Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er en feil, på Facebook står det at koden gjelder for spill, film og musikk. Vil likevel tro at de som bestiller nå vil få den til 2899,-

 

Hvis det skulle vise seg at de endrer prisen på bestillinger som allerede er gjort, er det jo ikke verre enn å avbestille konsollen.

Endret av Misoxeny
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har fått med deg så har PlayStation 4 prisene steget til 4000kr her i landet de aller fleste steder, de eneste som får den til 3500kr er de som har forhåndsbestilt før Sony valgte å skru opp prisene som sikkert har samsvar med at det norske krona taper seg veldig iforhold til Euro og USD.

 

La like så greit inn en ordne, får vi den til den prisen så ser jeg ingen grunn til å ikke slå til da prisen neppe vil falle nede på det nivået før om minimum 1,5 år til uansett. Hadde ingen planer om å skaffe PlayStation 4 før det dukket opp et eller annet eksklusivt spill som jeg bare må ha da jeg kommer stortsett til å spille på Xbox One uansett men til den prisen så skader det ikke å prøve.

 

Tviler dog på at det vil gå igjennom, de har nok så mange bestillinger at vi må vente til Q1 2014 og da oppdages nok feilen og blir rettet lenge før den tid. Hadde det vært sånn at det ble sendt ut fortløpende så kunne det nok ha gått.

Lenke til kommentar

Til dere som har lyst på en PS4 til 2899,- kan dere bestille via CDON og bruke rabattkode xYDZAmwQ. Man kan forøvrig også bestille PS4-spill til 399,- inkl. frakt med samme kode.

 

Er bare å være rask, spørs hvor lenge dette vil gjelde.. :wee:

 

Haha, hadde ikke tenkt å bestille PS4 i det hele tatt. Kanskjeee en gang i 2014, men prøvde no meg på dette tilbudet bare for å se hva som skjer :p

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har fått med deg så har PlayStation 4 prisene steget til 4000kr her i landet de aller fleste steder, de eneste som får den til 3500kr er de som har forhåndsbestilt før Sony valgte å skru opp prisene som sikkert har samsvar med at det norske krona taper seg veldig iforhold til Euro og USD.

 

La like så greit inn en ordne, får vi den til den prisen så ser jeg ingen grunn til å ikke slå til da prisen neppe vil falle nede på det nivået før om minimum 1,5 år til uansett. Hadde ingen planer om å skaffe PlayStation 4 før det dukket opp et eller annet eksklusivt spill som jeg bare må ha da jeg kommer stortsett til å spille på Xbox One uansett men til den prisen så skader det ikke å prøve.

 

Tviler dog på at det vil gå igjennom, de har nok så mange bestillinger at vi må vente til Q1 2014 og da oppdages nok feilen og blir rettet lenge før den tid. Hadde det vært sånn at det ble sendt ut fortløpende så kunne det nok ha gått.

Sparer litt her da ikke mye ca 102.kr fra 4000.kr da prisen hos gamezone er 3898.kr da

 

 

 

Det å si at Xbox'en suger blir bare for dumt, begge er to flotte konsoller.

Er enig med deg der :thumbup:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Hvorfor hadde du ikke tenkt til å bestille ps4 i det hele tatt ? Det er jo helt klart den beste konsollen. Xboxen suger jo.

 

Ta deg en bolle, suger Xbox One så suger jaggu meg PlayStation 4 også da forskjellen er alt for liten så om den ene suger så sier du på mange måter at den andre også er dårlig da forskjellen tross alt er temmelig minimal. Også er det jo greit å huske at smaken er som baken, den er ræva! Er greit å kunne respektere andre sine valg uten å fremstå som en tulling.

 

EDIT:

 

Som flere sier så er det begge to flotte konsoller, alt ebber egentlig ned til personlige preferanser og hvilke eksklusive titler du regner med at du kommer til å spille. Personlig ender jeg alltid opp med begge konsoller men foretrekker stortsett alltid å spille på Xbox da jeg liker håndkontrolleren bedre og derfor blir det kun de eksklusive titlene jeg spiller på PlayStation og sånn blir det nok også denne gangen for min del hvertfall.

 

Denne gangen så er det jo endel forskjeller på programvaren også, hvorav PlayStation 4 mer eller mindre fremstår som en ren spillkonsoll ved lansering så har jo Xbox One en mer komplett programvarepakke som byr på et par spennende løsninger som diverse apps, app snap, stemmestyring, en Kinect som sømløst og effektivt bytter mellom brukerprofiler nærmest på sekundet og litt diverse som gjør at det er mange av oss som finner denne konsollen mer attraktiv enn en PlayStation 4 selv om PlayStation 4 ser ut til å ha et edge når det kommer til maskinvare og ren ytelse i spill.

 

 

Så det blir temmelig meningsløst å fremlegge det som om PlayStation 4 er et slags åpenbart valg, for det er det så definitivt ikke og du bare lurer deg selv og andre med å innbille deg noe annet. Har du i det hele tatt vært i nærheten av noen av konsollene før du lirer av deg slikt visvas?

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme her, tviler, men blir spennende å se.

 

La inn en jeg og bare for å prøve.

 

Telenor gikk vel på en kjempesmell med noen nettbrett til Kr. 1,-. Der sa jo forbrukerrådet dette:

 

"Regionsjef Roger Helde i Forbrukerrådet Midt-Norge sier at Telenor i prinsippet må holde sin del av avtalen med kundene som kjøpte nettbrett til 1 krone.

– For at handelen ikke skal gjelde, må kunden ha trodd at dette var for godt til å være sant. Men dette er det vanskelig å bevise, sier han."

 

Er jo ikke en totalt urealistisk kampanje dette. Kan jo faktisk hende at dette var meningen også.

 

Kilde: http://www.digi.no/912561/telenor-gir-bort-700-nettbrett

 

 

EDIT: Leste ikke posten din før nå Misoxeny :-p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...