Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som har testet Wolfenstein enda? Hadde håpet det kom i posten i dag og imorgen er det vel ikke utlevering av post(?), så da blir det mandag. :-P


Jeg var heldig og fikk min occupied edition i posten på fredag. Jeg og et par kompiser har spilt rundt 6 av 16 kapittel på über nå, og synes spillet hittil er overraskende bra. Rå grafikk, fin flyt, bra kontroll, god variasjon, solid "voice acting", gjennomførte cutscenes og høy produksjons kvalitet langs hele fjøla. Har ikke opplevd noen bugs eller at spillet har "klikka". Spillet var "installert" og klar til å spilles innen to minutt, men en update på 5,5gb er allerede ute.
Spillet virker som det er av solid lengde med 16 kapittel og 2 forskjellige tidslinjer som følge av et valg man må gjøre den første timen. Det er også flere typer collectibles å finne på hver bane og masse geniale referanser til originalen. Om dere lurer på noe mer er det bare å spørre.

 

 

Hvordan er det med on-rail biter, turrets og så videre? Dvs der man står i ro og fyrer løs på alt som rører seg? Hater sånt tull...

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Vurderer å foreløpig selge min PS4, ettersom den uansett ikke er mye i bruk enda :hmm: . Hva er rett og rimelig for en fra lanseringsuken, Killzone og Knack, en ekstra kontroller? Har all emballasje liggende :)

Flott, bare å selge den unna hvis du ikke bruker den. Ikke noe poeng i å ha den stående og samle støv... Nå kommer jo E3, men ryktes at lineupen til PS4 ikke blir så bra. Vil tro du kan få 2999kr for alt. Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Leste en kommentar på NeoGaf fra en av utviklerne bak Transistor (mener jeg det var), hvor han skrev at de hadde embargo til utgivelsesdatoen, siden de ikke ville at folk skulle lese anmeldelser og få lyst på et spill som ikke var tilgjengelig enda.

 

Jeg synes nå det er en dårlig forklaring uansett.

 

Flott, bare å selge den unna hvis du ikke bruker den. Ikke noe poeng i å ha den stående og samle støv... Nå kommer jo E3, men ryktes at lineupen til PS4 ikke blir så bra. Vil tro du kan få 2999kr for alt. Lykke til! :)

 

 

Hahaha. Sonyfansen er så arrogante. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vurderer å foreløpig selge min PS4, ettersom den uansett ikke er mye i bruk enda :hmm: . Hva er rett og rimelig for en fra lanseringsuken, Killzone og Knack, en ekstra kontroller? Har all emballasje liggende :)

Flott, bare å selge den unna hvis du ikke bruker den. Ikke noe poeng i å ha den stående og samle støv... Nå kommer jo E3, men ryktes at lineupen til PS4 ikke blir så bra. Vil tro du kan få 2999kr for alt. Lykke til! :)

 

 

Takker. Prøver på noe ala der :) Nå har jeg skaffet meg en Xbox One (I tillegg til PC) så da ser jeg ikke behovet for en PS4. :)

Endret av KalleKanon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Huff så så såre rumpehull Xbox fansen har fått i det siste :(

 

 

Nå er det faktisk tilfelle at jeg trenger penger og skal selge min One da. Men uansett kjekt at folk har det morro om dagen :)

 

 

Beklager, det var ikke din post som egentlig var morro, men at posten øverst på denne siden er "identisk" med den du postet :-)

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

 

 

 

Beklager, det var ikke din post som egentlig var morro, men at posten øverst på denne siden er "identisk" med den du postet :-)

 

 

Ja det er jeg fullstendig klar over, derfor jeg poengterte at jeg _faktisk_ skal selge, kontra den tulleposten over her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Mala du er jo den værste sonyfanboyen :) nei må si det er moro å se xbox fansen bli såpass desperate at de angriper Mala. Er det en person på dette forumet jeg tenker på som nøytral og upåvirker så er det mala. Men desperate times.....

 

Ja har vel blitt stempla som MS og Sony gutt tidligere jeg :p Men ok, folk får være hårsåre og slenge ut påstander i hytt og pine for min del.

Lenke til kommentar

 

Det valget du snakker om, er det ett chapter man kan gå tilbake til - eller må man starte ett helt nytt spill for å komme til valget?

Man må starte chapter 1 på nytt. Så man må nok spille hele spillet to ganger for å få med seg begge tidslinjene. Under chapters på hovedmenyen er det oversikt over begge tidslinjene og collectibles, så det er enkelt å "replaye" chapters, finne collectibles etc.. Er nå kommet til kapittel 8 og har ikke kost meg sånn med et spill siden infamous ss.

Fikk spillet idag og har storkost meg i 4 timer allerede. Er enig i alt det du sa om spillet. Det er rett og slett kanon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...