Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Lykke til" var til dit ønske om å leve i en verden der MS holder rundt ballene dine og klemmer når de føler for det.

 

Det er de som produserer produktet, så om jeg hadde kjøpt det da, så hadde jeg måtte fulgt reglene deres ja, og det hadde vært helt greit. Man kan håpe det skjer i fremtiden, men per dags dato er gamere generelt alt for redde for nye visjoner. Når folk gleder seg mer til en traust spec-oppgradering ala Wii U, så skjønner man fort at folk er litt for inngrodd i fortiden. Forhåpentligvis slår Kinect til for fullt, og at MS har baller til å sette inn støtet i neste generasjon. Hadde Sony tapt mye penger denne generasjonen så ville det nok vært enklere å få satt inn dette støtet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man kan håpe det skjer i fremtiden, men per dags dato er gamere generelt alt for redde for nye visjoner.

 

 

Folk er redde for visjoner som når alt kommer til alt faktisk gir avkall på mange av de forbrukerrettigheten man SKAL ha. Det er derfor folk er svært skeptiske, ikke på grunn av stemmestyring til Kinect.

 

Det handler om ikke å sluke alt rått; og da sikter jeg direkte til DRM-skandalen og Microsoft sin "visjon" for fremtiden. Ikke noe annet enn en stor skandale som heldigvis ble etter my om og men fullstendig reversert av Microsoft. Utrolig at noen enda klager over det, dere butde være sjeleglade.

Endret av Selvin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er de som produserer produktet, så om jeg hadde kjøpt det da, så hadde jeg måtte fulgt reglene deres ja, og det hadde vært helt greit. Man kan håpe det skjer i fremtiden, men per dags dato er gamere generelt alt for redde for nye visjoner. Når folk gleder seg mer til en traust spec-oppgradering ala Wii U, så skjønner man fort at folk er litt for inngrodd i fortiden. Forhåpentligvis slår Kinect til for fullt, og at MS har baller til å sette inn støtet i neste generasjon. Hadde Sony tapt mye penger denne generasjonen så ville det nok vært enklere å få satt inn dette støtet.

 

Har nettopp kjøpt XBox 1, og kameraet funket ikke. Får sikkert byttet, men alt er vel ikke så bra med MS. Synes uansett, at spillene på release til Xbox er elendig.

 

YNWA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Det er de som produserer produktet, så om jeg hadde kjøpt det da, så hadde jeg måtte fulgt reglene deres ja, og det hadde vært helt greit. Man kan håpe det skjer i fremtiden, men per dags dato er gamere generelt alt for redde for nye visjoner. Når folk gleder seg mer til en traust spec-oppgradering ala Wii U, så skjønner man fort at folk er litt for inngrodd i fortiden. Forhåpentligvis slår Kinect til for fullt, og at MS har baller til å sette inn støtet i neste generasjon. Hadde Sony tapt mye penger denne generasjonen så ville det nok vært enklere å få satt inn dette støtet.

Men folk ikke at MS har balletak på dem og presser så det gjør vondt når MS fører for det. Dama kan være så føkkings rå hun bare vil, når hun er en torturist så takker en nei. Folk takket nei til MS. Det var INGENTING av det MS har gått tilbake på som hadde gitt noen som helst en bedre hverdag. Tvert om.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Da bedriver ikke du handel på nettbutikker som holder til i utlandet. Både Betsafe, og Play har sendt meg slike mailer. Gjorde som de sa og det er flere år siden. Har ikke hatt ett eneste problem.

 

Skjønner at en er skeptisk, men kan ikke bli helt paranoid.

Tja, Amazon har aldri spurt om noe slik. Ikke forskjellige reiseselskap heller. Og, på internet kan en aldri være paranoid nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...