Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

trenger du noe nytt bør du vurdere helldivers, spillet er sinnsykt bra og koster bare 150kr

 

Men kan ikke si spillet er mindre rage enn souls serien siden man oftest spiller med andre og alle har friendly fire,

så det blir rimelig hektisk til tider når man blir omringet av enten bugs,mechs,eller de fullspekka robot rasene og man blir skutt av en på laget

 

 

Det har jeg ikke hørt om en gang :) Men må sjekke det ut da, ikke at jeg egentlig trenger noe mer å spill. BF4 går jo enda sin seiersgang online. Skyward Sword på Wii, Homeworld remaster spillene på PC :roll:

Far Cry 4 ligger jo også og venter på PS4 + Dying Light, som jeg slettet i ren forbannelse. Bugfest deluxe .

 

 

Så neida, er jo det vanlige luksusproblemet med FOR mye spill og for mye annet uten som som skal ha oppmerksomhet.

 

måtte teste å laste opp litt fra ps4 til youtube tidligere så du kan jo se litt gameplay her, er dog bare jeg som spiller

 

Lenke til kommentar

Synes heller ikke det er så ubegripelig. Har hatt samme irritasjon som CaZpeR, også kan det jo være greit med tilpassning for hvordan man synes det er mest behagelig å spille. Kan jo være spill med ofte brukte knappekombinasjoner som noen synes det er ubehagelig å bruke, så da ville jo en slik omrokkering av knapper være veldig nyttig.

 

Skjønner ikke helt dette med at mapper er så dødsviktig. Har aldri følt det har vært rotete i menyen på PS4. Er de 15 mest brukte spillene som er fremme, resten ligger i biblioteket, som jo er for en mappe å regne. Mener det ville være like effektivt å legge til flere sorteringsmuligheter i biblioteket, og det burde i alle fall være eklere for Sony å implementere.

 

Hvordan er det dere ønsker å gjøre det med en mappefunksjon? Er det mange mapper, som den Netflix og medie-apper ligger i, hvor man lager egne mapper og flytter type spill til sin plass, akkurat som på PC?

Lenke til kommentar

 

Har problemer med å få bra hastighet på ps4'en min.

har 55/12 linje, men på ps4 får jeg kun 13/3.. har åpnet 4 porter: 21, 80, 8234 og 8235.

 

Har en asus RT ac66u..noen av dere som har tips?

 

Kjører trådløst, men den er type 1,5 m ifra routeren.

 

Får samme hastighet på kabel også :S tips?

 

edit: får nat type2

. WIFI på PS4 er skikkelig dårlig. Men på så kort avstand burde du jo prøve med kabel :)

 

Fikk samme hastighet på kabel

Lenke til kommentar

Er vel ikke så ubegripelig. Savnet dette veldig på min JPN PS3 hvor O er standard for valg. Kunne gjerne tenkt meg å mappe den til X.

 

For min del er det på en måte motsatt. Har en japansk PS4 og skulle ønske spill jeg kjøper i Europa/USA kunne hatt O som bekreftelsesknapp :p (Er det i menyen og er det jeg er mest vant til etter japansk PS2/PS3/PSP/Vita) PS3 spill jeg kjøpte utenfor Japan virka også som de ofte fulgte hvilken region maskinen var når det kom til det, så selv europeiske spill fikk O for å bekrefte, men på PS4 så er det opp til spillet noe som gjør at det alltid er X. Ser ikke ut som man kan bytte ting på den måten inne i selve spillene så fortsatt like langt for min del dog.

Lenke til kommentar

måtte teste å laste opp litt fra ps4 til youtube tidligere så du kan jo se litt gameplay her, er dog bare jeg som spiller

 

 

 

 

Takk for klippet :) Ser ut som ett spill man må være flere for at det skal være noe morro overhodet. Ikke helt typen spill jeg klør etter å spille om dagen desverre.

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke det samme som Microsoft har. Det er kun MVPs som får muligheten.

Å bli en Sony MVP er meget oppnåelig. Du må bare være en dedikert Betatester.

 

"For those of you who aren’t familiar with the program, the PlayStation MVPs are a team of PlayStation gamers who volunteer to help us host exclusive game events and online tournaments, create content such as walk-throughs and help articles for fellow gamers on the PlayStation Forums, and share their expert opinions on PlayStation products through exclusive panels and discussion sessions with the PlayStation Community Management team."

 

"I’ve been in the program since October and I must say, it’s an awesome program. I’ve gained a lot of friends/followers and it’s nice to know that my feedback can possibly help shape the future of certain games/products (such as boxart, multiplayer, etc.)I encourage anyone to sign up. Just be aware of the NDA, they take it very seriously. This is a voluntary privilege, and should be treated with respect. I extend a warm welcome to all potential and future MVPs! :)"

 

At man stiller krav til betatestere, så lenge man ikke bare skal måle hvordan servere tåler belastningen, er helt greit og fler burde gjort det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ellers virker det ikke som resume funksjonen på XBO er helt 100%.

 

"i liked that feature when it came with my XBox One. Quick launch of games, right were you left off is great. Though it does tend to screw up your game play times… DAI says i played for 400 hours…."

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tipper det meste ordner seg på PS4 av både det eine og det andre. :)

 

Har virkelig tru på at Morpheus blir ein knall opplevelse. Håper fleire spillutviklere går for 1080p og 60fps. Da skal det ikkje så mykje til for at spilla kan få ei VR-utgåve. Det beste ville alikevel være om spilla kjøre 120fps. Kan gjerne kutte ut litt av grafikksminken for å få til dette.

 

Elles håper eg at det blir mulig å velge DS4 eller move-kontroller, samt velge å sitte eller stå(bevege seg). For min del er det heilt greit å spille med DS4 der VR-headset bare registrerer kva vei eg ser meg rundt i spillet. Det blir som å slippe å styre kamera på kontrollen.

Lenke til kommentar

Tipper det meste ordner seg på PS4 av både det eine og det andre. :)

 

Har virkelig tru på at Morpheus blir ein knall opplevelse. Håper fleire spillutviklere går for 1080p og 60fps. Da skal det ikkje så mykje til for at spilla kan få ei VR-utgåve. Det beste ville alikevel være om spilla kjøre 120fps. Kan gjerne kutte ut litt av grafikksminken for å få til dette.

 

Elles håper eg at det blir mulig å velge DS4 eller move-kontroller, samt velge å sitte eller stå(bevege seg). For min del er det heilt greit å spille med DS4 der VR-headset bare registrerer kva vei eg ser meg rundt i spillet. Det blir som å slippe å styre kamera på kontrollen.

du kan bruke ds4 som move kontroller, men du vil uansett trenge ps4 kameraet som registrerer bevegelsene, er en av grunnene til att det er lys i kontrolleren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...