Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Fullførte Killzone igår kveld, men i motsetning til mange så synes jeg spillet var ganske så bra. Lenge siden jeg har koset meg med et sånt spill, og for min del ble det bedre jo lengre ut i spillet jeg kom. Overaskende bra spill i forhold til kritikk.

Enig, selv om saving systemet er bare rør. Måtte spille 20 min om igjen på et tidspunkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned ghosts fra psn store for 75 kr, også fikk jeg to nedlastninger, en på ca 19gb og en på litt under 1. Prøver å innstallere den minste fila nå, men loadingen ser ut til å ha hengt seg på rundt 75%. Er det skummelt å skru av maskinen nå? Med tanke på at den er midt i innstallering

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lastet ned ghosts fra psn store for 75 kr, også fikk jeg to nedlastninger, en på ca 19gb og en på litt under 1. Prøver å innstallere den minste fila nå, men loadingen ser ut til å ha hengt seg på rundt 75%. Er det skummelt å skru av maskinen nå? Med tanke på at den er midt i innstallering

tror du havnet i feil tråd, men høres ut som du laster ned på ps3 og da må du bare restarte og laste ned fila på ny viss den ikke er der når du restarter konsollen igjen

Lenke til kommentar

tror du havnet i feil tråd, men høres ut som du laster ned på ps3 og da må du bare restarte og laste ned fila på ny viss den ikke er der når du restarter konsollen igjen

Niks, på ps4. Finner ingen måte å pause nedlastningen på heller, går ikke dette? Har relativt treigt nett, så tenker å laste ned i natt.

Lenke til kommentar

Niks, på ps4. Finner ingen måte å pause nedlastningen på heller, går ikke dette? Har relativt treigt nett, så tenker å laste ned i natt.

ghosts på ps4 er ca 33+gb, men du kan sette konsollen i standby modus, 19gb er bare det du trenger for å starte spillet, så jeg blandet med ps3 sorry, men uansett så får du ikke innstallert den updaten før du har lastet ferdig de 19gb som trengs for å starte spillet :wee:

 

Stand by modus finner du i samme meny som den du slår av konsollen i, bare hold inne ps knappen på ds4, men husk å gå inn i innstillinger å gi konsollen tilgang til internett når du kjører stanbymodus

 

eneste måte å stoppe/pause nedlastinga er å slå konsollen helt av

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat ja, tusen takk:) Har et fantastisk treigt nett, den har stått i standby og lastet ned siden halv tre i dag og enda ikke ferdig... Får åpenbart ikke det vi betaler for av GET. Men vet du om det går an å pause nedlastningen? Den dreper jo nettet...

 

edit: Så du redigerte posten din nå. Rart det ikke går an å pause, det gikk jo an på ps3... Det var leit.

Endret av Ludo Lamar
Lenke til kommentar

Akkurat ja, tusen takk:) Har et fantastisk treigt nett, den har stått i standby og lastet ned siden halv tre i dag og enda ikke ferdig... Får åpenbart ikke det vi betaler for av GET. Men vet du om det går an å pause nedlastningen? Den dreper jo nettet...

 

edit: Så du redigerte posten din nå. Rart det ikke går an å pause, det gikk jo an på ps3... Det var leit.

Jeg savnet pauseknappen de to første ukene med konsollen, men har lastet ned 265gb med spill fra psn + spilt online en del, men viss du går online mens spillet laster ned på ps4 så gir konsollen deg den linja du trenger for å spille å bruker minst mulig til nedlasting, btw jeg har bare 612KB/s ned :confused:

Lenke til kommentar

 

 

Jeg savnet pauseknappen de to første ukene med konsollen, men har lastet ned 265gb med spill fra psn + spilt online en del, men viss du går online mens spillet laster ned på ps4 så gir konsollen deg den linja du trenger for å spille å bruker minst mulig til nedlasting, btw jeg har bare 612KB/s ned :confused:

 

Hm, prøvde killzone online i stad, og tok opp til 10 sek før jeg fikk kill med snipern etter jeg skøyt :( internettpakka vi har bestilt skal ha 70mbs ned, men får ikke akkurat det for å si det sånn...

