sist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

3R4: vi må vel skille mellom telefoner gitt via jobben og folk som kjøper privat for at det skal være relevant med hvor mange prosent av brukerne som er kvinner/menn?

 

Tror mange som gir blanke f i mobiler har iphones, rett og slett. Uansett kjønn.

Såklart ikke fordi iPhone er bedre enn alternativene for dem, men det er kjent merkevare, alle har det så det må jo være bra, reklame overalt, jobben gir dem ut, osv.

Lenke til kommentar

Du oppfører deg som en klovn ...

 

Nei, ikke misforstå! Med det mener jeg at du ler utvendig, men inni deg gråter du ...

over at noen synes iPhone'n din er 'jentete'.

(Er det forresten ikke relativt 'jentete' å bruke uttrykket "huff" ?)

 

Jeg tror like gjerne du kan 'omfavne din feminine side' først som sist.

Jeg ler nok både utvendig og innvendig og det blir jo bare mer komisk av kommentarer som dette. Klovneriet tilhører de som faktisk tar dette seriøst fremfor billig underholdning ;) Vi kan i grunn utnevne hele fadesen til et klovneri. Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...