Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Noen som har handlet hos Play-Asia? Kjøpte PSN kort derifra for 2 dager siden og alt gikk greit. Kjøpte to nye kort dagen etter og nå skal de ha både scannet ark med Visa-kortet mitt og scannet side av enten førerkort eller pass! Jeg har ikke førerkort og er svært skeptisk når det gjelder å sende passopplysninger ned til Hong Kong.

 

Utdrag fra mail: Thank you for your recent Order#xxxxxxxx at Play-Asia.com.

We regret to inform you that we need further information to verify the status of the transaction. Please understand that this also helps to reduce the risk that your credit card is misused by any other person. Anybody who has your credit card number and expiry date, can you use your credit card on the internet for any payment. For us, being located overseas, it is important to protect our customers and ourselves from fraudulent transactions.

VER_0006.JPGIf you have used a Visa Card, you may be interested in the Verified By Visa programme. This programme, available for any Visa card in any country, protects your Visa card with a password that only you know. If you are using this service, our payment server will automatically forward you to your bank's server to confirm your identity. Transactions made using Verified By Visa enrolled cards are accepted without the need for further verification. If you wish to learn more about Verified By Visa, please follow these links.
http://usa.visa.com/...w_it_works.html (Visa USA)
http://www.visaeu.co...ified/main.html (Visa EU)
http://www.visa-asia...ied/index.shtml (Visa Asia)


If you have used a Mastercard / Eurocard, the same as above applies - Mastercard introduced their Securecode System, which has been fully deployed on Play-Asia.com's payment servers. Please ask your credit card issuing bank for details on Mastercard Securecode.

Please provide us with the following info:

  • Front and back of your credit card
  • Photo-ID card (such as driver's license, passport) showing the same name & signature as the credit card.
Please either scan & e-mail the required documents to
  • [email protected]

    or fax the required documents to
  • [+852] 3145 0061 (Hong Kong).

    In both cases, it is very important that you provide your Play-Asia.com Order Number (#xxxxxxxx) on each of the documents. We understand that you may feel insecure with providing these details. You may wish to black out a few digits of the credit card (but leave the first and last 4 digits intact) and the security code on the back before sending it to us).

Again we ask for understanding about this procedure, we would gladly skip it if it was not necessary; however we have to be sure the order was submitted by the rightful owner of the credit card used. We strongly recommend to upgrade to Verified By Visa and MasterCard SecureCode to prevent any further delay.

Once again thank you for shopping at Play-Asia.com.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har handlet hos Play-Asia? Kjøpte PSN kort derifra for 2 dager siden og alt gikk greit. Kjøpte to nye kort dagen etter og nå skal de ha både scannet ark med Visa-kortet mitt og scannet side av enten førerkort eller pass! Jeg har ikke førerkort og er svært skeptisk når det gjelder å sende passopplysninger ned til Hong Kong.

 

Utdrag fra mail: Thank you for your recent Order#xxxxxxxx at Play-Asia.com.

We regret to inform you that we need further information to verify the status of the transaction. Please understand that this also helps to reduce the risk that your credit card is misused by any other person. Anybody who has your credit card number and expiry date, can you use your credit card on the internet for any payment. For us, being located overseas, it is important to protect our customers and ourselves from fraudulent transactions.

VER_0006.JPGIf you have used a Visa Card, you may be interested in the Verified By Visa programme. This programme, available for any Visa card in any country, protects your Visa card with a password that only you know. If you are using this service, our payment server will automatically forward you to your bank's server to confirm your identity. Transactions made using Verified By Visa enrolled cards are accepted without the need for further verification. If you wish to learn more about Verified By Visa, please follow these links.

http://usa.visa.com/...w_it_works.html (Visa USA)

http://www.visaeu.co...ified/main.html (Visa EU)

http://www.visa-asia...ied/index.shtml (Visa Asia)

If you have used a Mastercard / Eurocard, the same as above applies - Mastercard introduced their Securecode System, which has been fully deployed on Play-Asia.com's payment servers. Please ask your credit card issuing bank for details on Mastercard Securecode.

