Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De 200,- i prisforskjell er ikke så farlig for min del, mer at jeg vil være sikker på at jeg får en konsoll som ikke er brukt på forskjellig vis. :)

 

Returforespørsel ble sendt, så håper jeg pengene kommer tilbake til mastercardet kjapt.

Stakkars nestemann som får den konsollen. De sender den vel bare ut til noen velger å beholde den. Ganske shady. Burde du ikke kunne kreve NY konsoll når de har solgt deg et allerede brukt produkt?

Lenke til kommentar

At 70 million Active Users Monthly, PSN is currently the biggest online gaming service.

""Steam rivals Sony's PlayStation Network as the world's biggest gaming service, with 67 million monthly active players versus Sony's 70 million monthly active users."

 

https://www.resetera.com/threads/at-70-million-active-users-monthly-psn-is-currently-the-biggest-online-gaming-service.9997/

 

 

Dæven. Hadde trodd at Steam var på topp.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har prøvd GTA San Andreas til PS4? er det greit? bedre grafikk enn til PS2?

Samme grafikk desverre, bare oppskalert...men fortsatt en klassiker! :D

 

 

Hadde håpet på mer, men til 129 blir det nok kjøp, digga det spillet en gang i tida :D

 

samme her....men er jo gøyt og nostalgisk å spille det igjen då :D 

Lenke til kommentar

At 70 million Active Users Monthly, PSN is currently the biggest online gaming service.

""Steam rivals Sony's PlayStation Network as the world's biggest gaming service, with 67 million monthly active players versus Sony's 70 million monthly active users."

 

https://www.resetera.com/threads/at-70-million-active-users-monthly-psn-is-currently-the-biggest-online-gaming-service.9997/

 

 

Dæven. Hadde trodd at Steam var på topp.

70 millioner solgte PS4, 70 millioner aktive brukere? Jaok... Dette er PSN over alle platformer, Sony telefoner, PC-klient, PS4, alt av gratis PS3-kontoer osv. Har du skrudd på en PSVita med wifi på? Gratulerer, du er en aktiv bruker den måneden.

 

Steam teller deg ikke før du faktisk spiller et Steam-spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PSN, ikke PS4. Man har flere brukere per konsoll, PS3, man har håndholdt osv.

 

Jeg aner ikke hvordan de har kommet frem til tallene, men de skrev nå ihvertfall månedlige aktive brukere.

 

Jeg regnes forresten som aktiv på Steam selv om jeg ikk ikke har spilt et spill på ett år.

 

Edit: Xbox Live har 55, og det inkluderer PC-appen. Drar det frem siden du virka litt trist.

Endret av Muggkaare
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har du skrudd på en PSVita med wifi på? Gratulerer, du er en aktiv bruker den måneden.

 

Uhm nei, ikke med mindre du har laget en PSN konto og logger på den. Gratis er det da forøvrig fremdeles å lage både PSN og Xbox Live kontoer. At det nok er mange PS3 inni der har du nok rett i. Mange som fremdeles bruker PS3, meg selv inkludert.

 

De tallene for PSN er vistnok også hentet fra mai i år.

 

Et annet poeng, siden du griner om at det ikke nødvendigvis spilles spill, selv om man er pålogget PSN. Det slår faktisk begge veier, for på konsollene kan man spille spillene sine også uten å logge inn, i motsetning til Steam, hvor du må logge inn for å få starte spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man ikke kan selge på egne fordeler kan man bare rakke ned på andres fordeler for å prøve å utjevne konkurransen. Skjønt med bare 55 mill brukere er det ikke rart at XBox/MS Live er et mye dårligere alternativ.

 

Men ja, alle disse tallene til samtlige selskaper kan nok tas med en klype salt. Jeg selv en steambruker og en XBox Live-bruker som sist var pålogget i slutten av 2013 eller noe sånt, men som ikke har sett dagens lys siden PS4 ble sluppet. Er sikker på at siden jeg ikke har slettet disse kontoene så står jeg oppført som "bruker" av tjenestene deres inntil kontoen stenges.

 

Det viktige spørsmålet her er hvorfor ikke Sony har kommet opp med en ny utgave av Playstation Home, er det ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...