Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke funksjoner er det som gjør at det passer til en familiefar?

Har du en familie så er vell Kinect sin effektive rullering og auto-innlogging av profiler en veldig snasen funksjon vil jeg tro? Eller muligheten for å kunne multitaske litt med TV og spill samtidig, eller det å få opp Skype samtaler og varslinger og kunne åpne / svare på disse samtidig som du gjør noe annet og litt sånt? Kinectspill generelt er fort en slager om du har et par yngre familiemelder som kan syntes sånt er litt stas, slike spill faller fort i smak om du har en samboer / kone som ikke normalt er interessert i spill også. Integreringen mot TV kan gjøre TV-hverdagen for hele familien langt enklere og mer effektiv om man ikke allerede har et oppegående system med universalfjernkontroller, osv osv..

Det oppsummerer vel tankegangen min. Har forøvrig alltid foretrukket playstation og oppsettet i stua er tilpasset bruk til PS. Legger Sony til CD, mp3 og Dnla i nær framtid så vet jeg ikke om jeg klarer å vente med å kjøpe ps4. For da har jeg alt jeg trenger for oppsettet mitt slik det er i dag. Men dette er noe som det er mest jeg som kommer til å få bruk av i familien. Xbox har mulighet til å friste resten av familien med sine greier. Men kjenner jeg kona rett så vil hun vel egentlig drite i alt teknisk prat jeg kommer med og heller se på prisen. Da vinner ps4 sikkert her i huset.

Lenke til kommentar

Denne koden ser ikke ut til å fungere slik lenger så det var nok en feil hos cdon. Får jo bare håpe de av dere som har fått bestilt får til den prisen som rabatten gav dere :)

 

Nå gir den bare Kr 100,- i rabatt ser jeg. Får krysse fingrene og håpe de leverer til den prisen jeg fikk bestilt i går.

Lenke til kommentar

Det oppsummerer vel tankegangen min. Har forøvrig alltid foretrukket playstation og oppsettet i stua er tilpasset bruk til PS. Legger Sony til CD, mp3 og Dnla i nær framtid så vet jeg ikke om jeg klarer å vente med å kjøpe ps4. For da har jeg alt jeg trenger for oppsettet mitt slik det er i dag. Men dette er noe som det er mest jeg som kommer til å få bruk av i familien. Xbox har mulighet til å friste resten av familien med sine greier. Men kjenner jeg kona rett så vil hun vel egentlig drite i alt teknisk prat jeg kommer med og heller se på prisen. Da vinner ps4 sikkert her i huset.

Hehehe, var litt stresset da jeg skrev innlegget ser jeg. Skulle egentlig spørre hvorfor PS4 ikke kunne passe like bra for en familiefar, men du svarte jo greit nok på det også.

 

Tenker remote-play kan passe bra hvis flere vil bruke tv'n samtidig, da kan jeg fortsette på spillet når dama vil se tv, dog bruker hun tv'n nesten mer kun til spilling enn meg. :p Egne unger har jeg desverre ikke ennå, men har en hel flokk med onkelunger som er innom jevnlig, de foretrekker dog litt mer avanserte spill, og de yngste foretrekker DS og Mario. :p

 

Ellers ser jeg godt hva du mener, også det med pris. Den kvinnelige halvdel er den økonomiansvarlige her også. xD

 

Angående mp3 og dlna så kommer det vel. Shuhei Yoshida hadde vel sagt det rett ut til Francis/boogie2988. Her: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Rx6f1Ojeuig#t=755

Lenke til kommentar

Til dere som har lyst på en PS4 til 2899,- kan dere bestille via CDON og bruke rabattkode xYDZAmwQ. Man kan forøvrig også bestille PS4-spill til 399,- inkl. frakt med samme kode.

 

Er bare å være rask, spørs hvor lenge dette vil gjelde.. :wee:

 

Takker! Fikk den for 2899 i natt. Håper jeg får den for den prisen.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...