Please provide us with the following info:

 

  • Front and back of your credit card
  • Photo-ID card (such as driver's license, passport) showing the same name & signature as the credit card.
Please either scan & e-mail the required documents to
  • [email protected]

     

    or fax the required documents to

  • [+852] 3145 0061 (Hong Kong).

     

    In both cases, it is very important that you provide your Play-Asia.com Order Number (#xxxxxxxx) on each of the documents. We understand that you may feel insecure with providing these details. You may wish to black out a few digits of the credit card (but leave the first and last 4 digits intact) and the security code on the back before sending it to us).

Again we ask for understanding about this procedure, we would gladly skip it if it was not necessary; however we have to be sure the order was submitted by the rightful owner of the credit card used. We strongly recommend to upgrade to Verified By Visa and MasterCard SecureCode to prevent any further delay.

Once again thank you for shopping at Play-Asia.com.

 

 

Legit det der. Er ofte slik med butikker og bettingselskap osv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Med andre ord, alle opplysninger en trenger for et bra identitets tyveri...

 

 

Legit det der. Er ofte slik med butikker og bettingselskap osv.

Ikke der jeg bedriver handel. Jeg handler månedlig på nett og har ALDRI fått en slik forespørsel.

Lenke til kommentar

Med andre ord, alle opplysninger en trenger for et bra identitets tyveri...

Ikke der jeg bedriver handel. Jeg handler månedlig på nett og har ALDRI fått en slik forespørsel.

Same here...

 

Sendte mail til dem og sa at jeg er VELDIG lite keen på å gi fra meg alle opplysninger. Jeg har handla på nettet i 10 år uten å trenge å gi fra meg så sensitive opplysninger. Vi får se hva jeg gjør, er allerede trukket penger.

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig. Lever den inn den du kjøpte den. Jeg personlig ville nok gått inn og spurt om det var greit å vente litt med å levere inn til det er bedre tilgjengelighet på nye konsoller.

Ringte elkjøp, jeg kunne få erstatningskonsoll 20. januar :p Tror jeg bruker den en stund til jeg, Den virker jo bare bråker. Skal prøve å få satt den et sted med litt mer luft. Nå står den i en trang tv benk, Mulig det hjelper

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Ja, så derfor er det ikke noe poeng i å ønske noen lykke til, det er allerede avgjort. Man får ikke gjort noe med det nå.

"Lykke til" var til dit ønske om å leve i en verden der MS holder rundt ballene dine og klemmer når de føler for det.

Lenke til kommentar

Med andre ord, alle opplysninger en trenger for et bra identitets tyveri...

Ikke der jeg bedriver handel. Jeg handler månedlig på nett og har ALDRI fått en slik forespørsel.

 

Da bedriver ikke du handel på nettbutikker som holder til i utlandet. Både Betsafe, og Play har sendt meg slike mailer. Gjorde som de sa og det er flere år siden. Har ikke hatt ett eneste problem.

 

Skjønner at en er skeptisk, men kan ikke bli helt paranoid.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Men så har jo faktisk Shuhei troverdighet. Han har vært ydmyk, ærlig og i direkte kontakt med gamere fra starten av ps4 lanseringen.

Jepp, virker som en fin representant for selskapet. Er vel noen på markedsavdelinga med adgang til Facebook som trenger et kurs i japansk høflighet.

 

*gjesp* Sikter mot release i 2016 da?

 

Ringte elkjøp, jeg kunne få erstatningskonsoll 20. januar :p Tror jeg bruker den en stund til jeg, Den virker jo bare bråker. Skal prøve å få satt den et sted med litt mer luft. Nå står den i en trang tv benk, Mulig det hjelper

20. januar?! Ville ringt Sony support. Om de bruker så lang tid på å ombytte ødelagte konsoller har de et problem :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...