 

kjapp edit: kan jeg sjekke hva slags hastighet ned jeg får på ps4?

Endret av Ludo Lamar
Lenke til kommentar

Hm, prøvde killzone online i stad, og tok opp til 10 sek før jeg fikk kill med snipern etter jeg skøyt :( internettpakka vi har bestilt skal ha 70mbs ned, men får ikke akkurat det for å si det sånn...

da bør du kontakte get å få dem til å gi deg bedre fart, for i bunn å grunn skal du ha ca 8,75MB/s ned

 

1mbps = ca 125KB/s viss jeg ikke husker helt feil

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

btw jeg har bare 612KB/s ned :confused:

Er du seriøs nå? :O Jeg som klager over at jeg hadde 200 mb/s ned og opp der jeg bodde før, og så fikk jeg 15 mb/s ned og 10 opp. Føltes jo som en evighet å laste ned filer og spill, når jeg var vant til å få ferdig lasta på noen minutter/sekunder. Nå har Telenor oppgradert linja mi helt gratis til 40-50 mb/s ned og 10 mb/s opp. Dette var da mitt skryteinnlegg.

 

On topic: Konsollen blir bare bedre og bedre for hver dag som går, og elsker spesielt NFS! Endelig et deilig bilspill.

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Er du seriøs nå? :O Jeg som klager over at jeg hadde 200 mb/s ned og opp der jeg bodde før, og så fikk jeg 15 mb/s ned og 10 opp. Føltes jo som en evighet å laste ned filer og spill, når jeg var vant til å få ferdig lasta på noen minutter/sekunder. Nå har Telenor oppgradert linja mi helt gratis til 40-50 mb/s ned og 10 mb/s opp. Dette var da mitt skryteinnlegg.

 

On topic: Konsollen blir bare bedre og bedre for hver dag som går, og elsker spesielt NFS! Endelig et deilig bilspill.

desverre bor jeg midt i ødemarka så mitt internett går via god gammel tlf kabel så har ca 5mbps ned og 4-500kbps opplasting :cry:

 

aka 612KB/s ned og 40-60KB/s opplasting

 

men fra offtopic så er jeg så langt fornøyd med det meste når det kommer til ps4, og sshd`en jeg stappa i konsollen dag 1

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Hvordan er det i forhold til story og customization? På en skala fra hot pursuit til det første most wanted?

Nå har ikke jeg spilt Hot Pursuit og Most Wanted så mye, men jeg elsker alle bilene og alle de tusen farge kombinasjonene du kan velge. Det er også mange biler, og cop og racer har egne biler. Politiet får bilene med å gjøre oppdrag, men som racer må du gjøre oppdrag, for så og kjøpe bilene. Story er jo ikke så viktig, siden dette er et bilspill, men vil si at jeg liker de små cutscenene som får deg til å virke veldig involvert. Det kan til tider bli litt plagsomt at du til en hver tid er online, når hosten svært ofte er en 10 år gammel unge som hiver boksen i veggen fordi moren ikke lar han/henne spille mer. Orker ikke skrive mer her

på mobil, men det er et fantastisk spill! Absolutt verd alle pengene med den deilige følelsen og de deilige bilene, syke grafikker osv!

 

PS: Som nevnt så er dette skrevet på mobil, og skrivefeil/gramatikkfeil kan forekomme. 99% av alle postene mine blir skrevet på mobil, så ja.

 

PSS: Liker gameplayet mye bedre enn i Hot Pursuit og Most Wanted. Skal ikke uttale meg om Hot Pursuit, men Most Wanted er noe drit med alle DLC'ene, og makan til urealistisk ting at du skal finne bilene! Her er også verdenen mer i terreng, enn den er i Most Wanted. Jeg tror faktisk at over 80% av kartet er natur.

