Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Jeg har tatt på meg en jobb i dag. Skal hjelpe noen å løse opp plass på en playstation. Virker som at harddisken er full, og den har gått i en slags nødmodus. Sist gang dette skjedde fabrikksettet vi konsollen for å få det til å fungere. Men dette var tydeligvis en midlertidig løsning..

 

Han har vært å kjøpt seg en ekstern harddisk. Er det mulig å flytte noen av spillene som er lastet inn, på denne? Eller må vi slette spillene og laste dem inn på nytt på hdden?

Trur du skal sende epost til sony.

https://www.playstation.com/no-no/get-help/#!/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har tatt på meg en jobb i dag. Skal hjelpe noen å løse opp plass på en playstation. Virker som at harddisken er full, og den har gått i en slags nødmodus. Sist gang dette skjedde fabrikksettet vi konsollen for å få det til å fungere. Men dette var tydeligvis en midlertidig løsning..

 

Han har vært å kjøpt seg en ekstern harddisk. Er det mulig å flytte noen av spillene som er lastet inn, på denne? Eller må vi slette spillene og laste dem inn på nytt på hdden?

Trur du skal sende epost til sony.

https://www.playstation.com/no-no/get-help/#!/

 

nei

Lenke til kommentar

 

 

Etter å ha rundet The Witcher 3 på PS4 i høst kjøpte jeg nylig season expansion pass. Kjipt da å bli rammet av en bug som gjør store deler av utvidelsen utilgjengelig, når dette tydeligvis har vært et problem i to år uten å fikses..

har spilt hele spillet med alle dlc`er minst 2 ganger å aldri hatt det problemet, men kan ha noe med att jeg starta på ny save når jeg fikk dlc`ene

Åssen bug? Har rundet spillet og DLC 4 ganger uten å bli rammet av en eneste bug.

 

Under 'From Ofieri's Distant Shores' skal en inn i en bandit cave og finne et diagram i en kiste. Bug'en gjør derimot at diagrammet ikke er i denne kista, så da stopper den questen.

 

https://forums.cdprojektred.com/forum/en/the-witcher-series/the-witcher-3-wild-hunt/tech-support/8134380-ofier-s-distant-shores-bug-2015-2017

Den ja, stemmer det. Men det er bare en side quest? Er ikke noe viktig i forhold til resten av historien og påvirker ikke B&W.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Kom over Street Fighter 5(SFV) i butikken til 200kr og lurte på om det er et godt kjøp? Arcade Edition(AE) kommer jo etter nyåret og Capcom har sagt at alle eiere av SFV vil få AE gratis. Hva tror dere? Tjener jeg mer på å kjøpe SFV nå og få AE gratis, eller tror dere prisen til AE blir rundt 200kr? 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Overraskende lite svar på dette på nett....

 

Noen av dere som har spilt Shadow of War over litt tid som vet hvor ofte challenges kommer? 

 

Begynte i går morges, og spilt til i dag, men har bare fått 2 challenges så langt.

 

Hvor mange kommer, er det noen daily og noen weekly? Når resettes de?

Endret av Neonex
Lenke til kommentar

Herregud så idiotisk at DLC er regionsperret. Siden jeg bor i Asia, så kan jeg ikke kjøpe DLC for min norske konto, for det vil ikke fungere med spillet. 

 

Og på toppen av det hele har Bethesda vært såpass rævhøl at de ga ut GOTY av Fallout 4 med en kode for all DLCen istedenfor å inkludere det på disken. Så da måtte jeg lage en asiatisk bruker for å omgå dette.

 

Det burde være helt unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...