Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan låne det til venner, samt slipper du å laste ned spillet på nytt om du vil spille det senere, med mindre du absolutt må ha alle spillene dine installert til enhver tid da.

Det er for så vidt greit, men alle vennene mine har allerede Fifa 14. Så det eneste jeg trenger er å ha det på min maskin, kunne kjøpe det på min amerikanske PSN og spille det på alle PSN-kontoene mine på europeiske servere, og at det er lik ytelse og grafikk som på disk. Kan jeg dette?

Lenke til kommentar

Det er for så vidt greit, men alle vennene mine har allerede Fifa 14. Så det eneste jeg trenger er å ha det på min maskin, kunne kjøpe det på min amerikanske PSN og spille det på alle PSN-kontoene mine på europeiske servere, og at det er lik ytelse og grafikk som på disk. Kan jeg dette?

som jeg nevnte tidligere jepp allt er det samme når man kjøper spill digitalt enten det er norsk eller amerikansk konto

 

Er bare nåværende konsollgenerasjon som har slitt med spillinstallasjon, alle spilla blir innstallert enten du kjøper disk eller digitalt på kommende konsoller + man har jo en grei fordel nå siden man kan spille mens man laster ned :wee:

 

så regner med spilla blir lastet ned og installert samtidig!

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Skal til England i desember. Noen som vet om butikkene der har fått inn flere PS4 enn i Norge? Hvis ja, er det noen forskjell på maskinene? Vanskeligere å reklamere om noe går galt?

man har ikke 5års reklamasjonsrett på noe man kjøper i utlandet, kun garanti fra produsent

 

Alle ps4 er like samme hvor man handler i verden, om de har flere konsoller igjen i desember er tvilsomt, vet de får in ett større antall enn vi i norden men det er sinnsykt mye mer folk der så tror nokk det blir lite konsoller til overs men man vet jo aldri

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...