Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

støttes men pga bugs i systemet kan jeg ikke bruke det pga skaper audio deley.

 

Derimot hang ps4 seg under film nå med sirkel som spent på skjermen. Måtte dra ut kabelen....

jeg har ikke merka noe, men har heller ikke sett en hel film på ps4 enda, må kanskje prøve å se selv

 

btw 1 til trophy i resogun så har jeg platinum.... må bare fullføre siste brett på veteran singleplayer og ta første brett på master :confused:

 

edit: da var resogun platinum i boks :w00t:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Killzone er ihvertfall en stor skuff så langt. Pent og bra lyd men resten er langt ifra hva jeg anser som noe bra i et AAA fps spill i 2013. Ikke spesielt gøy er det heller...skuff men en kunne jo ane ugler i mosen etter alle dem varierende anmeldelsene.

 

Tror jeg bare legger det på hylla en så lenge og går over på Assasin's Creed IV som virker veldig bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Killzone er ihvertfall en stor skuff så langt. Pent og bra lyd men resten er langt ifra hva jeg anser som noe bra i et AAA fps spill i 2013. Ikke spesielt gøy er det heller...skuff men en kunne jo ane ugler i mosen etter alle dem varierende anmeldelsene.

 

Tror jeg bare legger det på hylla en så lenge og går over på Assasin's Creed IV som virker veldig bra!

må si meg enig der, ble virkeli skuffa av kz4 når jeg begynte å nærme meg slutten, spillet er veldi polert grafisk sett, men er såpass svak/rotete historie i spillet att jeg må si meg skuffa etter å ha fullført de andre 3 spilla på ps3 og ps2, men men får håpe viss de bestemmer seg for å lage ett til så satser jeg på en bedre historie, evt bare håpe de avrunder etter dette å lager noe nytt og ikke ende opp i samme rotet som crytek gjorde med crysis 2&3

Lenke til kommentar

Killzone er ihvertfall en stor skuff så langt. Pent og bra lyd men resten er langt ifra hva jeg anser som noe bra i et AAA fps spill i 2013. Ikke spesielt gøy er det heller...skuff men en kunne jo ane ugler i mosen etter alle dem varierende anmeldelsene.

 

Tror jeg bare legger det på hylla en så lenge og går over på Assasin's Creed IV som virker veldig bra!

 

Så du hadde faktisk håp for Killzone 4? Killzone-serien siden den kom ut i 2004 på ps2 har vært plaget med generelt lite engasjerende story og mutliplayeren har ikke vært noe særlig heller, det er egentlig bare å skyte alt kommer fram. Mens Halo og Gears of war har hvertfall litt interessant story og man får en slags "personlig" forhold til karakterne av FPS-spill til konsollene. Killzone er mye eye candy, men dæven så upersonlig spill.

Lenke til kommentar

Har spilt både KZ 2 og 3 og synes faktisk det var helt greie spill. Ikke noe voldsomt på historie men det var ihvertfall ikke irriterendes å spille slik som KZ4 er...får se om det tar seg opp litt utover da...

 

Og nå slo PS4 seg plutselig av mens jeg så på en stream og når jeg slår den på igjen så nekter den å koble seg online. Happy times...

 

EDIT: Måtte nappe strømmen så ordet det seg... :/

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...