Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestemte meg for å spille igjennom Metal Gear Solid serien i sommer og ble akkurat ferdig med nr 2 nå. Herrejesus for en story :/ sitter igjen som et stort spørsmålstegn :p Trodde ikke denne serien skulle være så kryptisk hehe. Driver å gjør meg klar til Phantom pain.

Spiller du i kronologisk rekkefølge?
Lenke til kommentar

Hvis jeg blokkerer noen (som jeg gjør ganske ofte), får de da vite om det? Hva skjer hvis de prøver å søke meg opp? Finner de meg? Hva skjer hvis de prøver å sende meg en melding (hvis de finner meg)? Får de skrevet og "sendt" (uten at jeg får mld) eller får de beskjed om at de er blokkert?

 

Spiller mot litt for mange skada unger i FIFA, og når de har vært cunts hele kampen vet jeg at det er en stor sjanse for at de sender en melding etterpå, så da er det bare å blokkere før de kommer så langt. Orker ikke hjernedøde meldinger fra småunger (i alle aldre).

Lenke til kommentar

Hvis jeg blokkerer noen (som jeg gjør ganske ofte), får de da vite om det? Hva skjer hvis de prøver å søke meg opp? Finner de meg? Hva skjer hvis de prøver å sende meg en melding (hvis de finner meg)? Får de skrevet og "sendt" (uten at jeg får mld) eller får de beskjed om at de er blokkert?

 

Spiller mot litt for mange skada unger i FIFA, og når de har vært cunts hele kampen vet jeg at det er en stor sjanse for at de sender en melding etterpå, så da er det bare å blokkere før de kommer så langt. Orker ikke hjernedøde meldinger fra småunger (i alle aldre).

 

Kan jo teste, legg meg til:

 

Manx-Tequila

 

Så blokkerer du meg også prøver jeg å sende deg en melding, så finner vi jo fort ut av det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis jeg blokkerer noen (som jeg gjør ganske ofte), får de da vite om det? Hva skjer hvis de prøver å søke meg opp? Finner de meg? Hva skjer hvis de prøver å sende meg en melding (hvis de finner meg)? Får de skrevet og "sendt" (uten at jeg får mld) eller får de beskjed om at de er blokkert?

 

Spiller mot litt for mange skada unger i FIFA, og når de har vært cunts hele kampen vet jeg at det er en stor sjanse for at de sender en melding etterpå, så da er det bare å blokkere før de kommer så langt. Orker ikke hjernedøde meldinger fra småunger (i alle aldre).

 

Kan jo teste, legg meg til:

 

Manx-Tequila

 

Så blokkerer du meg også prøver jeg å sende deg en melding, så finner vi jo fort ut av det :)

 

 

Hva ble resultatet? :)

Lenke til kommentar

 

 

Hvis jeg blokkerer noen (som jeg gjør ganske ofte), får de da vite om det? Hva skjer hvis de prøver å søke meg opp? Finner de meg? Hva skjer hvis de prøver å sende meg en melding (hvis de finner meg)? Får de skrevet og "sendt" (uten at jeg får mld) eller får de beskjed om at de er blokkert?

 

Spiller mot litt for mange skada unger i FIFA, og når de har vært cunts hele kampen vet jeg at det er en stor sjanse for at de sender en melding etterpå, så da er det bare å blokkere før de kommer så langt. Orker ikke hjernedøde meldinger fra småunger (i alle aldre).

 

Kan jo teste, legg meg til:

 

Manx-Tequila

 

Så blokkerer du meg også prøver jeg å sende deg en melding, så finner vi jo fort ut av det :)

 

 

Hva ble resultatet? :)

 

 

http://gyazo.com/39cd607ba4207815664e13abb4bcb00c

Lenke til kommentar

Mulig hjelp å få her.

 

Datter vil spille just dance på ps4. Da tror jeg det trengs ekstra utstyr - mulig kamera og motion kontroll slik at psp oppfatter dansingen spilleren gjør. Riktig?

 

Finnes det motion control til ps4?

 

Andre tips?

 

Takk:-)

Just Dance 2014 for Sony PS4 (PS4 Camera or PS Move Controllers Required)

Fant dette her: http://www.toysrus.com/buy/all-playstation-4-games/just-dance-2014-for-sony-ps4-ps4-camera-or-ps-move-controllers-required-35822-22961956

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Får vel kjøpe det til PS4

 

Har det til PS3, synes kontrolleren ble for unøyaktig. Nå som PS4 kontrolleren kan brukes til PS3 får jeg gi det et forsøk til før jeg også kjøper det til 4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...