Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klør litt i fingra etter å gjøre det selv, men har jo TloU til PS3 fra før av.. vanlig utgave.

Er det noe annet enn DLC som følger med på remastered versjonen til Ps4 som rettferdiggjør et nytt kjøp? :)

er 2-3 mp dlc`er og den sp dlc`en som følger med, og man får også noen andre sp og mp bonuser viss man forhåndsbestiller

 

Dette er tatt fra amerikansk psn:

 

The Last of Us: Remastered includes the Abandoned Territories Map Pack, Reclaimed Territories Map Pack, and the critically acclaimed The Last of Us: Left Behind Single Player campaign which combines themes of survival, loyalty, and love with tense, survival-action gameplay.

 

Pre-Order Today to get the following items at launch:

Increased Crafting Speed

Increased Healing Speed

9mm Reload Speed Upgrade

Rifle Clip Capacity Upgrade

Two skins for Joel and Ellie unlocked after beating the single-player campaign

Bonus XP for multiplayer

A multiplayer melee attack booster

Extra in-game cash to start

Special customizable character items for multiplayer

 

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/the-last-of-us-remastered-pre-order/cid=UP9000-CUSA00552_00-THELASTOFUS00000

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Noen som vet når TLoU blir tilgjengelig på norsk PSN store? Vil ikke ha det fysisk. :)

samme dagen som spillet kommer, så sikkert den 30.07.2014

 

Kan jo være de legger ut en forhåndsbestilling før dette men 30.07 er norsk release, så hadde heller kjøpt fra amerikansk psn siden spillet er billigere og kanskje blir sensurert i europa, er ikke sikker på om det ble avgjort att spillet skulle bli sensurert men leste fra en neograf link tidligere i tråden att det kanskje blir mindre splatter i spillet

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Åssen lagring er det ps4 bruker? For både killzone på 40GB og second som på 20gb brukte utrulig kort tid på å installere.

Edit, fant ut åssen hdd den hadde, å jeg er litt sjokkert over hvor kjapt en 5200rpm hdd klarer å installere så store spill! :O

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

Fikk visst en ekstra beta kode til Destiny jeg, noen som trenger? :)

 

Har du fått disse etter forhåndsbestilling? Og hvor dukket de opp hen?

 

Jeg har ikke mottatt ennå, skal sies at det ligger en link på maskinen til Destiny beta så kan hende at det er i orden for min del.

Lenke til kommentar

 

Fikk visst en ekstra beta kode til Destiny jeg, noen som trenger? :)

 

Har du fått disse etter forhåndsbestilling? Og hvor dukket de opp hen?

 

Jeg har ikke mottatt ennå, skal sies at det ligger en link på maskinen til Destiny beta så kan hende at det er i orden for min del.

 

 

Ja, forhåndsbestilte fra Spaceworld, fekk de pr epost :)

 

Ah okei, har ikke fått opp noe link enda men det kommer vel ettersom betaen nærmer seg, dessuten registrerer man jo koden på bungie.net med den respektive kontoen (live id, psn id osv) man bruker :)

Lenke til kommentar

 

Jeg forhåndsbestilte via PSN, så kanskje jeg slipper unna beta kodene :)

 

Da er det ikke rart :) litt mer tungvindt på disk men, er nå noe med å ha det fysisk og (uten å gjøre dette til en fysisk vs digital diskusjon :p )

 

 

Jeg har kommet ditt at jeg skal ikke ha noen spill på PS4 fysisk. Jeg kjøpte tre stykker på langseringsdagen og det har irritert meg fra dag 2 :)

 

Fant ut at jeg aldri gadd å bytte disk, det ble for mye jobb. Så når jeg skulle spille noe og valgt sto mellom å løfte på ræva å gå fire meter for å bytte disk så valgte jeg alltid noe annet som alt lå på maskinen.

De tre spillene solgte jeg før helgen.

