Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åssen lagring er det ps4 bruker? For både killzone på 40GB og second som på 20gb brukte utrulig kort tid på å installere.

 

Edit, fant ut åssen hdd den hadde, å jeg er litt sjokkert over hvor kjapt en 5200rpm hdd klarer å installere så store spill! :O

 

Det er jo fordi den ikke installerer 40 GB før du begynner spiller. Den installerer kun det du trenger for å starte spillet og resten mens du spiller.

Lenke til kommentar

Hadde X360 før jeg også. Var litt uvant med venstrestikken på DS4, men ble vant med det etter en dag med spilling. Etter litt spilling føles DS4 mye mer naturlig ut og mer responsiv i knappene enn kontrollen til X360. Jeg eier ikke XONE så kan ikke si så mye om den.

 

DA var jeg ferdig med storyen i WD!

 

 

 

Det blir nok garantert en oppfølger, og bra er det. Jeg syns faktisk dette spillet hadde vært bedre enn GTA om det hadde vært mulig å fly helikopter. Storyen var grei, men missionene var litt ensformige, og ikke like flerfoldige som GTAV. Jeg valgte å ikke drepe Maurice. Hadde vært kult om valget man gjorde på slutten her hadde påvirkning på storyen i en eventuell oppfølger!

 

 

 

Hva skal jeg spille nå da? Må nesten ha noe før TLOU kommer. Kanskje infamous er verdt en gjennomspilling? Har hørt det kommer en oppfølger til det? Da kan det jo være greit å ha spilt gjennom second son.

Lenke til kommentar

 

600 brukt? Haha, kjøpte det til 399 helt nytt i butikk.

Hvor? o.O

 

DE fleste andre butikker selger den for 500

 

https://prisguiden.no/produkt/infamous-second-son-185639

 

 

600 brukt? Må være en slik spesial versjon det da? Jeg hadde aldri betalt så mye for det spillet ihvertfall..

Nope, normal edition lol

 

Så trur nok jeg skal boikotte gamstop frem til dem fikser de gale prisene demmes.

 

Litt sent ute, men var Lefdal. Men det var lanseringstilbud da. Ser det ligger høyere rundt om kring ja. Men Gamestop er de værste på priser uansett. Kjøper kun der viss de har noe innbytte dealer :)

Lenke til kommentar

 

Jeg er nesten ferdig med PaperTrail oppdragene.

Kunne du hatt hjulpet meg med den dronen? for jeg får bare ikke til det trikset for å få den riktige koden :(

 

 

Hvis jeg husker rett så vil et tall i hvitt bety at tallet er en del av koden, og om det er grønt er det også på rett plass. Så blir det bare å gjette seg frem. Jeg begynte med 1234 og så 5678 for å finne hvilke tall som var med, er man heldig får man også en på riktig plass. Så er det bare å gjette seg frem.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er nesten ferdig med PaperTrail oppdragene.

Kunne du hatt hjulpet meg med den dronen? for jeg får bare ikke til det trikset for å få den riktige koden :(

 

 

Hvis jeg husker rett så vil et tall i hvitt bety at tallet er en del av koden, og om det er grønt er det også på rett plass. Så blir det bare å gjette seg frem. Jeg begynte med 1234 og så 5678 for å finne hvilke tall som var med, er man heldig får man også en på riktig plass. Så er det bare å gjette seg frem.

 

Det vet jeg, men jeg er ikke noe god på å finne de riktige tallene, pga har allerede prøvd minst 50 ganger uten hell!

 

Kunne du hatt hjulpet meg over teamviewer eller noe? For har virkelig lyst til å bli ferdig med alt som heter oppdrag i det spillet .P

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...