Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Har faktisk ikke plukket det opp selv, så det kan jo bli en mulighet på PS4 :) Men vet ikke helt om det er min type spill, Heavy Rain demoen traff meg ikke akkurat i hjertet i sin tid, så av den grunn droppet jeg den tittelen også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha hatt ps4 i 3 uker så er jeg ikke fryktelig imponert. Dette grunnet mangel på spill og prisene på spill.

Så lang har jeg vel bare kjøpt: Dead Nation, Trails og Resogun.

 

Intill videre så er det ingen andre spill som er noe å rope ut om. Prisene er jo også alt for høye. 600.- / 100$ for et spill er alt for mye, spesiellt når det samme spillet koster 59$ i USA.

 

Var på Gamestop i går for å se etter brukte spill, men å ta 549-600.- for et brukt spill(50.-) blir jo helt tullete.

 

Opprette en US psn konto og kjøpe spill der går?

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt ps4 i 3 uker så er jeg ikke fryktelig imponert. Dette grunnet mangel på spill og prisene på spill.

Så lang har jeg vel bare kjøpt: Dead Nation, Trails og Resogun.

 

Intill videre så er det ingen andre spill som er noe å rope ut om. Prisene er jo også alt for høye. 600.- / 100$ for et spill er alt for mye, spesiellt når det samme spillet koster 59$ i USA.

 

Var på Gamestop i går for å se etter brukte spill, men å ta 549-600.- for et brukt spill(50.-) blir jo helt tullete.

 

Opprette en US psn konto og kjøpe spill der går?

Ja, det går. Og hvem kjøper spill på gamestop?!! De tar jo vanlig pris for brukt og blodpris for nye spill. På grensen til kriminalitet. Spill koster ikke no mer enn før 499 er vanlig pris i norske butikker. 360 kr om du kjøper digital på us psn Endret av David_1214
Lenke til kommentar

Mener jeg har en us account allerede som jeg brukte på ps3'en, får sjekket ut det.

 

Har ikke noe med kravstor/uinformert å gjøre. Men må være lov å forvente noen flere spill 8 måneder etter launch. Men kom ikke som noen bombe og jeg var klar over dette når jeg kjøpte maskinen.

Lenke til kommentar

Mener jeg har en us account allerede som jeg brukte på ps3'en, får sjekket ut det.

 

Har ikke noe med kravstor/uinformert å gjøre. Men må være lov å forvente noen flere spill 8 måneder etter launch. Men kom ikke som noen bombe og jeg var klar over dette når jeg kjøpte maskinen.

 

Faktisk er det flere spill enn noen gang så kort tid etter lansering. Om du synes det er lite spill ute nå syns jeg du burde begynne å tenke på å finne på litt andre ting også. Det er hvertfall 2-3 spill ute som alle og enhver kommer til å like!

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med denne?

 

280772221.jpg

 

Nå har du funnet ut at:

 

2 og 5 er i koden, 4 er på riktig sted. Neste gjetting bør da være noe sånt som 25x4xx, samt tallene 7890 på X'ene, så ser du hva du får. Om 2 og 5 fortsatt er gule, så må de være på plass xx2xx5 eller omvendt

Lenke til kommentar

 

Ja, mulig det er billigere. Bare å sjekke ut engelske butikker på nett. Du sparer nok mest på å kjøpe digitalt på US PSN.

Ja okei, men hva mener dere digitalt på US PSN. Vil det si at jeg ikke kan spille på norsk psn da om jeg kjøper spill fra en US PSN?

 

 

japp, det vil du.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, mulig det er billigere. Bare å sjekke ut engelske butikker på nett. Du sparer nok mest på å kjøpe digitalt på US PSN.

Ja okei, men hva mener dere digitalt på US PSN. Vil det si at jeg ikke kan spille på norsk psn da om jeg kjøper spill fra en US PSN?

 

 

japp, det vil du.

 

Ok så da fungerer alt topp som om du skulle kjøpt det i norsk psn ? Men hvorfor lar de norske eller andre land få det billigere på den måten?

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...