Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Bruke 4000 spenn på håndkontroller til Bloodborne kommer??

 

Gleder meg jeg også, men er det verdt så mye?

Penger er ikke et problem. Jeg lurer på kvaliteten og er lei ds4. 5 stk ds4 har røket hos meg.

 

Folk bruker jo mer på ratt og pedaler til bilspill, så hvorfor ikke? :)

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Bruke 4000 spenn på håndkontroller til Bloodborne kommer??

 

Gleder meg jeg også, men er det verdt så mye?

Penger er ikke et problem. Jeg lurer på kvaliteten og er lei ds4. 5 stk ds4 har røket hos meg.

 

Folk bruker jo mer på ratt og pedaler til bilspill, så hvorfor ikke? :)

 

 

Scuf burde være verdt å teste. At 5 stk DS4 har røket for deg virker i overkant uheldig, med mindre du pælmer vegg imellom når spillinga ikkje sitter.

Lenke til kommentar

 

 

Bruke 4000 spenn på håndkontroller til Bloodborne kommer??

 

Gleder meg jeg også, men er det verdt så mye?

Penger er ikke et problem. Jeg lurer på kvaliteten og er lei ds4. 5 stk ds4 har røket hos meg.

 

Folk bruker jo mer på ratt og pedaler til bilspill, så hvorfor ikke? :)

 

 

Scuf burde være verdt å teste. At 5 stk DS4 har røket for deg virker i overkant uheldig, med mindre du pælmer vegg imellom når spillinga ikkje sitter.

 

Har vel ikke kastet en kontroller i veggen siden N64 dagene. Det er R2 knappen som blir ødelagt på dem fleste mine. Mulig jeg er for voldsom med pekefingern da den er jævla sterk etter årevis med bass spilling(off topic) ,men da er det merkelig at det er kun ds4 det skjer med. :hm:

Lenke til kommentar

Scuf kontrollerene har såvidt jeg vet akkurat samme innmaten som den orginale kontrolleren og de samme triggerenne. Det som skiller scuf kontrollerne fra resten er at panelet på undersiden av kontrolleren er custom, de 2 padsa på undersida som er hard mappet til 2 av knappene på oversiden av kontrolleren, hvilken bestemmer du selv om du bestiller direkte fra scuf, hvilket som har blitt mappet hos de som blir solgt av gamezone vet jeg ikke. Videre har du custom analogstikker som en kan stille litt inn på når det kommer til høyde og hardhet pluss det øverste panalet blir lakkert i valgfri farge/camo.

 

Jeg mener det er det som er gjort med disse scuf kontrollerne, så at triggerne skal være no mer holdbare på disse enn en orgianl PS4 kontroller tror jeg ikke, men det skader jo ikke å sende en mail til scuf å spørre om det er noe de har utbedret.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

Eventuelt binde triggerne til en av panelene under. Så unngår man å bruke triggerne, men da er jo litt av hensikten med scuf borte :-p

 

Nå har jo triggerenne variabel input, menst padsa under bare er av og på brytere så det vil nok fungere særs dårlig.

 

Ikke mulig å få det fikset om man bestiller fra scuf direkte?

Lenke til kommentar

 

http://www.toll.no/no/handle-pa-internett/netthandel/

Her står det egentlig alt du trenger å vite

 

Står at mva-grensen er 350 kr, kontrolleren kostet $59. Men ser at man kanskje må betale senere, så da får jeg vel en regning senere da.

 

Rart at ikke posten klarer å be om betaling (hvis jeg skal betale that is) når jeg henter pakken. Har betalt ved henting av pakker tidligere.

 

Var ikke grensen på 200 kr før? husker jeg bestilte mye innpå Biit.no for 1-2 år siden...då holdt jeg meg under 200 kr hele tiden...har de økt no til 350 kr ?

 

Edit: Leste nå at det var endret fra 1 januar haha

Endret av New77Era
Lenke til kommentar

Har problemer med å få bra hastighet på ps4'en min.

har 55/12 linje, men på ps4 får jeg kun 13/3.. har åpnet 4 porter: 21, 80, 8234 og 8235.

 

Har en asus RT ac66u..noen av dere som har tips?

 

Kjører trådløst, men den er type 1,5 m ifra routeren.

 

Får samme hastighet på kabel også :S tips?

 

edit: får nat type2

Endret av uggy
Lenke til kommentar

Har problemer med å få bra hastighet på ps4'en min.

har 55/12 linje, men på ps4 får jeg kun 13/3.. har åpnet 4 porter: 21, 80, 8234 og 8235.

 

Har en asus RT ac66u..noen av dere som har tips?

 

Kjører trådløst, men den er type 1,5 m ifra routeren.

 

Får samme hastighet på kabel også :S tips?

 

edit: får nat type2

Sony sine servere og infrastruktur har i en stund ikke vært helt optimale, men...

 

Prøv Google sin offentlige DNS http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/67931540

(8.8.8.8 for øvre og 8.8.4.4 for nedre)

 

Det kan fikse noe av problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...