 

Har også en fiber linje på 100/100 som blir oppgradert til 150/150 innen august, så trenger ikke å vente i 15 timer på at noe skal lastes ned heller :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det med alternative håndkontrollere til PS4? Har enda ikke kjøpt noen konsoll denne generasjonen, men valgte 360 forrige, mye pga kontolleren. Største problemet med DS er plasseringen av venstre analogstikke, men fikk etterhvert høre at det fantes varianter til Ps3 hvor analogstikkene var mer lik 360-kontrolleren. Går mot at jeg velger PS4 denne runden, men det kommer litt an på om det finnes en kontroller som ligner litt mer 360 mtp plassering av nevnte analogstikke. Må innrømme jeg ikke har lett veldig nøye, men har sjekket komplett.no, og ikke funnet noe der...

 

Anyone..?

Lenke til kommentar

Hvordan er det med alternative håndkontrollere til PS4? Har enda ikke kjøpt noen konsoll denne generasjonen, men valgte 360 forrige, mye pga kontolleren. Største problemet med DS er plasseringen av venstre analogstikke, men fikk etterhvert høre at det fantes varianter til Ps3 hvor analogstikkene var mer lik 360-kontrolleren. Går mot at jeg velger PS4 denne runden, men det kommer litt an på om det finnes en kontroller som ligner litt mer 360 mtp plassering av nevnte analogstikke. Må innrømme jeg ikke har lett veldig nøye, men har sjekket komplett.no, og ikke funnet noe der...

 

Anyone..?

 

Det er nok noe som kommer :) regner med at disse blir å finne i ps4 utgave etterhvert http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/PS3GIOSC1WIR/gioteck-sc-1-tradlos-ps3-kontroll

Lenke til kommentar

 

 

Jeg forhåndsbestilte via PSN, så kanskje jeg slipper unna beta kodene :)

 

Da er det ikke rart :) litt mer tungvindt på disk men, er nå noe med å ha det fysisk og (uten å gjøre dette til en fysisk vs digital diskusjon :p )

 

 

Jeg har kommet ditt at jeg skal ikke ha noen spill på PS4 fysisk. Jeg kjøpte tre stykker på langseringsdagen og det har irritert meg fra dag 2 :)

 

Fant ut at jeg aldri gadd å bytte disk, det ble for mye jobb. Så når jeg skulle spille noe og valgt sto mellom å løfte på ræva å gå fire meter for å bytte disk så valgte jeg alltid noe annet som alt lå på maskinen.

De tre spillene solgte jeg før helgen.

 

Har også en fiber linje på 100/100 som blir oppgradert til 150/150 innen august, så trenger ikke å vente i 15 timer på at noe skal lastes ned heller :)

 

 

Ser den, er veldig beleilig å ha det liggende på hd! :) Jeg tenker at når jeg får byttet til 1,5tb elller 2tb disk så blir det nok kjørt digitalt. Har fiber selv men 60/60 linje, som snart blir oppgradert til 75/75 (håper jeg)

Lenke til kommentar

Hvordan er det med alternative håndkontrollere til PS4? Har enda ikke kjøpt noen konsoll denne generasjonen, men valgte 360 forrige, mye pga kontolleren. Største problemet med DS er plasseringen av venstre analogstikke, men fikk etterhvert høre at det fantes varianter til Ps3 hvor analogstikkene var mer lik 360-kontrolleren. Går mot at jeg velger PS4 denne runden, men det kommer litt an på om det finnes en kontroller som ligner litt mer 360 mtp plassering av nevnte analogstikke. Må innrømme jeg ikke har lett veldig nøye, men har sjekket komplett.no, og ikke funnet noe der...

 

Anyone..?

 

Har du prøvd DS4? Ja stikkene er på samme plass, men Sony har gjort en veldig god jobb med kontrollene denne gangen i motsetning til dritten DS3. Så denne gangen er DS4 min favoritt altså ettersom den nå ligge å hviler veldig godt i hendene. One kontrollen er god, men de har greid å få den til å føles mer kantete samtidig som de har forverret plassering av skulderknappen og gjort den mindre god å bruke etter min smak. Men ristefunksjonen er helt herlig, den er ganske begredelig på PS4 altså. SKal sies at 360 kontrollen var min favoritt forrige generasjon, så kudos til Sony :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...