Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

600 brukt? Haha, kjøpte det til 399 helt nytt i butikk.

Hvor? o.O

 

DE fleste andre butikker selger den for 500

 

https://prisguiden.no/produkt/infamous-second-son-185639

 

 

600 brukt? Må være en slik spesial versjon det da? Jeg hadde aldri betalt så mye for det spillet ihvertfall..

Nope, normal edition lol

 

Så trur nok jeg skal boikotte gamstop frem til dem fikser de gale prisene demmes.

Endret av Gintoki
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gaah! Klarer ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe second son til min nye amerikanske konto digitalt for 350, eller å kjøpe den for 600 brukt på gamestop fysisk >_<

 

 

Prisen er jo på 600 digitalt på ps4. Så er jo like galt der

 

At det var sa du?

 

:hmm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Gaah! Klarer ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe second son til min nye amerikanske konto digitalt for 350, eller å kjøpe den for 600 brukt på gamestop fysisk >_<

 

 

Prisen er jo på 600 digitalt på ps4. Så er jo like galt der

 

At det var sa du?

 

:hmm:

 

Altså 600 fra norsk/eu psn store men 350 fra amerikansk. Men jeg vil ikke bruke en sekundær konto bare for det.

 

Nei, det er 350 hvis du er litt smart.

Som forbruker bør man ikke betale mer enn nødvendig, det ødelegger markedsmekanismen

350 på den amerikanske ja. Men jeg vil helst ha ps4 spillene fysisk. (da ned hastigheten min ikke er rare greiene fra telehora)

 

Lenke til kommentar

De har TLOU for 424kr inkl frakt på spillsjappa. Forhåndsbestilte akkurat, så jeg får det på release. Blir spennende å se om det er like bra som ryktene (og anmeldelsene av PS3-versjonen) tilsier..

Det syns jeg det er i alle fall... Har det på PS3, men kjøper det igjen nå på PS4. Godt jeg aldri rakk å spille igjennom en andre gang i fjor.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

 

Kjøpe brukt Playstation 4 nå for 3500 med Fifa 14, brukt 2 ganger + netflix.

 

eller

 

Kjøpe ny Playstation om en måned til nypris og kjøpe nytt Fifa 15 i september?

 

 

Tror folk prisen vil droppe noe på en måned? Komplett har satt sin nå med gratis frakt!

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

 

Kjøpe brukt Playstation 4 nå for 3500 med Fifa 14, brukt 2 ganger + netflix.

 

eller

 

Kjøpe ny Playstation om en måned til nypris og kjøpe nytt Fifa 15 i september?

 

 

Tror folk prisen vil droppe noe på en måned? Komplett har satt sin nå med gratis frakt!

 

Kjøp ny du. Prisen er såpass lav, og kun 200 ish kr over, og fifa 15 blir vel aktuelt uansett da, og vil bli byttet ut.

Lenke til kommentar

Ja, ikke kommet noe oppgradert maskin. Lite sansynlig at det vil komme noen ny i år eller neste år heller. Tar vel noen år før slim versjon kommer, og da er det vel bare at den er tynnere og lettere og eventuelt mer plass på. De bytter vel ikke innmaten når eldre maskiner skal kunne kjøre alle spill til genrasjonen, også de som lages helt i slutten av generasjonens levetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...