Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dragon Age Inquisition digital deluxe til 379,- på PS store, måtte bare handle :)

 

Er dette vært det for en som gamer lite til moderat? Tenker mest på:

  • Pris for å vente til brukt plater fra gamestop kommer tilnærmet den prisen
  • Skåner hardisken for unødvendig mye plass med plate
  • Spill som er vært kostnadden (har ikke spilt noen av de andre i serien)
Lenke til kommentar

<p>

 

 

Dragon Age Inquisition digital deluxe til 379,- på PS store, måtte bare handle :)

Er dette vært det for en som gamer lite til moderat? Tenker mest på:

  • Pris for å vente til brukt plater fra gamestop kommer tilnærmet den prisen
  • Skåner hardisken for unødvendig mye plass med plate
  • Spill som er vært kostnadden (har ikke spilt noen av de andre i serien)

Disken er kun for verifisering, spillet må lastes inn på harddisken og ta plass uansett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Var det ikke slik på PS3? At man kun hadde installert et par GB for å gjøre loadinga raskere?

 

Nei, men spillet gjorde det automatisk fremfor å laste hele shiten fra det trege BR drevet. Sånn sett var PS3 håpløst designet både på drev siden og nedlastninger som både måtte lastes ned og installeres etterpå. Er glad de lærte og gjorde som ms på PS4.

Lenke til kommentar

 

 

Ser veldig frem til Final Fantasy Type O HD synes det ser ganske interesant ut og ja skal også Final Fantasy X/X2 HD Remaster til ps4 når den kommer siden jeg ikke har ps3 lengre og de er to av mine favoritt spill i serien.

 

Det han sa. :p Forhåndsbestilte Collector's edition for lenge siden allerede, soundtrack + 200 siders manga er greit å ha. ^_^ X og X-2 er også to av mine favoritter, men usikker om jeg kjøper dem til PS4 også, kanskje senere på tilbud.

 

Har selv Collector's Edition av Type Zero HD forhåndsbestilt mest på grunn av steelcasen og mangaen. Litt synd vi ikke får hele soundtracket på cd men overlever det

Lenke til kommentar

Har Type-0 (零式) på PSP. Eller, Vita egentlig, da jeg ikke kjøpte det før det var på salg på PSN store en gang, men fikk spilt det utrolig lite pga RL ting som skjedde. Kommer til å skaffe HD versjonen, dog sannsynligvis mest for å få FFXV demo :p Gjorde jo det samme med ZOE og MGS2 demo en gang i tiden, endte opp med å virkelig like ZOE så får håpe det skjer med Type-0 også når jeg prøver det igjen!

 

Fullførte også The Order og må si som de fleste(?) andre her at jeg ikke helt skjønner den ekstreme slakten det har fått. Synes skytesekvensene funka bra og kontrollerte bra også, grafikken er det vel ikke mye mer å si om some det ikke er sagt allerede, og storymessig følte jeg det var ganske bra også selv om slutten kanskje kunne vært mer givende. Uansett, håper på en oppfølger!

Lenke til kommentar
Har selv Collector's Edition av Type Zero HD forhåndsbestilt mest på grunn av steelcasen og mangaen. Litt synd vi ikke får hele soundtracket på cd men overlever det

 

Ja ikke sant. Synes det er litt teit (eller gnient kanskje), når de først skal inkludere Soundtrack, at det bare er et lite utvalg. FF har jo ofte veldig flotte komposisjoner. Men men, manga er jo slett ikke verst, ikke mange editions som har med det.

 

Også blir det interessant å prøve demo av FF XV, for det er et spill jeg er veldig spent på, og da spesielt hvordan combat fungerer i praksis, for det er det som virkelig ser ganske annerledes ut i forhold til de FF spillene jeg har spilt tidligere. Ser ut som et mer aktivt kampsystem, slik som Ni No Kuni og Tales-spillene har, og det har jeg tro på kan bli bra. At spillet kommer til å se pent ut vet vi allerede, sammen med musikk og story som sikkert kommer til å bli i kjent FF stil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...