Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Rimelig grei pris på TLOU Remastered forhåndsbestillinga på norsk psn nå:

 

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/no-no/spill/the-last-of-us-remastered/cid=EP9000-CUSA00556_00-TLOUPS4PREORDPSN

Fortsatt høyere enn US psn :)

 

70kr er ikke så mye

 

Tror ikke norsk PSN noen gang vil bli like billig som us PSN. Med unntak av noen salg som kun dukker opp her.

lite sannsynlig med tanke på alle avgiftene vi har her i landet

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Til dere som har kjøpt Metal gear solid: Ground zeroes, er det noe bra? Er det verdt de 269,- det kostet på psn? :)

 

Både og. Er en demoversjon til Kr. 269,- føler jeg.

 

Er ett brett... Med mange forskjellige måter å fullføre det samme brettet på.... That's it....

Lenke til kommentar

Til dere som har kjøpt Metal gear solid: Ground zeroes, er det noe bra? Er det verdt de 269,- det kostet på psn? :)

Jeg vil nå si spillet er verdt hver eneste krone, siden man får en liten smaksbit av hva man kan forvente i phantom pain, noe som bare ga mersmak hos meg....

 

Du kan og gjøre som flere her inne å kjøpe det for 30$ på us psn :)

Lenke til kommentar

Syns det var ganske bra. Funket bra som en intro til MGS for meg, men det varte selvfølgelig ikke spesielt lenge. Brukte kanskje 3 timer på gjennomspilling (jeg har aldri spilt MGS før), men har hørt om folk som spiller gjennom det betraktelig fortere. :)

 

Men, jeg regner med du får med dette missionet på fullversjonen som kommer senere i år? I såfall er det litt wasted, men for min del er noen hundre kroner verdt en positiv spillopplevelse uansett.

Lenke til kommentar

 

Syns dere tomb raider definitive edition var et bra spill? Ser det har fått sprikende tilbakemeldinger, 9.1 av IGN og 6 av gamer.no. Er veldig glad i adventure og puzzles, pluss dette er det eneste brukbare PS4-spillet som er på lager hos lefdal/elkjøp i Bergen for tiden.

Om du ikke har spilt det så kan jeg fint anbefale det.

 

Runnet det selv på Pc og jeg likte det veldig godt. Kommer til å plukke opp oppfølgeren også.

 

 

Godt tips, fantastisk spill. Kommer det en oppfølger?? :dribble: Ser det er du som lager zero punctuation-reviewene på youtube, så du har nok peiling.

Lenke til kommentar

 

Godt tips, fantastisk spill. Kommer det en oppfølger?? :dribble: Ser det er du som lager zero punctuation-reviewene på youtube, så du har nok peiling.

 

 

 

Hehe. Er nok ikke meg som har laget de gitt. Bare lånt figuren.

 

Men ja. Kommer en oppfølger: Rise of the Tomb Raider:

 

http://www.gamespot.com/articles/e3-2014-rise-of-the-tomb-raider-coming-holiday-2015/1100-6420224/

 

Snakk om juletider neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...