Endret av H4rd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt Hot Pursuit og Most Wanted så mye, men jeg elsker alle bilene og alle de tusen farge kombinasjonene du kan velge. Det er også mange biler, og cop og racer har egne biler. Politiet får bilene med å gjøre oppdrag, men som racer må du gjøre oppdrag, for så og kjøpe bilene. Story er jo ikke så viktig, siden dette er et bilspill, men vil si at jeg liker de små cutscenene som får deg til å virke veldig involvert. Det kan til tider bli litt plagsomt at du til en hver tid er online, når hosten svært ofte er en 10 år gammel unge som hiver boksen i veggen fordi moren ikke lar han/henne spille mer. Orker ikke skrive mer her

på mobil, men det er et fantastisk spill! Absolutt verd alle pengene med den deilige følelsen og de deilige bilene, syke grafikker osv!

 

PS: Som nevnt så er dette skrevet på mobil, og skrivefeil/gramatikkfeil kan forekomme. 99% av alle postene mine blir skrevet på mobil, så ja.

 

PSS: Liker gameplayet mye bedre enn i Hot Pursuit og Most Wanted. Skal ikke uttale meg om Hot Pursuit, men Most Wanted er noe drit med alle DLC'ene, og makan til urealistisk ting at du skal finne bilene! Her er også verdenen mer i terreng, enn den er i Most Wanted. Jeg tror faktisk at over 80% av kartet er natur.

enig i at rivals er et mye bedre bilspill enn hot pursuit og most wanted, men hot pursuiy og most wanted på ps3 som er elendig men most wanted som ble utgitt til ps2 er MYE bedre mtp styling og ting du kan gjøre med bilene.

 

ps2 utgivelsene av nfs er drit bra, de på ps3 er sug elendig og så på ps4 har hevet spill gleden betraktelig men savner ev styling valg og tuning av bilen som de hadde på most wanted ps2 og underground 1 og 2 på ps2:)

Lenke til kommentar

HEI!

det har seg slik at jeg kjøpte alle mine spill i USA når jeg kjøpte maskinen (Selvfølgelig)

men et problem oppstår når jeg skal aktivere uplay tullet til ubisoft, koden er for amerikanske psn, så jeg får ikke aktivert koden. Er det en måte å aktivere uplay på en annen bruker som er registrert i US og få den aktivert på den europeisk versjonen? Isåfall hvordan? :)

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt Hot Pursuit og Most Wanted så mye, men jeg elsker alle bilene og alle de tusen farge kombinasjonene du kan velge. Det er også mange biler, og cop og racer har egne biler. Politiet får bilene med å gjøre oppdrag, men som racer må du gjøre oppdrag, for så og kjøpe bilene. Story er jo ikke så viktig, siden dette er et bilspill, men vil si at jeg liker de små cutscenene som får deg til å virke veldig involvert. Det kan til tider bli litt plagsomt at du til en hver tid er online, når hosten svært ofte er en 10 år gammel unge som hiver boksen i veggen fordi moren ikke lar han/henne spille mer. Orker ikke skrive mer her

på mobil, men det er et fantastisk spill! Absolutt verd alle pengene med den deilige følelsen og de deilige bilene, syke grafikker osv!

 

PS: Som nevnt så er dette skrevet på mobil, og skrivefeil/gramatikkfeil kan forekomme. 99% av alle postene mine blir skrevet på mobil, så ja.

 

PSS: Liker gameplayet mye bedre enn i Hot Pursuit og Most Wanted. Skal ikke uttale meg om Hot Pursuit, men Most Wanted er noe drit med alle DLC'ene, og makan til urealistisk ting at du skal finne bilene! Her er også verdenen mer i terreng, enn den er i Most Wanted. Jeg tror faktisk at over 80% av kartet er natur.

Takk! Høres spennende ut, syntes de som kom til ps3 var heller labre i forhold til ps2 spillene. Mente most wanted som kom orginalt til ps2, forresten:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...