Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble litt sjokkert når jeg så at min lokale Elkjøp butikk solgte FPS strikepack til PS4.. Er det plutselig blitt mainstream (og OK) med moddet kontroller altså?

 

(For de som ikke vet, er FPS strike pack en dings du fester på PS4 kontrolleren slik at den ikke bare får to pedaler bak - som en scuf kontroller - men i tillegg kan tilby ulike mods i skytespill som rapid fire, anti recoil osv.)

 

Uetisk spør du meg..  :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det virker som konseptet med det spillet er at det skal være hektisk med konstante strømmer av zombier som må plaffes ned. Blir neppe noe sippe kaffe-spill.

Har ikke noe imot det, bare håper det blir en slags story og man følger. Forventer ikke noe Red Dead/God of war story liksom. Men at det er ikke bare sånn " drep 500 zombier " reis hit og drep 100 zombier " 

Lenke til kommentar

Har ikke noe imot det, bare håper det blir en slags story og man følger. Forventer ikke noe Red Dead/God of war story liksom. Men at det er ikke bare sånn " drep 500 zombier " reis hit og drep 100 zombier " 

 

Det ødela noe av RDR2 for meg, ble utslitt av å skyte skyte skyte. Lite kreative mission. 

Lenke til kommentar

Mye skyting i RDR2, men feelingen var skikkelig western for meg. Var, og er fortsatt, fett å sitte i cover mens kulene fløy rundt meg og splintrer og glass føyk rundt øra på meg. Synes det var litt vel mye drama til tider, og cutscenes samt story om tidvis gikk omveier bare for å forlenge spillets varighet fremfor å bygge videre på historien, men alt i alt en god oppfølger til RDR.

Lenke til kommentar

Ja skal bli spennende å se. 

 

"A PS Now subscription lets you stream your next PS2, PS3 or PS4 adventure on PS4 or Windows PC or, if you prefer, download PS4 and PS2 games to your console for offline play in full native resolution"

 

Kjekt at dem har åpnet for at en kan laste ned PS4 spill ihvertfall. Resten går nok greit å streame da bildekvaliteten vil ikke bli spesielt bra uansett på et 4K TV idag. Men det spørs på latency da....

Lenke til kommentar

Mye skyting i RDR2, men feelingen var skikkelig western for meg. Var, og er fortsatt, fett å sitte i cover mens kulene fløy rundt meg og splintrer og glass føyk rundt øra på meg. Synes det var litt vel mye drama til tider, og cutscenes samt story om tidvis gikk omveier bare for å forlenge spillets varighet fremfor å bygge videre på historien, men alt i alt en god oppfølger til RDR.

 

Enig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Mortal Kombat, er det for voldelig?

 

MK 11 har foreløpig vist noen ekstreme fatalities. Skjønner at MK ikke tar seg selv for seriøs, men jeg synes likevel det går an å spørre om det er for voldelig og brutalt. Spillere virker å stille seg ufrostående til kritikken, men folk som ikke har prøvd Mortal Kombat før reagerer sterkt når de ser fatalities.

 

Tror dere at daglig eksponering for slik vold kan være farlig for sinnet? At man blir likegyldig til andres lidelse ute i den virkelige verden? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...