Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La akkurat merke til at jeg faktisk hører PS4 relativt godt når den står i standby (oransje lys), altså når jeg står over konsollen. Det kan være den driver å laster ned noe greier i bakgrunnen nå da..

 

Tror det er på tide å finne frem trykkluft på boks :p

Lenke til kommentar

Noen måter å handle på US store ? har forsøkt med Visa, MC, pay pal, men får transaction not succesfull når jeg prøver å add founds.

 

Har laget en US konto, med adresse i usa, og betalingsadresse der.

Funker som fjell på XBOX one, får det ikke til på ps4.

 

Nm. Etter litt googling så fant jeg at ut...at det ikke er så enkelt.

Fillern, hadde lyst til å spille Transistor.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Urk... Vår ps4 gikk jammen i stykker :/

 

Den står å hiver ut disken hele tiden, selv om det ikke er noe inni der... Umulig å få ny disk inn i den også når den er slik :/

 

Det er helt sikkert "foten" under konsollen fremme som ligger å presser på eject-knappen. Elendig design av Sony. Har en kollega som plutselig opplevde det samme, konsollen hans har stått slik siden lansering. Kanskje det er noe med at det er varmere nå og ting utvider seg/trekker seg sammen bittelitt inni der. Prøv å sett den på høykant, slik at konsollen ikke hviler på denne foten. Har ikke forsket på min egen konsoll rundt akkurat det der,men google problemet for litt utdyping og kanskje du slipper å sende inn maskina...selv om det absolutt ikke skal være sånn.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Urk... Vår ps4 gikk jammen i stykker :/

 

Den står å hiver ut disken hele tiden, selv om det ikke er noe inni der... Umulig å få ny disk inn i den også når den er slik :/

 

 

Her er løsningen.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1574186

Wow... Nøyaktig beskrivelse av problemet der ja.

 

Men leverte dessverre inn konsollen på Elkjøp tidligere i dag og de hadde åpenbart ikke hørt om dette før..

 

De sendte den videre tror jeg...

 

Jaja... Ingen krise, vi spiller bare på XB1 I mellomtiden :p

Lenke til kommentar

Det er helt sikkert "foten" under konsollen fremme som ligger å presser på eject-knappen.

Flaut å si dette siden jeg har hatt PS4 siden launch, men ante faktisk ikke at det er en eject-knapp. :p Har brukt gamepaden (options -> eject disc) frem til nå for å få ut platene. :blush: Vennligst ikke spør hvor lang tid jeg brukte for å slå den på første gangen... :p Elsker maskinen nå, men de kunne ha vært litt flinkere til å lage fine knapper man kan trykke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...